Turkkilainen

Turkista

Kertokaapas minulle millaisia miehiä nuo turkkilaiset oikeasti ovat?

62

23160

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sari_T

      Turkkilaiset miehet ovat todella sikoja. Niillä ei ole minkäänlaisia tunteita ja ne voi saada vaikka kyyneleet valumaan itseltään jos vaan haluavat.Turkkilainen mies osaa esittää niin erilaista ihmisitä kun todella on. Raha ja seksi on tärkeintä. En väitä että kaikki turkkilaiset miehet olisivat tälläisiä, mutta suurin osa. Ainakin kaupungeissa joissa vilisee hulluna turisti tyttöjä/naisia. ÄLÄ KOSKAAN RAKASTU TURKKILAISEEN MIEHEEN!!!

      • todellako?

        Mä tahtoisin kyllä nyt tietää miksi? Kerro Sari miksi ei kannata rakastua turkkilaiseen miheen,onko sulla ollut huono säkä parin turkkilaisten miesten kaa?? miksi kysyn?
        No,kun olen nyt rakastunut jo turkkilaiseen adonikseen mutta,kun täällä lukee näitä juttuja turkkilaisen miesten suhteen niin mua alkaa jo vähän pelottaa prkle! vaikka mies on nyt niin ihana mulle,8 kuukautta ollaan joka päivä yhteydessä ja pian olisin lähdössä tämän miehen luokse.
        Miksi pitää olla noin negatiivi turkkilaisten miesten suhteen? Onko ne ihan kaikki sikoja sitten kun ei täällä ole mitään positiivistä luettavaa turkkilaisista miehistä?


      • Niinpä taas
        todellako? kirjoitti:

        Mä tahtoisin kyllä nyt tietää miksi? Kerro Sari miksi ei kannata rakastua turkkilaiseen miheen,onko sulla ollut huono säkä parin turkkilaisten miesten kaa?? miksi kysyn?
        No,kun olen nyt rakastunut jo turkkilaiseen adonikseen mutta,kun täällä lukee näitä juttuja turkkilaisen miesten suhteen niin mua alkaa jo vähän pelottaa prkle! vaikka mies on nyt niin ihana mulle,8 kuukautta ollaan joka päivä yhteydessä ja pian olisin lähdössä tämän miehen luokse.
        Miksi pitää olla noin negatiivi turkkilaisten miesten suhteen? Onko ne ihan kaikki sikoja sitten kun ei täällä ole mitään positiivistä luettavaa turkkilaisista miehistä?

        Anna kun arvaan: tapasit miehen lomamatkalla ja olette olleet lähinnä tekstiviestein yhteydessä.

        Ei tarvitse olla einstein arvatakseen, miten tässä käy ja mitä äijä on Turkissa harrastanut. Mutta tee mitä teet, pääasia ettet tuo sitä Suomeen.


      • almamalma
        todellako? kirjoitti:

        Mä tahtoisin kyllä nyt tietää miksi? Kerro Sari miksi ei kannata rakastua turkkilaiseen miheen,onko sulla ollut huono säkä parin turkkilaisten miesten kaa?? miksi kysyn?
        No,kun olen nyt rakastunut jo turkkilaiseen adonikseen mutta,kun täällä lukee näitä juttuja turkkilaisen miesten suhteen niin mua alkaa jo vähän pelottaa prkle! vaikka mies on nyt niin ihana mulle,8 kuukautta ollaan joka päivä yhteydessä ja pian olisin lähdössä tämän miehen luokse.
        Miksi pitää olla noin negatiivi turkkilaisten miesten suhteen? Onko ne ihan kaikki sikoja sitten kun ei täällä ole mitään positiivistä luettavaa turkkilaisista miehistä?

        harvoin lukea turkkilaisista miehistä mitään positiivista, valitettavasti. Kaikkiin kansalaisuuksiin mahtuu sikamaisia ja ihania miehiä.
        Minä olen sitä mieltä, että jokaisen täytyy itse ottaa selvää siitä sikamaisuudesta tai ihanuudesta, niin se selviää kaikkein parhaiten. Tällä palstalla ei juurikaan heru niitä hyviä kommentteja, muita kyllä sitäkin enemmän!


      • ...
        todellako? kirjoitti:

        Mä tahtoisin kyllä nyt tietää miksi? Kerro Sari miksi ei kannata rakastua turkkilaiseen miheen,onko sulla ollut huono säkä parin turkkilaisten miesten kaa?? miksi kysyn?
        No,kun olen nyt rakastunut jo turkkilaiseen adonikseen mutta,kun täällä lukee näitä juttuja turkkilaisen miesten suhteen niin mua alkaa jo vähän pelottaa prkle! vaikka mies on nyt niin ihana mulle,8 kuukautta ollaan joka päivä yhteydessä ja pian olisin lähdössä tämän miehen luokse.
        Miksi pitää olla noin negatiivi turkkilaisten miesten suhteen? Onko ne ihan kaikki sikoja sitten kun ei täällä ole mitään positiivistä luettavaa turkkilaisista miehistä?

        kokemuksia, tottakai. Mutta kuten täällä moni jo heittää ilkeyksiä, en viitsi enempää sanoa. Dont give up..


