MADONNA EI OSAA TANSSIA!!!

mätädonna

Oletteko huomanneet kuinka kauhea ja surkea madonna on tanssimaan. Ei yhtään rytmitajua, aivan hirveän näköistä keikkumista ja heilumista. Järkyttävän näköistä. Kun ura on alamäessä madonnan pitää nuolla nuoria artisteja lavalla nostaakseen omaa imagoa. Madonna on ehkä yksi menetyneimmistä artisteista, mutta hän ei ole koskaan luonut ja antanut mitään musiikkimaailmalle kuten esim. Michael Jackson, joka on musiikki ja viihde maailman todellinen valitseva valtias, nyt, aina ja ikuisesti. Vaikka juorut ja valheet ovat tuhonneet paljon Jacksonin uraa, niin madonnoja tulee ja menee, mutta Michael Jackson elää aina.

Joka tapauksessa madonnan tanssi on järkyttävää katsottavaa.

35

1401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Voi hyvänen aika sentään. Nyt se siis paljastui. MJ-fani viettää aikaa Madonna-foorumilla propagandaansa julistaen.

      Voi kuule. Pysy suosiolla tuolla MJ-puolella, jos Madonna sua noin paljon kypsyttää.

      Mutta hei; miksipä kulutat aikaasi täällä, jos Madonna ei sua kiinnosta? Ettei vaan Madonna sittenkin saisi enemmän sijaa ajatuksissasi kuin MJ?

      Olisipa mielenkiintoista nähdä kuinka SINÄ, tanssin asiantuntija, pistäisit paremmaksi kuin Madonna.

      Hah!

      • mätädonna

        Kuka sinä olet minua tuomitsemaan, et edes tunne minua ja kyllä todellakin osaan tanssia paremmin kuin madonna.

        Eikös keskutelu palstat ole sitä varten, että siellä saa esittää omia mielipiteitä.

        Ja totuus on, että madonna ei osaa tanssia.


      • ......
        mätädonna kirjoitti:

        Kuka sinä olet minua tuomitsemaan, et edes tunne minua ja kyllä todellakin osaan tanssia paremmin kuin madonna.

        Eikös keskutelu palstat ole sitä varten, että siellä saa esittää omia mielipiteitä.

        Ja totuus on, että madonna ei osaa tanssia.

        "Ja totuus on, että madonna ei osaa tanssia."

        Eikö tuo ole juuri mielipide keskustelupalstalla, eikä totuus? Ja minun mielipiteeni on, että Madonna OSAA tanssia ja lisäksi hänen päänsä on pysynyt hieman paremmin koossa kuin MJ:n, joka juuri hiippaili julkisella paikalla naisen vaatteissa.

        Hah hah! Voi sinua. Huomaa, että olet korkeintaan teini.


      • mätädonna
        ...... kirjoitti:

        "Ja totuus on, että madonna ei osaa tanssia."

        Eikö tuo ole juuri mielipide keskustelupalstalla, eikä totuus? Ja minun mielipiteeni on, että Madonna OSAA tanssia ja lisäksi hänen päänsä on pysynyt hieman paremmin koossa kuin MJ:n, joka juuri hiippaili julkisella paikalla naisen vaatteissa.

        Hah hah! Voi sinua. Huomaa, että olet korkeintaan teini.

        Niin varmasti madonan pää on pysynyt paremmin koossa kuin Michael Jacksonin, onhan Jackson tehnyt ja saavuttanut musiikillisella uralla PALJON enemmän kuin madonna.

        "MJ:n, joka juuri hiippaili julkisella paikalla naisen vaatteissa".

        ja tämä varmasti on totta...

        Heh heh! sinä et ole varmaan edes savuttanut vielä teini-ikää.

        Mieti vähän... En ole missään vaiheessa sanonut mitään muuta kuin, että madonna ei osaa tanssia ja Michael Jackson on paljon "suurempi" artisti kuin madonna. Nämä molemmat ovat totta, kun taas sinä puhut tollaisia lapsellisia asioita.

        Otahan iisisti...


    • Elämientuhoaja

      "Michael Jackson, joka on musiikki ja viihde maailman todellinen valitseva valtias, nyt, aina ja ikuisesti. Vaikka juorut ja valheet ovat tuhonneet paljon Jacksonin uraa, niin madonnoja tulee ja menee, mutta Michael Jackson elää aina."

