saunassa vaimon ja vaimon....

joona

Eräänä iltana vaimoni sanoi " kuule joona lämmitetään sauna" sanoi "okei" ja samassa ovikello soi. Siellä oli vaimoni pikkusisko 16 vee Venla. "hei ajattelin tulla käymään kun ulkona on niin kylmä"
"tule vaan laitan juuri saunan päälle "

Niin menin saunaan nostin kiukaan kannen ylös ja sauna oli päällä.Huusin vaimolle " hei sauna onm redi tuletko?"
Vaimoni tuli alas ja sanoi "venla on ihan jäässä jos hän tulisi mukaan?
" siihen vastasin "voihan Venla mennä ensin ei minulla ole kiire!"

Samalla Venlakin tuli alas ja sanoi "ei haittaa tulkaa vaan samaan aikaan"
Ja samalla Venla rupesi riisumaan otti takin pois, ja gollegen...alla oli tumma ihonmyötäinen paita jonkas alla pienet kiinteät rinnat pullottivat.
Itselläni alkoi olla hyvin kuuma ja istuuduin tuolille ja aloin ottamaan hitaasti sukkia pois jaloista ...Vaimoni meni yläkertaan hakemaan juomia...ja samalla Venla otti kireän päidan pois.
Itselläni alkoi housuissa kummasti puristaa...
Venla suki vaaleita hiuksiaan ja seisoi siniset rintaliivit päällään ja otti farkut pois,pyllistämällä samalla minua päin,vaaleat pikkuhousut paljastuivat alta.
Venla kääntyi ja katsoi minua ja sanoi" meinaatko tulla housut jalassa saunaan?"
"en " vastasin ja riisuin omat housuni pois,venlan katsoessa....samalla vaimoni huusi" en tule vielä saunaan katson tämän ohjelman loppuun"
vastasin "ok" ja samalla Venla käänsi selkänsä ja sanoi"sormeni ovat aivan jäässä avaatko liivien hakasen" Menin lähemmäksi avasin hakasen ja Venla tiputti liivit pois.
Samalla hän otti kiinni pikkareistaan ja laski niitä...hitaasti ..kaluni oli aivan kovana.
Siinä hän seisoi alastomana ja tuli lähenmäksi ja kuiskasi....
haluan nähdä boksereittesi sisään ja samalla työnsi kätensä ja otti kalun esiin... "mmm mikä peli..." irroitti otteensa ja kumartui ja sanoi ...."katso",,,ja hän meni pöydälle polvilleen ja pyllisti ja sanoi "tule nuolemaan molempia reikijäni...

9

31250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anssi66

Kerro lisää!! mulla seisoo jo!!!

• opettaja

säälittävän huonosti kirjoitettu

• Heebo
        opettaja kirjoitti:

säälittävän huonosti kirjoitettu

Mut ehkä just sen takia niin toimiva.

• janica

on sullakin omat fantasias ei kukaa tee oikeesti noin=) Mut helvetin hyvä tarina...

• Venla

ja tuo tyhmä luuli, että tarkoitin sieraimen reikiä! nuoli niitä ja minä jäin ilman... pieni munakin sillä oli!

• huipp

jatka tosi huippu...

• saunatonttu
    • Puhdas

nuolla toisen PERSEREIKÄÄ.

• Jussi

Ihan hyvä alku, nyt kiinnostaisi tietää mitä saunassa tapahtui...
      Ja missä vaiheessa vaimo tuli paikalle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      6427
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4894
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      42
      3336
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      62
      3171
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      365
      1805
    6. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1628
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      73
      1446
    8. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1378
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1328
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      85
      1249
    Aihe