      • Peppi
        todellako? kirjoitti:

        Mä tahtoisin kyllä nyt tietää miksi? Kerro Sari miksi ei kannata rakastua turkkilaiseen miheen,onko sulla ollut huono säkä parin turkkilaisten miesten kaa?? miksi kysyn?
        No,kun olen nyt rakastunut jo turkkilaiseen adonikseen mutta,kun täällä lukee näitä juttuja turkkilaisen miesten suhteen niin mua alkaa jo vähän pelottaa prkle! vaikka mies on nyt niin ihana mulle,8 kuukautta ollaan joka päivä yhteydessä ja pian olisin lähdössä tämän miehen luokse.
        Miksi pitää olla noin negatiivi turkkilaisten miesten suhteen? Onko ne ihan kaikki sikoja sitten kun ei täällä ole mitään positiivistä luettavaa turkkilaisista miehistä?

        Tunnenpa tytön, joka seurusteli kaikki lomansa turkkilaisen miehen kanssa. Rakasti kovasti ja suunnitteli yhteistä tulevaisuutta. Oli viisas ja vietti ensin puoli vuotta Turkissa ihan oikeaa arkea. Kun puoli vuotta oli kulunut, suhde loppui.


      • koeajolla turkissa
        Peppi kirjoitti:

        Tunnenpa tytön, joka seurusteli kaikki lomansa turkkilaisen miehen kanssa. Rakasti kovasti ja suunnitteli yhteistä tulevaisuutta. Oli viisas ja vietti ensin puoli vuotta Turkissa ihan oikeaa arkea. Kun puoli vuotta oli kulunut, suhde loppui.

        oma kokemus ja sulhasen myös, erot on niin suuret että pitää olla hyvä ja kovan luontoinen kestääkseen kulttuuri erot, siis tarkoitan paljon ymmärrystä molemmilta. ei riittäny meidän rakkaus pitämään meitä yhdessä.

        Meillä suhde tyssäs kun en noudattanut ihan kaikkia sääntöjä ja mies ei tehny niin kuin olin suomessa tottunut.
        Esim. kadulla tai kahvilla halailu ja suukottelu ei tule kuuloonkaan, ollaan kuin kaksi vierasta kun lähdetään ostoksille tai ulos syömään, mutta minäpä pussasin aina siellä missä ennätin ja siistähän tuli sanomista, kotona kyllä sai suukkoja ja halauksia ihan tarpeeksi, turistipaikat on erikseen siellä voi mutta en kyllä ymmäärrä tätä, minusta tää on teskentelyä.

        Ja palkathan siellä on mitä on, ei sillä elä tämmönen joka on tottunut korkeempaan elintasoon, no mies kyllä antaa rahaa mitä tarvii yhteiseen juttuun mutta ko on tottunu suomes shoppaileen viikottain.

        Tässä vain pari esimerkkiä, en viitti luetella ihan kaikkee. Yksi hyvä juttu oli mieheni lisäksi, suku piti minusta tai niin ne ainakin sanoi.


      • jolla tuon
        koeajolla turkissa kirjoitti:

        oma kokemus ja sulhasen myös, erot on niin suuret että pitää olla hyvä ja kovan luontoinen kestääkseen kulttuuri erot, siis tarkoitan paljon ymmärrystä molemmilta. ei riittäny meidän rakkaus pitämään meitä yhdessä.

        Meillä suhde tyssäs kun en noudattanut ihan kaikkia sääntöjä ja mies ei tehny niin kuin olin suomessa tottunut.
        Esim. kadulla tai kahvilla halailu ja suukottelu ei tule kuuloonkaan, ollaan kuin kaksi vierasta kun lähdetään ostoksille tai ulos syömään, mutta minäpä pussasin aina siellä missä ennätin ja siistähän tuli sanomista, kotona kyllä sai suukkoja ja halauksia ihan tarpeeksi, turistipaikat on erikseen siellä voi mutta en kyllä ymmäärrä tätä, minusta tää on teskentelyä.

        Ja palkathan siellä on mitä on, ei sillä elä tämmönen joka on tottunut korkeempaan elintasoon, no mies kyllä antaa rahaa mitä tarvii yhteiseen juttuun mutta ko on tottunu suomes shoppaileen viikottain.

        Tässä vain pari esimerkkiä, en viitti luetella ihan kaikkee. Yksi hyvä juttu oli mieheni lisäksi, suku piti minusta tai niin ne ainakin sanoi.

        tason kirjoituksen saa aikaiseksi on pienempi kuin kengännumero.

        Tee palvelus, pysy poissa Suomesta äläkä lisäänny.


      • :-)
        jolla tuon kirjoitti:

        tason kirjoituksen saa aikaiseksi on pienempi kuin kengännumero.

        Tee palvelus, pysy poissa Suomesta äläkä lisäänny.

        niitähän täällä piisaa kun eivät saa kaikkia oppilaita itkemään koulussa, pitää sitten täällä mesota, voi sinua raukkaa ja sinun köyhää elämää.

        Tee palvelus ja eroa opettajan toimesta.


      • *Smile*
        koeajolla turkissa kirjoitti:

        oma kokemus ja sulhasen myös, erot on niin suuret että pitää olla hyvä ja kovan luontoinen kestääkseen kulttuuri erot, siis tarkoitan paljon ymmärrystä molemmilta. ei riittäny meidän rakkaus pitämään meitä yhdessä.

