Ajattelin kysäistä, että mitä mieltä ateistit ovat seuraavasta

sydämmen.usko.pelastaa

Venäläiset ovat poranneet reiän helvettiin ja sieltä on kulunut kidutettujen ihmisten ääniä. Laitan linkin josta voitte itse kuunnella ja tutustua kyseiseen sivustoon. Kuunnella voitte ainakin real playerilla.

http://www.av1611.org/hell.html

28

2541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lyhyt matka

Kovalla tuulella minun liesituulettimeni pitää ihan samanlaista ääntä. Nyt vasta tuli mieleen, että helvettihän se siellä luuraa.

Heh heh. Kasva, ihmisparka, aikuiseksi.

• Heikki J. Patrikainen

Pitäisiköhän vihjaista Bushille että hyökkäisi sinne vapauttamaan heidät, siellähän kidutetaan ainakin satoja miljoonia ihmisiä, ja niillä on todistettavasti ympäri maailmaa maanjäristys- ja tulivuoriaseita, joiden vuoksi on kuollut valtavasti ihmisiä, yksikin tappoi äskettäin yli 200,000 ihmistä. The Core-leffasta voisi ottaa tieteellistä mallia ja Danten helvetti toimisi oppaana, ja nämä pitäisi pikimmiten saada amerikkalaisiin kouluihin opetettaviksi ateistisen geofysiikan til... rinnalle. Ainiin, mutta sielun intresseistä nouseva reaalipolitiikkahan sanelee että yläkerran diktaattorin kanssa pitää olla hyvissä väleissä... ja onhan sillä niin isot pommitkin.

Heikki

• Jokaisela on vapaus temokraattisesti valita paikkansa missä viettää iäisyytensä.

Mitä tuohon aloitusviestiini tulee, niin minä vain kysyin ateisteilta että mitä mieltä he ovat asiasta. En ole missään vaiheessa väittänyt itse uskovani tuohon porauskuilun tarinaan. Olen toki kuullut siitä jo aikaisemminkin. Nyt oli vain kyse siitä, että mitä mieltä te ateistit olette tuon porausreiän olemassaolosta ja sieltä kuuluvista äänistä. Ensimmäistäkään asiaa valaisevaa vastausta en vielä ole saanut, ainoastaan allekirjoittajan lapsellisuuteen on viitattu, mutta siitähän ei alunperinkään ollut kysymys.

No, ateistit tuntuvat lukevan kaikkea niinkuin tahtovat, ei niinkuin se on kirjoitettu.

• sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

Jokaisela on vapaus temokraattisesti valita paikkansa missä viettää iäisyytensä.

Mitä tuohon aloitusviestiini tulee, niin minä vain kysyin ateisteilta että mitä mieltä he ovat asiasta. En ole missään vaiheessa väittänyt itse uskovani tuohon porauskuilun tarinaan. Olen toki kuullut siitä jo aikaisemminkin. Nyt oli vain kyse siitä, että mitä mieltä te ateistit olette tuon porausreiän olemassaolosta ja sieltä kuuluvista äänistä. Ensimmäistäkään asiaa valaisevaa vastausta en vielä ole saanut, ainoastaan allekirjoittajan lapsellisuuteen on viitattu, mutta siitähän ei alunperinkään ollut kysymys.

No, ateistit tuntuvat lukevan kaikkea niinkuin tahtovat, ei niinkuin se on kirjoitettu.

Kirjoitit näin:

>>Venäläiset ovat poranneet reiän helvettiin ja sieltä on kulunut kidutettujen ihmisten ääniä.

• ,,,,,,
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

Jokaisela on vapaus temokraattisesti valita paikkansa missä viettää iäisyytensä.

"Mitä tuohon aloitusviestiini tulee, niin minä vain kysyin ateisteilta että mitä mieltä he ovat asiasta."
        Siis päätit vain ihan mielenkiinnosta kysäistä, että uskovatko ateistit helvetin olemassaoloon.
        Taidat tosiaan olla hieman tyhmä.

