juo muutaman oluen ystäviensä kanssa. On hauska ilta käynnissä. Paikalle ilmaantuu miehen entinen ihastus, joka alkaa lämmittelemään miestä. Juttelevat pitkään, nainen hiukan siinä kiehnää ja flirttailee, tanssivat hitaita ja nainen kertoo, että olisi kiinnostunut miehestä..
Pitäisikö miehen kertoa asiasta kotona tyttöystävällensä? olla kertomatta? miksi ja miten? samaa voi myös soveltaa toisinpäin.
Mies menee baariin ja..
18
2021
Vastaukset
Niin ei tartte kertoa. Se ei rakentaisi parsuhdetta mihinkään suuntaan. Kylväisi vaan epävarmuuden siemenen, kun seuraavan kerran mies lähtisi baariin pitämään hauskaa, jäisi kotiin epäilevä nainen ja mikäli menis myöhään niin....
- lempi
..eli, mikäli perusteena on epävarmuuden välttäminen niin.. entä jos nainen sitten sattuisi kuulemaan vaikka ystäviltään, jotka olivat olleet samassa baarissa, että siellä se mies jutteli, flirttaili ja tanssi hitaita sen naisen kanssa koko illan. Eikö siitä tulisi vielä enemmän epävarmuutta suhteeseen?
- AlmandaN
lempi kirjoitti:
..eli, mikäli perusteena on epävarmuuden välttäminen niin.. entä jos nainen sitten sattuisi kuulemaan vaikka ystäviltään, jotka olivat olleet samassa baarissa, että siellä se mies jutteli, flirttaili ja tanssi hitaita sen naisen kanssa koko illan. Eikö siitä tulisi vielä enemmän epävarmuutta suhteeseen?
Pakko heittää tähän oma mielipiteeni, suothan sen lempi?
Jos nyt oletetaan että raflassa ollaan ja hitaita tanssitaan ja ehkä jonkin verran flirttaillaankin niin se toisaalta kuuluu tuohon iltaan, tavallaan se on irtiottoa arjesta ja ei se ole keneltäkään pois.
Mikäli minulla olisi ystäviä jotka suu vaahtona kertoisivat kaverini edesottamuksista raflassa niin en kyllä ystäviäni hyvällä silmällä katsoisi. Tämä nyt vain minun mielipiteeni! :) - lempi
AlmandaN kirjoitti:
Pakko heittää tähän oma mielipiteeni, suothan sen lempi?
Jos nyt oletetaan että raflassa ollaan ja hitaita tanssitaan ja ehkä jonkin verran flirttaillaankin niin se toisaalta kuuluu tuohon iltaan, tavallaan se on irtiottoa arjesta ja ei se ole keneltäkään pois.
Mikäli minulla olisi ystäviä jotka suu vaahtona kertoisivat kaverini edesottamuksista raflassa niin en kyllä ystäviäni hyvällä silmällä katsoisi. Tämä nyt vain minun mielipiteeni! :)hauskaa, että osallistut keskusteluun :)
Nämä eivät ole välttämättä suoranaisia näkemyksiäni, ovat hypoteeseja ja esimerkkejä.
En itsekään harmistuisi pienestä juttelusta ja tanssimisesta. Tietysti hyvä juttu olisi sinänsä, että mies ajattelisi myös, että voisi ihan hyvin sellaisen myös kertoa :) lempi kirjoitti:
hauskaa, että osallistut keskusteluun :)
Nämä eivät ole välttämättä suoranaisia näkemyksiäni, ovat hypoteeseja ja esimerkkejä.
En itsekään harmistuisi pienestä juttelusta ja tanssimisesta. Tietysti hyvä juttu olisi sinänsä, että mies ajattelisi myös, että voisi ihan hyvin sellaisen myös kertoa :)Mikäli baarissa näkyy puskaradioita, niin kerron illan kulusta (ts. tapaamistani henkilöistä) ihan itse, niin ei tule mitään mutinaa.
Meidän suhteessa tanssiminen ja keskustelu tuttujen ihmisten kanssa on täysin sallittua ja hyväksyttyä.
Poikkeus vahvistaa säännön:"Kaukoidän tyttöjen kanssa ei ole soveliasta viettää baari-iltaa".