        Meillä suhde tyssäs kun en noudattanut ihan kaikkia sääntöjä ja mies ei tehny niin kuin olin suomessa tottunut.
        Esim. kadulla tai kahvilla halailu ja suukottelu ei tule kuuloonkaan, ollaan kuin kaksi vierasta kun lähdetään ostoksille tai ulos syömään, mutta minäpä pussasin aina siellä missä ennätin ja siistähän tuli sanomista, kotona kyllä sai suukkoja ja halauksia ihan tarpeeksi, turistipaikat on erikseen siellä voi mutta en kyllä ymmäärrä tätä, minusta tää on teskentelyä.

        Ja palkathan siellä on mitä on, ei sillä elä tämmönen joka on tottunut korkeempaan elintasoon, no mies kyllä antaa rahaa mitä tarvii yhteiseen juttuun mutta ko on tottunu suomes shoppaileen viikottain.

        Tässä vain pari esimerkkiä, en viitti luetella ihan kaikkee. Yksi hyvä juttu oli mieheni lisäksi, suku piti minusta tai niin ne ainakin sanoi.

        Itse olen naimisissa erittäin onnellisesti Turkkilaisen kanssa. Mieheni näyttää tunteensa avoimesti kaikille ja on muutenkin sosiaalinen ja kaikkien kanssa toimeen tuleva. Omaa elämääni en ole muuttanut mihinkään suuntaan sillä hän osaa arvostaa minun mielipiteitäni ja tahtoani. kenenkään ei pitäisi hallita toisen elämää. Jos puhumme kulttuurieroista saatamme jutella niistä pitkään mutta emme riitele. Perheeni pitää hänestä erittäin paljon ja isoveljeni on paras kaveri hänen kanssaan. Hänen perheensä on aivan ihana minua kohtaan. Se ystävällisyys ja vaatimattomuus ovat kaikista hienoimpia piirteitä joita arvostan. Että näin meillä mennään eteenpäin erittäin onnellisesti. Haluisin vain kertoa ettei kaikki aina välttämättä ole niin vaikeeta kuin luullaan :) (ennakkoluulot koettu!) Onnellinen olen että tuollaisen aarteen löysin elämääni.


      • ello
        koeajolla turkissa kirjoitti:

        oma kokemus ja sulhasen myös, erot on niin suuret että pitää olla hyvä ja kovan luontoinen kestääkseen kulttuuri erot, siis tarkoitan paljon ymmärrystä molemmilta. ei riittäny meidän rakkaus pitämään meitä yhdessä.

        Meillä suhde tyssäs kun en noudattanut ihan kaikkia sääntöjä ja mies ei tehny niin kuin olin suomessa tottunut.
        Esim. kadulla tai kahvilla halailu ja suukottelu ei tule kuuloonkaan, ollaan kuin kaksi vierasta kun lähdetään ostoksille tai ulos syömään, mutta minäpä pussasin aina siellä missä ennätin ja siistähän tuli sanomista, kotona kyllä sai suukkoja ja halauksia ihan tarpeeksi, turistipaikat on erikseen siellä voi mutta en kyllä ymmäärrä tätä, minusta tää on teskentelyä.

        Ja palkathan siellä on mitä on, ei sillä elä tämmönen joka on tottunut korkeempaan elintasoon, no mies kyllä antaa rahaa mitä tarvii yhteiseen juttuun mutta ko on tottunu suomes shoppaileen viikottain.

        Tässä vain pari esimerkkiä, en viitti luetella ihan kaikkee. Yksi hyvä juttu oli mieheni lisäksi, suku piti minusta tai niin ne ainakin sanoi.

        Mielenkiintoinen kommentti. Tuo julkisilla paikoilla pussailu on kulttuuriero. Se ei tarkoita sita etteiko mies valittaisi. Turkissa vaan julkisesti pusuttelevat naiset ovat lumppuja tai itatyttoja, eika kukaan kunnon mies heidan kanssaan halua esiintya. On myos paljon uskovaisia, jotka saattaa hammentya jos nakevat pusuttelevia pariskuntia ja vetaa sikapinnat, osoitellen sormilla ja huudellen loukkauksia. Turkissa ei todellakaan kuulu etikettiin lahmiminen ja kahmiminen julkisesti, se koetaan erittain epakohteliaana kanssaolijoita kohtaan. Talla asenteella ei siis ole mitaan tekemista sen kanssa eiko mies valittaisi sinusta vaan painvastoin, ei halua kenenkaan pitavan sinua bimbona.


      • Oikeasti
        ello kirjoitti:

        Mielenkiintoinen kommentti. Tuo julkisilla paikoilla pussailu on kulttuuriero. Se ei tarkoita sita etteiko mies valittaisi. Turkissa vaan julkisesti pusuttelevat naiset ovat lumppuja tai itatyttoja, eika kukaan kunnon mies heidan kanssaan halua esiintya. On myos paljon uskovaisia, jotka saattaa hammentya jos nakevat pusuttelevia pariskuntia ja vetaa sikapinnat, osoitellen sormilla ja huudellen loukkauksia. Turkissa ei todellakaan kuulu etikettiin lahmiminen ja kahmiminen julkisesti, se koetaan erittain epakohteliaana kanssaolijoita kohtaan. Talla asenteella ei siis ole mitaan tekemista sen kanssa eiko mies valittaisi sinusta vaan painvastoin, ei halua kenenkaan pitavan sinua bimbona.