• ,,,,,, kirjoitti:

"Mitä tuohon aloitusviestiini tulee, niin minä vain kysyin ateisteilta että mitä mieltä he ovat asiasta."
        Siis päätit vain ihan mielenkiinnosta kysäistä, että uskovatko ateistit helvetin olemassaoloon.
        Taidat tosiaan olla hieman tyhmä.

Minä vain halusin tietää asiasta ateistien mielipiteitä siitä, että onko tuo uskottavaa vaiko ei.

• Heikki J. Patrikainen

>>Jokaisela on vapaus temokraattisesti valita paikkansa missä viettää iäisyytensä.>>

Kivestäkö on pelastavasti uskovan sydän tehty?

>>Mitä tuohon aloitusviestiini tulee, niin minä vain kysyin ateisteilta että mitä mieltä he ovat asiasta.>>

Ja illuminatushan laittoi linkin, jossa todettiin että sen todenperäisyydestä ei ole mitään todisteita ja että siihen liittyy todistettavaa huijausta. Se on vain jälleen varoittava esimerkki monien kristittyjen herkkäuskoisuudesta. Ja vaikka kristitty myöntäisikin nykyajan uskovien herkkäuskoisuuden, hän ei kuitenkaan mielellään myönnä sitä että UT:n tarinatkin perustuvat osittain sen ajan ihmisten herkkäuskoisuuteen, eihän heillä ollut edes käytössään nykyaikaista tiedettä ja koulutusta, mikä sekään ei todistettavasti estä monia uskomasta sellaista mitä he vain toivovat tai pelkäävät todeksi.

Heikki

• mietippä uudestaan

Minä vain halusin tietää asiasta ateistien mielipiteitä siitä, että onko tuo uskottavaa vaiko ei.

LOL

• Heikki J. Patrikainen kirjoitti:

>>Jokaisela on vapaus temokraattisesti valita paikkansa missä viettää iäisyytensä.>>

Kivestäkö on pelastavasti uskovan sydän tehty?

>>Mitä tuohon aloitusviestiini tulee, niin minä vain kysyin ateisteilta että mitä mieltä he ovat asiasta.>>

Ja illuminatushan laittoi linkin, jossa todettiin että sen todenperäisyydestä ei ole mitään todisteita ja että siihen liittyy todistettavaa huijausta. Se on vain jälleen varoittava esimerkki monien kristittyjen herkkäuskoisuudesta. Ja vaikka kristitty myöntäisikin nykyajan uskovien herkkäuskoisuuden, hän ei kuitenkaan mielellään myönnä sitä että UT:n tarinatkin perustuvat osittain sen ajan ihmisten herkkäuskoisuuteen, eihän heillä ollut edes käytössään nykyaikaista tiedettä ja koulutusta, mikä sekään ei todistettavasti estä monia uskomasta sellaista mitä he vain toivovat tai pelkäävät todeksi.

Heikki

Voidaan heidän todeta olleen ajan hermolla. Monet raamatulliset totuudet ovat edelleen voimassa. Esimerkkinä vaikka sellainen totuus joka kirjoitettiin tuhansia vuosia sitten ja joka tuli suomalaistenkin hammaslääkärien tietoisuuteen 70 luvun vaihteessa.

Mitä hapan hampaille sitä laiska lähettäjälleen.

Ydinkohta on hapan hampaille. Ennen luultiin makean olevan hampaiden vihamies numero yksi, mutta nykyään tiedetään happohyökkäyksistä.

Siunausta heikki.

• mietippä uudestaan kirjoitti:

LOL

sullekin ystävä

Siunausta

• Heikki J. Patrikainen

Voidaan heidän todeta olleen ajan hermolla. Monet raamatulliset totuudet ovat edelleen voimassa. Esimerkkinä vaikka sellainen totuus joka kirjoitettiin tuhansia vuosia sitten ja joka tuli suomalaistenkin hammaslääkärien tietoisuuteen 70 luvun vaihteessa.

Mitä hapan hampaille sitä laiska lähettäjälleen.

Ydinkohta on hapan hampaille. Ennen luultiin makean olevan hampaiden vihamies numero yksi, mutta nykyään tiedetään happohyökkäyksistä.

Siunausta heikki.