Ilmeisesti Suomi-naisissakin asuu pieni rasisti :)
- Tiukkapipoinen mies
tai on ainakin mun mielestä. Mahtaako ketään mies tai nainen olla mun kanssa samaa mieltä?
- rupeli
Kun vaan pidetään "kädet omalla puolella" niin fyysisesti kuin psyykkisesti.
Eli tanssitaan kuten hitaat menee, mutta ilman puristeluja ja pusutteluita.
Vaikea kyllä äkikseltään mieltää miksi hitaita pitäis tanssia, jos ei ole fiilistä mukana. Ehkä ystävää voi pyöräyttää hitaillakin, jos sillä on mieli maassa tai kauniisti pyytää.
*olan kohtautus*
Mutta ei minusta mitenkään automaattisesti pettämistä vaikka hitaissa lähekkäin ollaankin.
Hmjaa, silleen vois ajatella ehkä et olis aika kummaa, jos oma puolikas ei tanssi hitaita muiden, kuin jonku muun, kuin oman puolikkaansa kanssa.
;-)
Mutta aika pitkältä haettu oli esimerkki. - hattara
rupeli kirjoitti:
Kun vaan pidetään "kädet omalla puolella" niin fyysisesti kuin psyykkisesti.
Eli tanssitaan kuten hitaat menee, mutta ilman puristeluja ja pusutteluita.
Vaikea kyllä äkikseltään mieltää miksi hitaita pitäis tanssia, jos ei ole fiilistä mukana. Ehkä ystävää voi pyöräyttää hitaillakin, jos sillä on mieli maassa tai kauniisti pyytää.
*olan kohtautus*
Mutta ei minusta mitenkään automaattisesti pettämistä vaikka hitaissa lähekkäin ollaankin.
Hmjaa, silleen vois ajatella ehkä et olis aika kummaa, jos oma puolikas ei tanssi hitaita muiden, kuin jonku muun, kuin oman puolikkaansa kanssa.
;-)
Mutta aika pitkältä haettu oli esimerkki.Musta tuntuis pahalle jos avomieheni tanssisi hitaita muiden kanssa. Loukkaantuisin. En tiedä olenko sitten liian tiukka, mutta näin kuitenkin meillä. Tiedän myös ettei mieheni hyväksyisi jos itse tanssisin muiden miesten kanssa.
Ja avoin pitää olla. Jos on toista loukkannut tai tietää loukanneensa, vaikkei itse olisikaan samaa mieltä, niin täytyy sen verran miestä/naista löytyä, että tunnustaa ja ottaa vastuun tekemisistään. Myös näinkin pienessä asiassa. - Tiukkapipoinen mies
hattara kirjoitti:
Musta tuntuis pahalle jos avomieheni tanssisi hitaita muiden kanssa. Loukkaantuisin. En tiedä olenko sitten liian tiukka, mutta näin kuitenkin meillä. Tiedän myös ettei mieheni hyväksyisi jos itse tanssisin muiden miesten kanssa.
Ja avoin pitää olla. Jos on toista loukkannut tai tietää loukanneensa, vaikkei itse olisikaan samaa mieltä, niin täytyy sen verran miestä/naista löytyä, että tunnustaa ja ottaa vastuun tekemisistään. Myös näinkin pienessä asiassa.Musta tuntuu, että ne ihmiset, jotka pyörii joka viikonloppu yökerhoissa, vaihtaa kumppania puolen vuoden välein ja pettää kulloistakin aina jonkun toisen kanssa, ei pidä hitaiden tanssimista pettämisenä.
- tiukkapipoinen nainen
Tiukkapipoinen mies kirjoitti:
Musta tuntuu, että ne ihmiset, jotka pyörii joka viikonloppu yökerhoissa, vaihtaa kumppania puolen vuoden välein ja pettää kulloistakin aina jonkun toisen kanssa, ei pidä hitaiden tanssimista pettämisenä.
Minä en hyväksyisi sitä, että mieheni tanssisi hitaita jonkun muun naisen kanssa. Onneksi mies on niin fiksu, ettei tätä tarvitse hänelle erikseen kertoa ja hän suuttuisi aivan yhtälailla jos minä tanssisin toisen miehen kanssa.