        Jos turkkilainen mies uskaltautuu ihan vakavaan seurusteluun suomalaisen naisen kanssa (joiden maine on Euroopan bimboista pahin), niin luulis kyllä että tätä hemmoa ei muutenkaan turkkilaisen kulttuurin normit pitelis...


      • *Smile*
        ello kirjoitti:

        Mielenkiintoinen kommentti. Tuo julkisilla paikoilla pussailu on kulttuuriero. Se ei tarkoita sita etteiko mies valittaisi. Turkissa vaan julkisesti pusuttelevat naiset ovat lumppuja tai itatyttoja, eika kukaan kunnon mies heidan kanssaan halua esiintya. On myos paljon uskovaisia, jotka saattaa hammentya jos nakevat pusuttelevia pariskuntia ja vetaa sikapinnat, osoitellen sormilla ja huudellen loukkauksia. Turkissa ei todellakaan kuulu etikettiin lahmiminen ja kahmiminen julkisesti, se koetaan erittain epakohteliaana kanssaolijoita kohtaan. Talla asenteella ei siis ole mitaan tekemista sen kanssa eiko mies valittaisi sinusta vaan painvastoin, ei halua kenenkaan pitavan sinua bimbona.

        Jokainen taplaa tyylillään.
        Tiedän varsin hyvin tuonkin että Turkissa ei katsota hyvällä julkista pusuttelua ;)Itsekin siellä asuneena tämän tiedän. Varsinkin mieheni perheen luona ollessamme emme voi olla kontaktissa toisiimme. Mutta täällä suomessa mieheni on iloisesti yllättynyt perheeni tavasta olla läheisiä kuten äitini ja isäni suhdetta toisiinsa hän ihannoi. Ei kai siinä ole mitään pahaa että mieheni on kiinnostunut olemaan erilainen kuin hänen kulttuurinsa vaatii. Itse nostan hänelle vain hattua. Valitessaan suomalaisen vaimon hän kertoi perheelleen vastustavansa naimisiin menoa naisen kanssa jonka pitää vain hóitaa kotia ja tehdä lapsia.
        Saatikka sitten naida ihminen lähipiiristä jotta maine pysyisi hyvänä...me rakastuimme ja luomme yhteistä tulevaisuutta molempien perheiden tukemana :)

        Ilosta syksyn jatkoa kaikille!
        *Smile*


      • nainen 83
        todellako? kirjoitti:

        Mä tahtoisin kyllä nyt tietää miksi? Kerro Sari miksi ei kannata rakastua turkkilaiseen miheen,onko sulla ollut huono säkä parin turkkilaisten miesten kaa?? miksi kysyn?
        No,kun olen nyt rakastunut jo turkkilaiseen adonikseen mutta,kun täällä lukee näitä juttuja turkkilaisen miesten suhteen niin mua alkaa jo vähän pelottaa prkle! vaikka mies on nyt niin ihana mulle,8 kuukautta ollaan joka päivä yhteydessä ja pian olisin lähdössä tämän miehen luokse.
        Miksi pitää olla noin negatiivi turkkilaisten miesten suhteen? Onko ne ihan kaikki sikoja sitten kun ei täällä ole mitään positiivistä luettavaa turkkilaisista miehistä?

        mulla on sellanen asia että mä tapailen yhtä turkkilaista 40 vuotiasta miestä ja tää mies on mulle aina joka kerta todella ihana ja kiltti,kun käyn sielä.mitä tää tarkottaa käytännössä välittääkö ies musta todella oikeesti vai seksin takia ja on antanut 40 euroa rahaa ja sanoo mulle että rakkaani.....................voiko mies olla tosissaan kanssani kertokaa mulle joku jolla on tälläsestä kokemusta kiitos?


      • 3skap1st1
        nainen 83 kirjoitti:

        mulla on sellanen asia että mä tapailen yhtä turkkilaista 40 vuotiasta miestä ja tää mies on mulle aina joka kerta todella ihana ja kiltti,kun käyn sielä.mitä tää tarkottaa käytännössä välittääkö ies musta todella oikeesti vai seksin takia ja on antanut 40 euroa rahaa ja sanoo mulle että rakkaani.....................voiko mies olla tosissaan kanssani kertokaa mulle joku jolla on tälläsestä kokemusta kiitos?

        pellehän sä oot


      • huh huh
        jolla tuon kirjoitti:

        tason kirjoituksen saa aikaiseksi on pienempi kuin kengännumero.

        Tee palvelus, pysy poissa Suomesta äläkä lisäänny.

        olen turkkilaisen lisääntymisen tulos, ja korkeakoulutuksen saanut. toisin sanoen elävä todiste ennakkoluulojesi perättömyydestä. kasva ihmisenä ja korjaa asenne.


      • :o

        Moni myös on löytänyt ihanan miehen, jonka kanssa on perustanut perheen. Suomalaisissa miehissä on ihan samanlaisia sikoja...


      • shishishit
        huh huh kirjoitti:

        olen turkkilaisen lisääntymisen tulos, ja korkeakoulutuksen saanut. toisin sanoen elävä todiste ennakkoluulojesi perättömyydestä. kasva ihmisenä ja korjaa asenne.

        Ja korkeakoulutus todisti mitä?


    • Turkista

      Ai kun oli taas kiva aiheuttaa pikku hässäkkää tänne.. Huomaan että osuin melko nappiin taas tässä..Miten saan ihmiset kommentoimaan..
      Kiitti,sain TAAS hyvät naurut.
      Hyvää syksyn jatkoa kaikille!