>>Mitä hapan hampaille sitä laiska lähettäjälleen.>>

Tämä perustuu ilmeisesti siihen mitä Talmudissa sanotaan, hapanviini löystyttää hampaita (Shabbath 111a). Kokemusperäistä tietoa siis. Toisaalta sitten hapanviiniä käytettiin myös hammaskipuun. Ja eihän se nyt ole mikään ihme että Raamattu on sekoitus faktaa ja fiktiota.

Heikki

• Hapkidod

sullekin ystävä

Siunausta

HAHA taasko se SUP yrittää jotakin vääntää täällä? Alkaako jo painamaan mieltä kun kaikki pitävät teikäläistä tyhmänä? HAHAHAHAHAHAAAHA LOOOOOOOOOL!

Mutta ihan mielenkiinnosta, uskooko SUP itse siihen että venäläiset kaivosmiehet vahingossa porasivat maan ytimeen asti reiän jollain avaruuteen asti ulottuvalla poralla ja sitten kuulivat reiästä ääniä ja nauhoittivat niitä kun vahingossa tuli se radionauhurikin mukaan? :---------------D

>>Mitä hapan hampaille sitä laiska lähettäjälleen.>>

Tämä perustuu ilmeisesti siihen mitä Talmudissa sanotaan, hapanviini löystyttää hampaita (Shabbath 111a). Kokemusperäistä tietoa siis. Toisaalta sitten hapanviiniä käytettiin myös hammaskipuun. Ja eihän se nyt ole mikään ihme että Raamattu on sekoitus faktaa ja fiktiota.

Heikki

entäs tomun määrä, sekin kerrotaan Jumalan sanassa ?

Jes. 40:12

Kuka on kourallaan mitannut vedet ja vaaksalla määrännyt taivaitten mitat? Kuka on kolmannesmittaan mahduttanut maan tomun, puntarilla punninnut vuoret, vaa'alla kukkulat

• Hapkidod kirjoitti:

HAHA taasko se SUP yrittää jotakin vääntää täällä? Alkaako jo painamaan mieltä kun kaikki pitävät teikäläistä tyhmänä? HAHAHAHAHAHAAAHA LOOOOOOOOOL!

Mutta ihan mielenkiinnosta, uskooko SUP itse siihen että venäläiset kaivosmiehet vahingossa porasivat maan ytimeen asti reiän jollain avaruuteen asti ulottuvalla poralla ja sitten kuulivat reiästä ääniä ja nauhoittivat niitä kun vahingossa tuli se radionauhurikin mukaan? :---------------D

kun ei ole nähnyt. Sup perustaa kaiken havaintoihin. Sup uskoo Jumalaankin sen tähden, että Jumala on itse itsensä supille ilmoittanut sanassaan.

• Heikki J. Patrikainen

entäs tomun määrä, sekin kerrotaan Jumalan sanassa ?

Jes. 40:12

Kuka on kourallaan mitannut vedet ja vaaksalla määrännyt taivaitten mitat? Kuka on kolmannesmittaan mahduttanut maan tomun, puntarilla punninnut vuoret, vaa'alla kukkulat

näköjään kerrota?

Heikki

• sydämmen.usko.pelastaa
        Heikki J. Patrikainen kirjoitti:

näköjään kerrota?

Heikki

tiedemiehet ovat tuleet siihen lopputulokseen. Valitan heikki, olit väärässä

• Hapkidod

kun ei ole nähnyt. Sup perustaa kaiken havaintoihin. Sup uskoo Jumalaankin sen tähden, että Jumala on itse itsensä supille ilmoittanut sanassaan.

Joop, SUPi uskoo vain havaintoihin, se on kyllä hyvä lähtökohta joo, mutta mistäs tiedä ettei jumalasi ole vaikka mormonien jumala tai scientologien?

oliko se ilmestys vähä niinq "Moi mä oon kristuksen Jeesus, mennäänkö kumoamaan tuoppi ku mä vedin Zeuksen kanssa vetoa että mä en sais sulle naista edes mun taikavoimilla", vai enemmänkin tulkinnanvarainen tapaus jossa esimerkiksi satuit näkemään paahtoleivässäsi palaneen kohdan joka sattui jollakin etäisellä ja kaukaa haetulla tavalla muistuttamaan vaikkapa Neitsyt Marian sivuprofiilia kun katsoi niin siristäen että silmistä valui vettä? Tai luitko sattumanvaraisesti Raamattua ja sieltä tuli vastaan säe jossa puhuttiin että "SUP minä olen Jumalasi ja olen olemassa, mene tästä lähin aina trollaamaan Suomi24:sen palstalle äläkä välitä hyvistä vasa-argumenteista vaan intä vastaan ja vittuile niin saat majapaikan täältä kristallilinnan vintiltä T: se kristinopin Jumala".