      Kyllä MJ elää niiden lapsien ja ihmisten painajaisissa joiden elämän tämä pervo on tuhonnut.

      • mätädonna

        Seuraatko uutisia tai yleensäkään maailman menoa. MICHAEL JACKSON TODETTIIN SYYTTÖMÄKSI. SINULLA EI VARMAAN OLE TODEISTEITA JACKSONIN SYYLLISYYDESTÄ KUN ITSE SYYTTÄJÄLLÄKÄÄN EI NIITÄ OLLUT.

        Joka tapauksessa madonna ei osaa tanssia...


    • mr.tepsu

      oisko kuitenkin mahollista, että madonnassa vaan on jotain.Mimmi on ollut aika monta vuotta huipulla ja siis todella huipulla. Jos homma ois ihan fuulaa niin jengi ei ostais. Onko jengi täten tyhmää?

      • juttua....

        Madonnanko tarvii nuolla nuoria artisteja? Tarkoitat kai Chrisitna Aguileraa jan Britney Spearsia? Madonna ei tehnyt sitä siksi että ura olisi alamäessä vaan koska on syntynyt herättämään keskustelua ja kohua. Näiden naisartistien suutelloinilla satojen miljoonien ihmisten nähden oli syvä tarkoitus ja jos et sitä ymmärää niin unohda koko musabines. Ja seur.vuonna tähti teki 125mil dollaria tuottaneen superturneen ja julkaisi lastenkirjan jota otettiin isompi painos kuin Harry Potteria!!!

        "Madonnojako tulee ja menee mutta Miikkael elää aina?" Taitaa olla toisin päin. Missä on Mj ollut viime vuodet kun ei ole äijää oikeudenkäyntejä lukuunottamatta juuri listoilla,lehdissä ja huipulla näkynyt? Sen sijaan Madonna joka tulee ja menee,teki vastikään maailman menestyneimmän maailmankiertueen ikinä ja julkaisi tanssilevyn joka teki discomusasta taas muotia ja myi 9mil kpltta. SEkö onnistuu keltä vaan?

        Ehkä Madonna ei ole maailman paras tanssija mutta oletko sitten itse? tai äitisi?naapurisi? Mikset menisi vaikka parjaamaan heitä sen sijaan että Madonnaa?! --->>>Koska sinulla ei ole mitään syytä kadehtia äitiäsi tai mahd. naapuriasi mutta Madonnaa on..

        Ja eikös se niin mene että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa...?


      • mätädonna
        juttua.... kirjoitti:

        Madonnanko tarvii nuolla nuoria artisteja? Tarkoitat kai Chrisitna Aguileraa jan Britney Spearsia? Madonna ei tehnyt sitä siksi että ura olisi alamäessä vaan koska on syntynyt herättämään keskustelua ja kohua. Näiden naisartistien suutelloinilla satojen miljoonien ihmisten nähden oli syvä tarkoitus ja jos et sitä ymmärää niin unohda koko musabines. Ja seur.vuonna tähti teki 125mil dollaria tuottaneen superturneen ja julkaisi lastenkirjan jota otettiin isompi painos kuin Harry Potteria!!!

        "Madonnojako tulee ja menee mutta Miikkael elää aina?" Taitaa olla toisin päin. Missä on Mj ollut viime vuodet kun ei ole äijää oikeudenkäyntejä lukuunottamatta juuri listoilla,lehdissä ja huipulla näkynyt? Sen sijaan Madonna joka tulee ja menee,teki vastikään maailman menestyneimmän maailmankiertueen ikinä ja julkaisi tanssilevyn joka teki discomusasta taas muotia ja myi 9mil kpltta. SEkö onnistuu keltä vaan?

        Ehkä Madonna ei ole maailman paras tanssija mutta oletko sitten itse? tai äitisi?naapurisi? Mikset menisi vaikka parjaamaan heitä sen sijaan että Madonnaa?! --->>>Koska sinulla ei ole mitään syytä kadehtia äitiäsi tai mahd. naapuriasi mutta Madonnaa on..

        Ja eikös se niin mene että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa...?

        madonnastahan ei keskustella ennen kuin neiti joutuu tekemään aina jotain sairasta...

        Micahel Jackson ei tee kaupallista paskaa mihin madonna on jo vuosia sitten ryhtynyt. Jacksonin ei myöskään tarvitse roikkua listoilla, koska hän on musiikin ikuinen kuningas.

        Ja sitten itse aiheeseen: Osaan todellakin tanssia paremmin kuin madonna!!!


    • naurattaa

      Epätoivoisen Wacko-Jacko -fanin surkea yritys pönkittää idolinsa imagoa. Ei vaan onnistu.

      Jacko on kyllä saanut 80-luvulla paljon aikaan musiikin saralla, ja loi hyvän esikuvan tummaihoisille nuorille. Mutta 80-luvulle nuo saavutukset sitten jäävätkin!

      Jackson ei todellakaan ole minkään luokan vallitseva (huom! EI 'valitseva'!) valtias, kuten tuossa yritettiin uskotella. Juorut ja valheet (??) ovat aiheuttaneet paljon ikävää julkisuutta Jackolle, mutta kyllä hän on niille antanut myös aihetta vähintään yhtä paljon - muistutuksena muuan sylivauvan roikottaminen yhdellä kädellä hotellin parvekkeelta...

      Michael Jackson elää aina, vertauskuvallisesti, totta, mutta asiayhteys onkin sitten aivan eri juttu. Onko se menestyksekkäimpien artistien luettelossa vai Suurimmat Friikit- vai Musiikkimaailman Säälittävimmät Tapaukset- kategoriassa, se on sitten eri juttu.

      • history

        "Jacko on kyllä saanut 80-luvulla paljon aikaan musiikin saralla, ja loi hyvän esikuvan tummaihoisille nuorille. Mutta 80-luvulle nuo saavutukset sitten jäävätkin!"

        Pakko puuttua tässä muutamaan asiaan. Michael Jackson on ollut tähti jo 70-luvulta lähtien. Jackson 5:n kanssa ja myös soolona.

        Ensimmäinen USAn singlelistan ykkönen sooloartistina tuli 1972.
        Jackson 5:n kanssa tuli myös useita listaykkösiä ja bändihän on nykypäivään mennessä myynyt lähes 100 miljoonaa levyä. Eli vois sanoa että MJ:n saavutukset 70-luvulla on aika vaikuttavat.

        90-luvulla Jacko julkaisi vain 3 albumia, joista 2 ei ollut edes kunnollisia studio-albumeita, mutta niiden yhteiseksi myyntiluvuiksi tulee jotain 55 miljoonaa. Eli suurinpiirtein saman verran kuin Madonnalla 90-luvulla. Ja listaa vois jatkaa myös muista 90-luvun saavutuksista.

        Pointti! = Tyhmää ja ennenkaikkea TIETÄMÄTÖNTÄ väittää että "Wacko Jackon" saavutukset jäävät vain 80-luvulle.


      • mätädonna

        Minun ei tarvitse pönkittää mitään itsetuntoa. Se on ihan kunnossa, kiitos huolenpidosta.
        Silti madonna ei osaa tanssia.


    • Erizo

      ... että Michaelilla on mennyt viimevuosina hieman heikoimmin kuin joskus aikaisemmin.

      Madonnan menestys ei ole ollut pois Michaelilta.

      Täytyy sanoa, että hulvattomin kohta kirjoituksessasi oli seuraava:

      "Kun ura on alamäessä madonnan pitää nuolla nuoria artisteja lavalla nostaakseen omaa imagoa."

      Siis...? :D

      • heheh

        ketäs se Michael nuoleskeleekaan:

        ALAIKÄISIÄ POIKIA!

        Siinäpä uralle pohjaa & nostetta!


      • mätädonna

        Tottahan se on... ainahan madonna on ratsastanut muiden julkkisten maineilla, kun oma maine ei riitä.

        Ja madonna ei osaa tanssia...


      • mätädonna
        heheh kirjoitti:

        ketäs se Michael nuoleskeleekaan:

        ALAIKÄISIÄ POIKIA!

        Siinäpä uralle pohjaa & nostetta!

        taitaa sulla kiinnostaa alaikäisten poikien nuolemiset kun tälläisia puhut, koska MICHAEL JACKSON TODETTIIN SYYTTÖMÄKSI. SINULLA EI VARMAANKAAN OLE TODISTEITA JACKSONIN SYYLLISYYDESTÄ SEN ENEMPÄÄ KUIN SYYTTÄJÄLLÄ.