      • dainamai

        luovuta, suomalaisen miehen kanssa olin naimisissa joka hakkasi ja huoritteli.. nyt olen ensimmäistä kertaa elämässäni onnellinen eikä yhtään haittaa et onnen mun elämään tuo turkkilainen. Jokainen taplaa tavallaan ja jos sillä saa itsensä ja jonkun muun onnelliseksi niin mikäs siinä vikana.
        luulen että katkerat mielipiteet täällä kirjoittaa suomalainen mies.. enkä yleistä, on vaan luulo..


      • Kyllästynyt
        dainamai kirjoitti:

        luovuta, suomalaisen miehen kanssa olin naimisissa joka hakkasi ja huoritteli.. nyt olen ensimmäistä kertaa elämässäni onnellinen eikä yhtään haittaa et onnen mun elämään tuo turkkilainen. Jokainen taplaa tavallaan ja jos sillä saa itsensä ja jonkun muun onnelliseksi niin mikäs siinä vikana.
        luulen että katkerat mielipiteet täällä kirjoittaa suomalainen mies.. enkä yleistä, on vaan luulo..

        yksinkertaiselta hölmöltä. Älä nyt järkyty tästä faktasta, mutta kyllä ne turkkilaiset miehet ovat pahempia vaimonhakkaajia. Sillä ei ole mitään tekemistä katkeruuden tai rasismin kanssa, se on vain totuus. Googleta vaikka sanoilla "domestic violence in Turkey", niin huomaat, että netti on täynnä juttuja turkkilaisten miesten väkivaltaisuudesta. Miksi muuten Suomi on EU:n jäsen, mutta Turkki ei ole? Turkki ei ole EU:n jäsen, koska siellä loukataan ihmisoikeuksia surutta, tai ainakin naisten oikeuksia.

        http://web.amnesty.org/library/index/engeur440132004


    • isojakaunis

      Hei, haastattelin turkkilaisia miehiä, ollessani sukelluskoulussa...he sanoi että heillä on aina monta naista ja muutama varalla.Voi miten taitavaa ja kätevää,

    • oman kokemus asiasta

      no vaikka kirjoituksen tarkoitus olikin provosoida, niin kerron nyt vielä oman kokemuksen:
      minulla oli pieni "juttu" turkkilaisen pojan kanssa, ihan suomessa, ja kommunikoimme suomeksi. Homma loppui siihen, että en kai häntä osannut tarpeeksi ymmärtää, ainakin meidän välillä kulttuurierot näkyi, vaikka hän olikin monin tavoin ihan tavallinen nuorimies. Ihan hyvä mieli silti jäi, tuntui että hän piti musta ihan oikeasti. Että luultavasti ihan henkilöstä riippuu, millainen on turkkilainen mies, kuten suomalainen.

      • Oppenheimer

        " Että luultavasti ihan henkilöstä riippuu, millainen on turkkilainen mies, kuten suomalainen"

        Harvinaisen älykkästi sanottu.

        LOL.


      • Dlakam
        Oppenheimer kirjoitti:

        " Että luultavasti ihan henkilöstä riippuu, millainen on turkkilainen mies, kuten suomalainen"

        Harvinaisen älykkästi sanottu.

        LOL.

        Kannattas tosiaankin tutustua ihmisiin... jos on valmis omaa elämäänsä muuttaa, niin siitä vaan turkissa asuvia turkkilaisia iskemään. mutta pitäydyn itse mielummin näissä nykyään suomessa asuvissa.


      • gülen
        Dlakam kirjoitti:

        Kannattas tosiaankin tutustua ihmisiin... jos on valmis omaa elämäänsä muuttaa, niin siitä vaan turkissa asuvia turkkilaisia iskemään. mutta pitäydyn itse mielummin näissä nykyään suomessa asuvissa.

        tosi kohteliasta haukkua turkkilaisia, tiedän että he osaavat olla sikoja, itsekin olen puoliksi turkkilainen isäni puolelta, ja rakastan häntä kovasti, vaikka hänelläkin on ollut naisia, ei sille voi mitään että turkkilaiset on sellasia, ne on syntyny sellaisiks.


    • santtu

      millasia yleensä miehet on..sama se on onko turkkilainen vai suomalainen vai venäläinen..kaikki riippuu itsestään..en haluaisi yleistää..mutta tottahan se on että jos niin monet naiset suorastaan hyppää syliin niin mikäs siinä..luulenpa että suomalaisetkin käyttäytyisivät saman lailla jos tilaisuus siihen tulisi??

    • Sari_T

      Voin kertoa pari muutakin tosi asiaa turkkilaisesta miehestä. Ensinnäkin ymmärrätkö mitään muslimi uskonnosta? Jos muutat asumaan turkkilaisen miehen kanssa samaan kämppään, valmistaudu siihen että sua kohdellaan kuin "koiraa". Miehesi lötköttää sohvalla ja jakeleee sulle tehtäviä mitä pitäisi tehdä.HUOM: En taaskaan väitä että kaikki turkkilaiset. Ja toinen asia on väkivalta. Turkkilaiset miehet on äkkipikaisia ja niiltä palaa hermot herkästi,joten ole varovainen. Oleko muuten tavannut miehesi perheen? Suurinosa miesten vanhemmista ei hyväksy "turisteja" poikansa vaimoksi.Ja todella moni nuori turkkilainen poika on naimisissa "vanhan" naisen kanssa, koska nainen elättää hänet, ostaa asunnon Turkista yms.. Sinä et varmaankaan vielä tiedä minkälainen turkkilainen mies todella on. En voi muuta kun vain varoittaa sinua. Mutta saattaahan se olla että olet löytänyt "hyvän" miehen Turkista. Onnea!