SUP ei tietenkään usko evoluutioon kun ei itse näe sen tapahtuvan, mutta samalla logiikallahan sitten sinun ei myöskään pitäisi uskoa Kenguruihin tai ameeboihin koska et ole (kai) nähnyt niitä. Tokihan niistä elukoista on juttua bilsan oppikirjoissa ja televisiossa - mutta niin on evoluutiostakin.

Eli tuomitseeko SUP sitten kaiken mistä ei itse havaintoja saa? Bakteerikantaiset sairaudet, sähkövirta parranajokoneessa, pulujen parittelu, atomienergia, Riitta Uosukaisen seksuaalinen suuntautuminen?

• Heikki J. Patrikainen

tiedemiehet ovat tuleet siihen lopputulokseen. Valitan heikki, olit väärässä

Sana mikä on KR-38:ssa käännetty 'kolmannesmitaksi' merkitsee Strongin mukaan 'kolmikkoa', kenties kolminkertaista eefa-mittaa, eli 3x30-40 litraa=90-120 litraa, mikä tuskin on maapallolla olevan tomun määrä.

Mutta koko tekstin pointtinahan on kuvata Jumalan suuruutta, hän on niin suuri että hän voisi, toisin kuin kukaan muu, mitata kaiken Maan tomun yhdessä mitta-astiassa, vedet kourallaan tai taivaat kämmenensä mitalla. Sen tarkoituksena ei ole antaa luonnontieteellistä tietoa, mikä menee Jesajalla metsään joka tapauksessa (Jes. 40:22), vaan rohkaista ihmisiä luottamaan Jumalan kykyyn huolehtia kansastaan. Toivon antaminen on jotain missä Raamattu kykenee edelleen menestymään, mutta maailman luonnontieteellisessä kuvaamisessa se on monissa suhteissa jäänyt auttamattomasti jälkeen tiedon kehittymisessä, ja esim. Suomen valtavirtaluterilaiset pitävät nämä asiat viisaasti erillään Raamattua lukiessaan.

Isa 40:11 Niinkuin paimen hän kaitsee laumaansa, kokoaa karitsat käsivarrellensa ja kantaa niitä sylissään, johdattelee imettäviä lampaita.
        Isa 40:12 Kuka on kourallaan mitannut vedet ja vaaksalla määrännyt taivaitten mitat? Kuka on kolmannesmittaan mahduttanut maan tomun, puntarilla punninnut vuoret, vaa'alla kukkulat?
        Isa 40:13 Kuka on Herran Henkeä ohjannut, ollut hänen neuvonantajansa ja opettajansa?
        Isa 40:14 Kenen kanssa hän on neuvotellut, joka olisi hänelle ymmärrystä antanut ja opettanut oikean polun, opettanut hänelle tiedon ja osoittanut hänelle ymmärryksen tien?
        Isa 40:15 Katso, kansakunnat ovat kuin pisara vesisangon uurteessa, ovat kuin tomuhiukkanen vaa'assa. Katso, merensaaret hän nostaa kuin hiekkajyvän.
        Isa 40:16 Ei Libanon riittäisi polttopuiksi eikä sen riista polttouhriksi.
        Isa 40:17 Kaikki kansakunnat ovat niinkuin ei mitään hänen edessään, ne ovat hänelle kuin olematon ja tyhjä.
        Isa 40:18 Keneenkä siis te vertaatte Jumalan, ja minkä muotoiseksi te hänet teette?...
        Isa 40:27 Miksi sinä, Jaakob, sanot ja sinä, Israel, puhut: "Minun tieni on Herralta salassa, minun oikeuteni on joutunut pois minun Jumalani huomasta"?
        Isa 40:28 Etkö tiedä, etkö ole kuullut: Herra on iankaikkinen Jumala, joka on luonut maan ääret? Ei hän väsy eikä näänny, hänen ymmärryksensä on tutkimaton.
        Isa 40:29 Hän antaa väsyneelle väkeä ja voimattomalle voimaa yltäkyllin.
        Isa 40:30 Nuorukaiset väsyvät ja nääntyvät, nuoret miehet kompastuvat ja kaatuvat;
        Isa 40:31 mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy.