Ehkä olen kireäpipoinen nainen joidenkin mielestä, mutta en ymmärrä suhteita, joissa on ok tanssia HITAITA muun kuin oman kumppanin kanssa. Miksi niin pitäisi tehdä? tanssia rakkauslaulua lähekkäin. :S Tähän ei minun logiikka riitä..
hyvä kuulla että on samanhenkisiä ihmisiä :) yhtä tiukkapipoisia :D - rupeli
tiukkapipoinen nainen kirjoitti:
Minä en hyväksyisi sitä, että mieheni tanssisi hitaita jonkun muun naisen kanssa. Onneksi mies on niin fiksu, ettei tätä tarvitse hänelle erikseen kertoa ja hän suuttuisi aivan yhtälailla jos minä tanssisin toisen miehen kanssa.
Ehkä olen kireäpipoinen nainen joidenkin mielestä, mutta en ymmärrä suhteita, joissa on ok tanssia HITAITA muun kuin oman kumppanin kanssa. Miksi niin pitäisi tehdä? tanssia rakkauslaulua lähekkäin. :S Tähän ei minun logiikka riitä..
hyvä kuulla että on samanhenkisiä ihmisiä :) yhtä tiukkapipoisia :DEikö sillä ole mitään merkitystä?
Tai jos ottaa vielä sitten senkin kenen kanssa hitaat vetää? Vaikka silläkään ei ole merkitystä niin kauan, kuin tuo tapa miten sen tekee on korrekti.
Siksi vaan, että minun mielestä hitaiden tanssiminen ei sinänsä yksistään ole pettämistä. - jennssku
tykkäis jos tanssin hitaita jonkun kanssa,enkä kyllä minäkään tykkäis jos se tannssis jonkun naisen kanssa. Miks ylipäätään sit pitäis tanssia jonkun toisen kanssa..
- lempi
rupeli kirjoitti:
Eikö sillä ole mitään merkitystä?
Tai jos ottaa vielä sitten senkin kenen kanssa hitaat vetää? Vaikka silläkään ei ole merkitystä niin kauan, kuin tuo tapa miten sen tekee on korrekti.
Siksi vaan, että minun mielestä hitaiden tanssiminen ei sinänsä yksistään ole pettämistä.kun tansii, niin sehän on hauska sosiaalinen muoto :) ..tanssi tunnetaan jopa taidemuotona..
..taas uusi hypoteesi.. enemmän olisin huolissani vaikka sosiaalisissa tilaisuuksissa, joissa esimerkiksi kohteliasta on hakea muitakin daameja tanssimaan sen nyrpistelevän puolison osuutta illanviettoon..
Tämä tosin hiukan rönsyilee aloituksesta ;)
- Juntti Einari Jääräpää
Siitä nyt kertomaan pitäisi alkaa kun kerran toiminta on vain toispuoleista.
Saahan naisen kans ny tanssia ja muuta touhuta baarissa mut tossa kohtaa jos nainen sanoo olevansa kiinnostunut ni siihen kohtaa lyödään raja. Top tykkänään mut olen varattu ! - Tanssimaton
Olen aina ajatellut etten kiehnäisi sekä tanssisi ex:n kanssa hitaita, jos joskus sellaisen sattuisin saamaan. Mutta jos moiseen erehtyisin, niin kai asiasta olisi kertova, ettei joku muu ehtisi ensin. Nainen puolestaan voi kertoa omien mielihalujensa mukaan, eikä pimitetty kerta ojaan kaada..
- on mies, jos
kertoo, sillä tyttöystävä pistää puukon nukkuvan miehen selkään. Varmasti. tai ainakin odottaa hetkeä, jolloin voi maksaa korkojen kanssa takaisin.
Jos miehellä on elämä balanssissa, niin ei mitään syytä kertoa. - että se
huratsu taas lähenteli.
- toppi tähän
"Paikalle ilmaantuu miehen entinen ihastus, joka alkaa lämmittelemään miestä."
Mies käskee muijan painua sinne mistä tulikin (entinen ihastus on ENTINEN ihastus), ja jatkaa iltaa kavereidensa kanssa, kunnes on aika mennä kotiin nukkumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 435754
- 455275
- 483678
- 133643
- 313116
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise883103- 592854
- 572700
- 532350
- 381814