      • Viisastunut

        Turkkilaisia löytyy joka lahtöön, turistipaikoissa valitettavasti 90% naistennaurattajia.
        Jos kovin epailyttaa, niin tulepa tanne hetkeksi aikaa, sittenpahan olet 24h paikalla, jos luottamuspula vaivaa.
        Kylla taalta aina kotiin paasee jos niikseen tulee.
        Eihan kaikki suomalaiset miehetkaan ole piereskelevia juoppoja, joiden kasitys seksista on 'raplaa sa ittes maraksi silla valilla kun ma kayn paskalla' 2 minuuttia pauketta (vai onko??...).
        Kaukosuhteet ovat juuri siita vaikeita, etta ei ole muuta vaihtoehtoa kuin luottaa. Ja suurin osa suomalaisista kylla kertoo mita mielta sinusta ovat.
        Mina ratkaisin asian tulemalla tanne. Paivaakaan en ole katunut, vaikka onhan arki erilaista ja kompromisseja joutuu tekemaan (ötököita, ruisleivan vahyys ja paskanmakuinen kahvi noin muutamia mainitakseni).

        Enemman sita kaduttaa jos ei koskaan kokeile. Sydamensa saa sarjettya suomessakin, ja kylla siita aina jaloilleen nousee. Elama on elamista varten.


      • Nimetön

        Voi ei. En olisi uskonut etta suomessa löytyisi niin tyhmaa ja typaraa ihmisia. Mina olen aina uskonut, etta suomalaiset ovat viisaita, fiksuja. Edelleen uskon niin, mutta sina olet poikkeus. Kuinka monta turkkilaista olet tuntenut? Monta kertaa olet tullut Turkkiin? Mita tiedat islamin uskonnosta? Tai tiedatkö edes omasta uskonnostasi? Miten uskallat haukkua niin suuren historian ja kansalle? Olet varmaan tutustuut muutaman kundin kanssa jonka pyörii aivossa pelkka "naisten alapuolet" Mutta ala unohda;
        Turkissa elaa n. 75 milj. ihmista.

        Varmaan sina elat n. 50 neliömetrinen asunnossa, ja puhut nama sanoja. Et tieda Turkista, etka maailmasta mitaan.

        Miksi vanhat menee naimisiin nuori kundien kanssa. Eivatkö ne tietaa, miksi ne ovat hyvaksyneet nama ehdot? Menisitkö itse vanhan miehen kanssa naimisiin rahan takia. Tama on kaksipuolinen juttu, ja alusta tiedetaan mimmonen lopputulos tulee.

        Lakkakaa haukkumaan Turkkiin ja turkkilaiseella.

        JOS HALUAT TOSIAAN TUNTEE TURKIN KULLTURIN JA TURKKILAISIA ; OSTA LIPUN JA TULE;MINA NAYTAN SULLE MIMMOSIA IHMISIA TAALLA.

        Terveisin...


      • ihminen suomesta
        Nimetön kirjoitti:

        Voi ei. En olisi uskonut etta suomessa löytyisi niin tyhmaa ja typaraa ihmisia. Mina olen aina uskonut, etta suomalaiset ovat viisaita, fiksuja. Edelleen uskon niin, mutta sina olet poikkeus. Kuinka monta turkkilaista olet tuntenut? Monta kertaa olet tullut Turkkiin? Mita tiedat islamin uskonnosta? Tai tiedatkö edes omasta uskonnostasi? Miten uskallat haukkua niin suuren historian ja kansalle? Olet varmaan tutustuut muutaman kundin kanssa jonka pyörii aivossa pelkka "naisten alapuolet" Mutta ala unohda;
        Turkissa elaa n. 75 milj. ihmista.

        Varmaan sina elat n. 50 neliömetrinen asunnossa, ja puhut nama sanoja. Et tieda Turkista, etka maailmasta mitaan.

        Miksi vanhat menee naimisiin nuori kundien kanssa. Eivatkö ne tietaa, miksi ne ovat hyvaksyneet nama ehdot? Menisitkö itse vanhan miehen kanssa naimisiin rahan takia. Tama on kaksipuolinen juttu, ja alusta tiedetaan mimmonen lopputulos tulee.

        Lakkakaa haukkumaan Turkkiin ja turkkilaiseella.

        JOS HALUAT TOSIAAN TUNTEE TURKIN KULLTURIN JA TURKKILAISIA ; OSTA LIPUN JA TULE;MINA NAYTAN SULLE MIMMOSIA IHMISIA TAALLA.

        Terveisin...

        turkkilaisissa ei ole sen enempää vikaa kuin suomalaisissakaan! kyllä täältä suomestakin niitä kusipäitä löytyy, ihan joka maasta! mutta kyllä niitä hyviäkin ihmisiä on ympäri maailmaa. jos joku ihminen on ollut teille inhottava, älkää heti käsittäkö että kaikki olisivat.


