saunassa vaimon ja vaimon....

joona

Eräänä iltana vaimoni sanoi " kuule joona lämmitetään sauna" sanoi "okei" ja samassa ovikello soi. Siellä oli vaimoni pikkusisko 16 vee Venla. "hei ajattelin tulla käymään kun ulkona on niin kylmä"
"tule vaan laitan juuri saunan päälle "

Niin menin saunaan nostin kiukaan kannen ylös ja sauna oli päällä.Huusin vaimolle " hei sauna onm redi tuletko?"
Vaimoni tuli alas ja sanoi "venla on ihan jäässä jos hän tulisi mukaan?
" siihen vastasin "voihan Venla mennä ensin ei minulla ole kiire!"

Samalla Venlakin tuli alas ja sanoi "ei haittaa tulkaa vaan samaan aikaan"
Ja samalla Venla rupesi riisumaan otti takin pois, ja gollegen...alla oli tumma ihonmyötäinen paita jonkas alla pienet kiinteät rinnat pullottivat.
Itselläni alkoi olla hyvin kuuma ja istuuduin tuolille ja aloin ottamaan hitaasti sukkia pois jaloista ...Vaimoni meni yläkertaan hakemaan juomia...ja samalla Venla otti kireän päidan pois.
Itselläni alkoi housuissa kummasti puristaa...
Venla suki vaaleita hiuksiaan ja seisoi siniset rintaliivit päällään ja otti farkut pois,pyllistämällä samalla minua päin,vaaleat pikkuhousut paljastuivat alta.
Venla kääntyi ja katsoi minua ja sanoi" meinaatko tulla housut jalassa saunaan?"
"en " vastasin ja riisuin omat housuni pois,venlan katsoessa....samalla vaimoni huusi" en tule vielä saunaan katson tämän ohjelman loppuun"
vastasin "ok" ja samalla Venla käänsi selkänsä ja sanoi"sormeni ovat aivan jäässä avaatko liivien hakasen" Menin lähemmäksi avasin hakasen ja Venla tiputti liivit pois.
Samalla hän otti kiinni pikkareistaan ja laski niitä...hitaasti ..kaluni oli aivan kovana.
Siinä hän seisoi alastomana ja tuli lähenmäksi ja kuiskasi....
haluan nähdä boksereittesi sisään ja samalla työnsi kätensä ja otti kalun esiin... "mmm mikä peli..." irroitti otteensa ja kumartui ja sanoi ...."katso",,,ja hän meni pöydälle polvilleen ja pyllisti ja sanoi "tule nuolemaan molempia reikijäni...

9

30058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anssi66

      Kerro lisää!! mulla seisoo jo!!!

      • opettaja

        säälittävän huonosti kirjoitettu


      • Heebo
        opettaja kirjoitti:

        säälittävän huonosti kirjoitettu

        Mut ehkä just sen takia niin toimiva.


    • janica

      on sullakin omat fantasias ei kukaa tee oikeesti noin=) Mut helvetin hyvä tarina...

    • Venla

      ja tuo tyhmä luuli, että tarkoitin sieraimen reikiä! nuoli niitä ja minä jäin ilman... pieni munakin sillä oli!

    • huipp

      jatka tosi huippu...

    • saunatonttu
    • Puhdas

      nuolla toisen PERSEREIKÄÄ.

    • Jussi

      Ihan hyvä alku, nyt kiinnostaisi tietää mitä saunassa tapahtui...
      Ja missä vaiheessa vaimo tuli paikalle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1759
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1705
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1551
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe