Kysymys! Miten se nyt oli? Merkintä 1/4 100yd...paljonko on 1 naksaus vaikuttaa 100m.ltä millimetreinä taulussa, kun kohdistan asetta. Kiitos ja varmaan kysytty moneen kertaan, mut jos taas...
AUTTAKAA!
6
2179
Vastaukset
- mie.
1/4 tuumaa on=noin 6,5mm 100yd.=noin 91.4metriä toivottavasti nuo tiedot auttaa.
Karvan verran alle 7 mm eli n.6,947835.....mm
- sonnimies
Kaikkea sitä kysellään. Saatana sehän ammutaan kohdalleen. Siinähän sen näkee mitä siirtyy, vai oletko niin huono ampuja että joka laaki menee mihin sattuu.
- näin!
Turhahan se on tietää, mitä mittayksiköt merkkaa. Sä oot varmaan sellane sonni, et ostat patruunatki omaan louskuus summamutikalla ja hakkaat vasaralla pesään...otahan se Leopold pois perseestäsi!
- sonnimies
näin! kirjoitti:
Turhahan se on tietää, mitä mittayksiköt merkkaa. Sä oot varmaan sellane sonni, et ostat patruunatki omaan louskuus summamutikalla ja hakkaat vasaralla pesään...otahan se Leopold pois perseestäsi!
mutta tuommoset tyhyjälänvaarit ei saakkaan asetta kohdalleen, EIKÄ REIKÄÄN!
- yks vaari vaan=schnitter
Merkintä on 1/4 moa 100jaardille. Moa on kulmaminuutti. Se on 100 metrille siis n.7mm.(50m = 3,5mm 200m = 14mm 300m = 21mm jne). Ihmettelen millaisia kommentteja täältäkin löytyi. Ovato itselääkityksessä ja eivät ota troppejaan sivuvaikutuksien takia. Lienevätkö muuten vain ääliöitä vai mikä mättää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071047
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 45482
- 43482