      • tuula
        Viisastunut kirjoitti:

        Turkkilaisia löytyy joka lahtöön, turistipaikoissa valitettavasti 90% naistennaurattajia.
        Jos kovin epailyttaa, niin tulepa tanne hetkeksi aikaa, sittenpahan olet 24h paikalla, jos luottamuspula vaivaa.
        Kylla taalta aina kotiin paasee jos niikseen tulee.
        Eihan kaikki suomalaiset miehetkaan ole piereskelevia juoppoja, joiden kasitys seksista on 'raplaa sa ittes maraksi silla valilla kun ma kayn paskalla' 2 minuuttia pauketta (vai onko??...).
        Kaukosuhteet ovat juuri siita vaikeita, etta ei ole muuta vaihtoehtoa kuin luottaa. Ja suurin osa suomalaisista kylla kertoo mita mielta sinusta ovat.
        Mina ratkaisin asian tulemalla tanne. Paivaakaan en ole katunut, vaikka onhan arki erilaista ja kompromisseja joutuu tekemaan (ötököita, ruisleivan vahyys ja paskanmakuinen kahvi noin muutamia mainitakseni).

        Enemman sita kaduttaa jos ei koskaan kokeile. Sydamensa saa sarjettya suomessakin, ja kylla siita aina jaloilleen nousee. Elama on elamista varten.

        joka lahtoon...sina osasit todella hauskasti ja
        realistisesti kuvata miten ratkaisit asian tulemalla tanne Turkkiin...olen itsekin taalla ja ruisleivan vahyys ei haıttaa...eika otokat...totuin niihin Australiassa...lisaa tallaisia kommentteja kuin ...joka lahtoon...tuula...


    • turkkilaisen tyttö

      Ja turkkilaiset ei todellakaan ole mitään sikoja vaan suurin osa on rehellistä,mukavaa ja iloista porukkaa.. ei suomalaisissa ole mitään parempaa kuin turkkilaisissa! KUNNIOITUSTA!

      • Hei idiootti

        tee palvelus ihmiskunnalle ja kuole nuorena.


    • Omalle kohdalle

      osu tällänen tapahtuma.
      Seurasin sivusta kun mies liehitteli ystävääni. Miehen kämpillä kävivät muutamanakin iltana ja kaupungilla.
      Myöhemmin kuulin, että mies on naimisissa, mutta vaimo oli käymässä kotimaassaan.

      • Iha mahotton

        Ai kauheeta! Suomalainen mies ei ikinä...


    • HamdinMissU

      Mulla ihan toooosi kivoja kokemuksia turkkilaisista miehistä ihan kaverinielessä :) kohteli mua kauniisti, huomio, vitsaili yms :) kyllähän se ehottelikin mutta ku nätisti kieltäydyin ni se nieli asian niiin ja oltiin vaan kavereita, vitsailtiin ja tanssittiin yhessä. Ja kun piti lähteä ni nyt on tässä sydän ihan palasina...

      • Mutta sitten

        "kaverinielessä "

        Nielit kuitenkin:)


    • niin että

      hullua porukkaa loppujen lopuksi ei pitäisi tietenkään yleistää mutta ...

    • Tämä on tosi

      Ukot ihan hirveitä. Omistavat muijan saman tien, eivät voi suvaita mitään eriäviä mielipiteitä naisen suunnalta. Kyttääviä, väkivaltaisia mielipuolia.

    • herätys

      Voi elämän kevät, joku kiljuu et KUNNIOITUSTA turkkilaisille. Ei ole
      todellista.

    • askim

      Itellä oli lomaromanssi turkkilaiseen mieheen, tutustuin lomareissulla ja menin uudestaan tapaamaan kuukauden jälkeen.. Onhan ne ihania ja huomaavaisia, mutta todella mustasukkasia ja impulsiivisia. Ei kovin luotettavia ja viikon aikana huomasin etteivät todella sit loppujen lopuks naista arvosta. Esim. iltaisin lähti "moikkaan kaveria", "korjaan autoa" yms p***** ja jätti mut hotelliin yksin. Tiedä sitten missä oli. Toisaalta kaikki on erilaisia, enkä usko kaiken johtuvan ainoastaan turkkilaisuudesta, kyllä niitä paskoja miehiä ihan täältä koto Suomestakin löytyy. Juttua en kadu ja päivääkään en vaihtais pois jonka sain kyseisen miehen kanssa olla.. Tosin enää ei olla välilöissä kun loukkaantu sanoessani etten halua enää tavata. Noh, se oli kokemus muiden joukossa. Tästä lähin keskityn suomipoikiin :)

      • Kuka helvetti

        haluaa muslimin exän?

        Viemärirotan.

        En minä ainakaan tunne ketään joka kusisikaan sellaista kohti:)


    • dfghgf

      Pienikokoisia ja heikkolahjaisia?

    • ff

      Voin omalla kokemuksellani sanoa: Sekä että. Hyvä ystäväni on seurustellut turkkilaisen miehenkanssa, ystäväni muutti turkkiin. Äitini on seurustellut 2vuotta. Ja kyllä, olen itsekin.

      • Ammatti esiin

        Oletteko kaikki siivoaia?


      • Viksuko?
        Ammatti esiin kirjoitti:

        Oletteko kaikki siivoaia?

        Mikähän on siivoaia?