        Ja madonna ei osaa tanssia.


    • ..ever

      no kaipa jokaisella on oikeus "mielipiteeseen".

      • mätädonna

        Viestisi oli ainut "asiallinen" vastauksista. Kiitos siitä ja olet siinä aivan oikeassa. Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen ja vapaus esittää se.


    • history

      ...näköjään.
      Okei, aloitusviesti on aika tuubaa mut sitä on myös nää Madonna-fanien vastaukset, älytöntä ylikiehuntaa, eikä kukaan edes yritä puolustaa Madonnan tanssitaitoja vaan kaikki syöksyy haukkumaan Jacksonia vaikka kyseessähän oli vaan yhden häiriintyneen trolli MJ-fanin mielipide. Kummaa porukkaa...

      • outoa

        että kukaan ei ole 'puolustanut' Madonnan tanssitaitoja. Hän on kuitenkin koulutettu tanssija. Opiskeli tietääkseni Michiganin yliopistossa.


      • ehkäpä...
        outoa kirjoitti:

        että kukaan ei ole 'puolustanut' Madonnan tanssitaitoja. Hän on kuitenkin koulutettu tanssija. Opiskeli tietääkseni Michiganin yliopistossa.

        Niin tai sitten ehkä Madonna-fanien ei tarvitse vaivautua puolustamaan sen tanssitaitoa, kun tietävät että se OSAA tanssia...


      • mätädonna

        Olet oikeassa. Aloitusviesti oli typerä ja kaikki heti hyöökäsivät haukkumaan Jacksonia juuri näillä lapsellisilla "pervo ym. jutuilla".
        Eikä kukaan puhu Madonnan tanssista.

        Ja olen kyllä häiriinrynyt MJ-fani. =)


      • mätädonna
        ehkäpä... kirjoitti:

        Niin tai sitten ehkä Madonna-fanien ei tarvitse vaivautua puolustamaan sen tanssitaitoa, kun tietävät että se OSAA tanssia...

        Näin se menee. Olet oikeassa.


      • ....

      • hmmm...
        ehkäpä... kirjoitti:

        Niin tai sitten ehkä Madonna-fanien ei tarvitse vaivautua puolustamaan sen tanssitaitoa, kun tietävät että se OSAA tanssia...

        Jaksat kiihkeästi puolustaa täällä Jacksonia ja parjata Madonnaa mutta eikös Madonna silti hallitse musiikkimaailmaa vakaalla otteella ja Miikkael nyt ei enää yllä koko vallan kahvaan. Madonna on oikean kuningattaren ruumillistuma ja MJ. vain naisten vaatteissa kulekva pedofiili. Siinäkö sopiva kuningas ja roolimalli?


      • mätädonna
        hmmm... kirjoitti:

        Jaksat kiihkeästi puolustaa täällä Jacksonia ja parjata Madonnaa mutta eikös Madonna silti hallitse musiikkimaailmaa vakaalla otteella ja Miikkael nyt ei enää yllä koko vallan kahvaan. Madonna on oikean kuningattaren ruumillistuma ja MJ. vain naisten vaatteissa kulekva pedofiili. Siinäkö sopiva kuningas ja roolimalli?

        Minä en parjaa madonnaa. Sinähän tässä parjaat Michael Jacksonia. Madonna ei todellakaan hallitse musiikki maailmaa. Kerroin vain totuuden siitä, että madonna ei osaa tanssia ja Michael Jackson on todellinen kuningas, typerät valheet ja jutut eivät tuhoa häntä koskaan.

        MICHAEL JACKSON TODETTIIN SYYTÖMÄKSI... EI OLLUT TODISTEITA!!! ja tämä naisten vaate juttu, huh huh, jos joku on niin typerä että uskoon sellaiseen. Ihan sama.

        Edelleen... madonna ei osaa tanssia. En voi sille mitään, että otat sen niin raskaasti.


      • .....
        mätädonna kirjoitti:

        Minä en parjaa madonnaa. Sinähän tässä parjaat Michael Jacksonia. Madonna ei todellakaan hallitse musiikki maailmaa. Kerroin vain totuuden siitä, että madonna ei osaa tanssia ja Michael Jackson on todellinen kuningas, typerät valheet ja jutut eivät tuhoa häntä koskaan.