Eräässä juutalaisessa teologisessa seminaarissa oli tunteja pitkä keskustelu Jumalan olemassaolon todisteista. Joidenkin tuntien jälkeen, yksi rabbi nousi ylös ja sanoi, "Jumala on niin suuri, ettei hänen tarvitse olla edes olemassa." -- Victor Weisskopf (1908-)

Kaikkea hyvää Sinullekin, ihan vain ihmiseltä ihmiselle.

Heikki

Sana mikä on KR-38:ssa käännetty 'kolmannesmitaksi' merkitsee Strongin mukaan 'kolmikkoa', kenties kolminkertaista eefa-mittaa, eli 3x30-40 litraa=90-120 litraa, mikä tuskin on maapallolla olevan tomun määrä.

Mutta koko tekstin pointtinahan on kuvata Jumalan suuruutta, hän on niin suuri että hän voisi, toisin kuin kukaan muu, mitata kaiken Maan tomun yhdessä mitta-astiassa, vedet kourallaan tai taivaat kämmenensä mitalla. Sen tarkoituksena ei ole antaa luonnontieteellistä tietoa, mikä menee Jesajalla metsään joka tapauksessa (Jes. 40:22), vaan rohkaista ihmisiä luottamaan Jumalan kykyyn huolehtia kansastaan. Toivon antaminen on jotain missä Raamattu kykenee edelleen menestymään, mutta maailman luonnontieteellisessä kuvaamisessa se on monissa suhteissa jäänyt auttamattomasti jälkeen tiedon kehittymisessä, ja esim. Suomen valtavirtaluterilaiset pitävät nämä asiat viisaasti erillään Raamattua lukiessaan.

Isa 40:11 Niinkuin paimen hän kaitsee laumaansa, kokoaa karitsat käsivarrellensa ja kantaa niitä sylissään, johdattelee imettäviä lampaita.
        Isa 40:12 Kuka on kourallaan mitannut vedet ja vaaksalla määrännyt taivaitten mitat? Kuka on kolmannesmittaan mahduttanut maan tomun, puntarilla punninnut vuoret, vaa'alla kukkulat?
        Isa 40:13 Kuka on Herran Henkeä ohjannut, ollut hänen neuvonantajansa ja opettajansa?
        Isa 40:14 Kenen kanssa hän on neuvotellut, joka olisi hänelle ymmärrystä antanut ja opettanut oikean polun, opettanut hänelle tiedon ja osoittanut hänelle ymmärryksen tien?
        Isa 40:15 Katso, kansakunnat ovat kuin pisara vesisangon uurteessa, ovat kuin tomuhiukkanen vaa'assa. Katso, merensaaret hän nostaa kuin hiekkajyvän.
        Isa 40:16 Ei Libanon riittäisi polttopuiksi eikä sen riista polttouhriksi.
        Isa 40:17 Kaikki kansakunnat ovat niinkuin ei mitään hänen edessään, ne ovat hänelle kuin olematon ja tyhjä.
        Isa 40:18 Keneenkä siis te vertaatte Jumalan, ja minkä muotoiseksi te hänet teette?...
        Isa 40:27 Miksi sinä, Jaakob, sanot ja sinä, Israel, puhut: "Minun tieni on Herralta salassa, minun oikeuteni on joutunut pois minun Jumalani huomasta"?
        Isa 40:28 Etkö tiedä, etkö ole kuullut: Herra on iankaikkinen Jumala, joka on luonut maan ääret? Ei hän väsy eikä näänny, hänen ymmärryksensä on tutkimaton.
        Isa 40:29 Hän antaa väsyneelle väkeä ja voimattomalle voimaa yltäkyllin.
        Isa 40:30 Nuorukaiset väsyvät ja nääntyvät, nuoret miehet kompastuvat ja kaatuvat;
        Isa 40:31 mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy.