    • tyytyvainenvaimo

      Minun turkkilainen aviomies on painanut kohta kolme vuotta tyota joka paiva kellon ympari..kotona suihku..uutiset ja sankyyn..yhtaan vapaa paivaa ei ota..miten se jaksaa ihmettelen..onhan se valilla vasynyt..mutta ottaa unet ja taas painaa toita..joka paiva juoksen pankkiin rahojen kanssa..onko toisten turkkilaiset miehet nain ahkeria? Ei juo ei polta ..ei katso naisia vaikka ne yrittaa iskea sita..mutta ei se halua muuta kuin olla minun kanssa..kiltti kaikille siis tosi kohtelias ja kaikki pitaa hanesta..jos nekatiivista yrittaa hakea niin..hmm..vahva tahto tai vaikea muuttaa hanen ajatuksia yleensa nainen joustaa enemman niin sitten se menee muuten ei..viela se etta ei tuhlaa rahoja..minulla on aika paljon valtaa miten niita kaytetaan..hyva mies kaikin puolin..

    • true love

      Niinhän sitä luulisi, että ei petä. Ex-työkaverini turkkilainen pariskunta, vaimo kehui aina kuinka hyvä mies hänellä on. Mies oli aina ilta myöhään ylitöissä. Kerran mentiin kaveriporukalla yökerhoon missä pyörii myös luxushuoria, ja mitä näinkään, tämä hyvä, kunnollinen, ahkera aviomies, joka teki aina" pitkää päivää" oli baaritiskillä huorien ymäröimänä.

    • Mr Falafel

      Omalle kohdalleni sattui tyttöystävä, joka oli lomareissulla pannut turkkilaisen äijän kanssa. Feidasin muijan ja hankin paremman tilalle.

      • ei pysty

        Mulle kävi samoin, doris kertoi et oli joskus vuosia aikasemmin ollu
        "romanssi" karvahandun kanssa. Doris sai lähtee..


    • kysyn vaa

      Tää ei nyt oikeen liity aiheeseen, mutta tietääkö kukaan, että jos mennee vuoden päästä samaan hotelliin kuin missä on ollut, onko siellä edelleen paljon samoja ihmisiä töissä vai vaihtuuko hotellien henkilökunta vuosittain?

      • Joka vuosi

        tulee uudet panomiehet.

        Vanhat siirtyvät siitokseen.


      • niii

        Osa vaihtuu ja osa ei


      • tietetee
        Joka vuosi kirjoitti:

        tulee uudet panomiehet.

        Vanhat siirtyvät siitokseen.

        Vähän roikkuu myös noista lampaiden lukumäärästä


    • envy''

      Itse oon kuullut kauhutarinoita turkkilaisista miehistä äidiltäni..
      mm. jos turkkilaista miestä katsoo silmiin, tämä mies saattaa tapaan ajatella: "ahaaa, meillä oli katsekontakti, hän haluaa panna minua!"
      En tiedä onko paikkansa pitävää, mutta tämän tarinan tiedän olevan totta:
      Kaksi (tai enemmän) naishenkilöä meni hotelliina ja keskellä yötä oven takaa kuului koputusta/oven hakkaamista sekä huutamista (mm. mies äänet huusivat hotellin nimeä). Eivät avanneet ovea. Seuraavana aamuna nämä menivät kysymään oppaaltaan, voisiko tämä kysyä hotellin henkilökunnalta, ollaanko heitä kaivattu - keskellä yötä. Henkilökunta ei tiennyt asiasta mitään, jotkut turkkilaiset miehet olivat vain päättäneet seurata näitä naisia ja yrittäneet päästä sisään.

      • Tuota tuota

        "ahaaa, meillä oli katsekontakti, hän haluaa panna minua"

        Pohjoismaalainen juntti ei ehkä tiedä sitä, mutta katseella on suuri merkitys lähes kaikkialla ns. etelänmaissa, jostain latinalaisesta amerikasta puhumattakaan.

        Varsinkin naiset iskevät miehiä katseellaan, koska suorempi toiminta on tietysti täysin sopimatonta lähes kaikkialla pohjoismaiden ulkopuolella. Eihän nyt miehisissä maissa naiset mene puhumaan tuntemattomille miehille tai tee muutenkaan aloietta elleivät ole prostituoituja.


      • wqqqwqw

        Siinä totuus turkinpojan ihanuudesta Kuka enää uskoo?.


    • tosi on

      Jatkuvaa rahastusta rakkauteen vedoten, ollaan mukamas niin rakastuneita että kaikki on mahdollista ja sitten totuus paljastuu eikä äijää näy missään vaikka on luvannut. Silkkaa naisten hyväksikäyttöä ilman omantunnon tuskia sitä on turkkilainen kusipää. Alanya on viiminen paikka minne enää menisin siellä on ryöstetty ja kusetettu ihan tarpeeksi.

    • johanna lapista

      Minun Nuri on ihana mies,kunnioittaa minua ja kantaa aina kauppakasisit kotiin.
      Joskus hän tekee pitkää päivää ravintolassa,enkä näe häntä 1-2 viikkoon ollenkaan.
      Hän on todella hellä mies mutta aina haluaa anaaliseksiä ja siitä en ole kiinnostunut.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      132
      2377
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      284
      2275
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      74
      1759
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      119
      1452
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1299
    6. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1298
    7. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      72
      1030
    8. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      1020
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      925
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      901
    Aihe