        MICHAEL JACKSON TODETTIIN SYYTÖMÄKSI... EI OLLUT TODISTEITA!!! ja tämä naisten vaate juttu, huh huh, jos joku on niin typerä että uskoon sellaiseen. Ihan sama.

        Edelleen... madonna ei osaa tanssia. En voi sille mitään, että otat sen niin raskaasti.

        ... sanoi: "Minä en parjaa madonnaa."

        Aha. Minun mielestäni et ole muuta juuri tähän keskusteluun kirjoittanutkaan.

        "ja tämä naisten vaate juttu, huh huh, jos joku on niin typerä että uskoon sellaiseen. Ihan sama."

        On uskottava, kun näkee:

        http://www.hollywoodrag.com/index.php?/weblog/comments2/michael_jackson_becomes_a_woman/


      • mätädonna
        ..... kirjoitti:

        ... sanoi: "Minä en parjaa madonnaa."

        Aha. Minun mielestäni et ole muuta juuri tähän keskusteluun kirjoittanutkaan.

        "ja tämä naisten vaate juttu, huh huh, jos joku on niin typerä että uskoon sellaiseen. Ihan sama."

        On uskottava, kun näkee:

        http://www.hollywoodrag.com/index.php?/weblog/comments2/michael_jackson_becomes_a_woman/

        Katsoppas tämän "naisen" vartaloa. Se on puhtaasti oikean naisen vartalo.

        Nämä ovat taas näitä juttuja, kuvia on helppo muokata ja väärentää. Tämä ei ole totta ja vaikka olisikin kyse on pelkästä näämioitumisesta.

        Kun Michael Jackson suunnitteli In The Closet videota ja pyysi madonnaa esiintymään videoon, madonna olisi suostunut siihen vain yhdella ehdolla: Michael Jackson pukeutuisi naiseksi ja madonna mieheksi. Michael Jackson kieltäytyi.

        Michael Jackson ei ole suudellut Justin Timberlakea ja Usheria, kuten madonna suuteli Britneytä ja Christinaa kaikkien edessä lavalla.

        Eikös tämä madonnan afrikan lapsen adoptio ole laiton. Ei se lavalla ristiin naulittu, videoilla lesboa esittävä madonnakaan täysillä käy.
        Nyt vasta parjasin oikeasti madonnaa...

        Olen sanonut, että madonna ei osaa tanssia ja Michael Jackson on suurempi kuin madonna.

        Sinä/te parjaatte vain kuika Michael Jackson on pedofiili ym. lapsellsia juttuja.

        Vielä kerran: MADONNA EI OSAA TANSSIA!!!


      • Voih
        mätädonna kirjoitti:

        Katsoppas tämän "naisen" vartaloa. Se on puhtaasti oikean naisen vartalo.

        Nämä ovat taas näitä juttuja, kuvia on helppo muokata ja väärentää. Tämä ei ole totta ja vaikka olisikin kyse on pelkästä näämioitumisesta.

        Kun Michael Jackson suunnitteli In The Closet videota ja pyysi madonnaa esiintymään videoon, madonna olisi suostunut siihen vain yhdella ehdolla: Michael Jackson pukeutuisi naiseksi ja madonna mieheksi. Michael Jackson kieltäytyi.

        Michael Jackson ei ole suudellut Justin Timberlakea ja Usheria, kuten madonna suuteli Britneytä ja Christinaa kaikkien edessä lavalla.

        Eikös tämä madonnan afrikan lapsen adoptio ole laiton. Ei se lavalla ristiin naulittu, videoilla lesboa esittävä madonnakaan täysillä käy.
        Nyt vasta parjasin oikeasti madonnaa...

        Olen sanonut, että madonna ei osaa tanssia ja Michael Jackson on suurempi kuin madonna.

        Sinä/te parjaatte vain kuika Michael Jackson on pedofiili ym. lapsellsia juttuja.

        Vielä kerran: MADONNA EI OSAA TANSSIA!!!

        Saathan sinä toki olla sitä mieltä - jos tahdot. Ajatuksesi Madonnan tanssimisesta ja tuo ylen palttinen MJ:n esiin nostaminen kertovat sinusta ja ajatusmaailmastasi paljonkin.

        Se taitaa olla todella erikoinen ja omituinen...?