Eräässä juutalaisessa teologisessa seminaarissa oli tunteja pitkä keskustelu Jumalan olemassaolon todisteista. Joidenkin tuntien jälkeen, yksi rabbi nousi ylös ja sanoi, "Jumala on niin suuri, ettei hänen tarvitse olla edes olemassa." -- Victor Weisskopf (1908-)

Kaikkea hyvää Sinullekin, ihan vain ihmiseltä ihmiselle.

Heikki

Haluatko itse todeta ?

http://www.laverdaduniversal.org/profetialista.html

• Heikki J. Patrikainen

Haluatko itse todeta ?

http://www.laverdaduniversal.org/profetialista.html

Jokaikinen noista on jollain tavalla epäpätevä. Jos haluat, voit valita sieltä mielestäsi parhaimmistoon kuuluvan, niin voin kommentoida.

Heikki

• puutosta

vai mikä miestä vaivaa ? 15 vee ?

• kenny

Onkohan liikaa otettu vodkaa, että on pää pehmennyt.. Liikaa on valtaa juutalaisbolsevikeilla..

• Olly

Naurettavinta, mitä jopa kreationistien päästä on lähtenyt.

• epäateisti

Vaikka osoitatkin kysymyksesi ateisteille, kysyn sinulta seuraavaa: Raamatun mukaan osa ihmisistä joutuu helvettiin viimeisen tuomion jälkeen. Miten on mahdollista, että helvetissä olisi jo nyt ihmisiä, vaikka maailmanloppua ja viimeistä tuomiota ei ole vielä tullut?

• 19 Oli rikas mies, joka pukeutui purppuraan ja hienoihin pellavavaatteisiin ja eli joka päivä ilossa loisteliaasti.
        20 Mutta eräs köyhä, nimeltä Lasarus, makasi hänen ovensa edessä täynnä paiseita
        21 ja halusi ravita itseään niillä muruilla, jotka putosivat rikkaan pöydältä. Ja koiratkin tulivat ja nuolivat hänen paiseitansa.
        22 Niin tapahtui, että köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Aabrahamin helmaan. Ja rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin.
        23 Ja kun hän nosti silmänsä tuonelassa, vaivoissa ollessaan, näki hän kaukana Aabrahamin ja Lasaruksen hänen helmassaan.
        24 Ja hän huusi sanoen: 'Isä Aabraham, armahda minua ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen ja jäähdyttämään minun kieltäni, sillä minulla on kova tuska tässä liekissä!'
        25 Mutta Aabraham sanoi: 'Poikani, muista, että sinä eläessäsi sait hyväsi, ja Lasarus samoin sai pahaa; mutta nyt hän täällä saa lohdutusta, sinä taas kärsit tuskaa.
        26 Ja kaiken tämän lisäksi on meidän välillemme ja teidän vahvistettu suuri juopa, että ne, jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne, eivät voisi, eivätkä ne, jotka siellä ovat, pääsisi yli meidän luoksemme.'
        27 Hän sanoi: 'Niin minä siis rukoilen sinua, isä, että lähetät hänet isäni taloon
        28 -sillä minulla on viisi veljeä-todistamaan heille, etteivät hekin joutuisi tähän vaivan paikkaan'.
        29 Mutta Aabraham sanoi: 'Heillä on Mooses ja profeetat; kuulkoot niitä'.
        30 Niin hän sanoi: 'Ei, isä Aabraham; vaan jos joku kuolleista menisi heidän tykönsä, niin he tekisivät parannuksen'.
        31 Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."

Olisiko siinä vastaus kysymykseesi.

• juutas (original)

Koskahan kiinalaiset pistää paremmaksi ja poraa reiän taivaaseen...

Kuuluukohan sieltä harpun soittoa ja virren veisuuta?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      81
      1694
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      7
      1568
    3. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      87
      1486
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      91
      1241
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      3
      1016
    6. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      876
    7. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      75
      842
    8. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      146
      835
    9. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      52
      817
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      122
      785
    Aihe