      • mätädonna
        Voih kirjoitti:

        Saathan sinä toki olla sitä mieltä - jos tahdot. Ajatuksesi Madonnan tanssimisesta ja tuo ylen palttinen MJ:n esiin nostaminen kertovat sinusta ja ajatusmaailmastasi paljonkin.

        Se taitaa olla todella erikoinen ja omituinen...?

        Niin varmasti kertoo mielipiteeni ajatusmaailmastani paljon; madonna ei osaa tanssia, piste. HYVÄKSY SE!


    • Kriml

      Vois kyllä Madonna pikku hiljaa siirtyä eläkkeelle, ku yli 40 akkeli hyppii uimapuvussa ympäri kaupunkia.. Miettikää jos hä olisi esim:äitinne ja saisitte hävetä häntä yhtmittaa..

      • ............

        madonnallahan on sika hyvä perse ja muutenki hyvännäkönen. sitä kelpaa katsella uimapuvussa ja muutenki.

        kumpa oliski noin rikas äiti. eikä olis kyllä mitään häpeämistä.


    • fani 26 vuotta

      En sanoisi sitä tanssitaidon puutteeksi jos käyttää omaa tyyliään. Ei kaikkien tarvitsekaan samalla tavalla persettä pärisyttää kameran edessä. Mutta Jump video on mielestäni ihan KAAMEE, koska Madonna ei osaa vanheta arvokkaasti. Vaikuttaa hitusen epätoivoiselta ihannoidessaan nuoruutta ja kauneutta. Välillä ampuu yli. Ja mielestäni hänen kaltaisensa megatähden ei niin tarvitsisi käyttäytyä. Hän on jo manttelinsa perinyt.

      • mätädonna

        No makunsa kullakin, mutta sitähän se madonna yrittää, heilutta persettä ja näyttää seksikkäältä kuten muut tanssitaidon osaajat. Toki on myös muitakin tanssitaidottomia kuten Nelly, Kylie, mutta toki on sellaisia jotka osaavat tanssia. Tämä siis on aivan täysin minun mielipide. En tiedä, mutta Hung Up, Sorry ja uusimmassa Jump videossa madonna näyttää mun mielestä ja (monen muun) aivan järkyttävältä, livenä puhumattakaan.

        Tottakai nostan hattua myös madonnan menetykselle. Onhan rouva saavuttanut ja tehnyt hyvää musiikki paljon.

        Toi mun Michael Jacksonin esille tuoti oli todella typerää ja lapsellista ja myönnän pienen katkeruuden paistavan vietissäni, koska odotan ja toivon paljon uutta tuotantoa Michael Jacksonilta.

        Joka tapauksessa arvostan madonnan ja hänen fanejansa, mutta mielepidettäni hänen tanssitaidosta ei muuta mikään.

        HYVÄÄ SYKSYÄ KAIKILLE MADONNAN FANEILLE!!! =)


      • Well
        mätädonna kirjoitti:

        No makunsa kullakin, mutta sitähän se madonna yrittää, heilutta persettä ja näyttää seksikkäältä kuten muut tanssitaidon osaajat. Toki on myös muitakin tanssitaidottomia kuten Nelly, Kylie, mutta toki on sellaisia jotka osaavat tanssia. Tämä siis on aivan täysin minun mielipide. En tiedä, mutta Hung Up, Sorry ja uusimmassa Jump videossa madonna näyttää mun mielestä ja (monen muun) aivan järkyttävältä, livenä puhumattakaan.

        Tottakai nostan hattua myös madonnan menetykselle. Onhan rouva saavuttanut ja tehnyt hyvää musiikki paljon.

        Toi mun Michael Jacksonin esille tuoti oli todella typerää ja lapsellista ja myönnän pienen katkeruuden paistavan vietissäni, koska odotan ja toivon paljon uutta tuotantoa Michael Jacksonilta.

        Joka tapauksessa arvostan madonnan ja hänen fanejansa, mutta mielepidettäni hänen tanssitaidosta ei muuta mikään.

        HYVÄÄ SYKSYÄ KAIKILLE MADONNAN FANEILLE!!! =)

        Madonna osaa tanssia. Ja hyvin. Hyvää syksyä sinullekin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2285
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      71
      1923
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1725
    4. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      158
      1649
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1641
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1619
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1514
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1357
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1218
    Aihe