Minulla on tietokoneessani TV-kortti, jolla tulee nauhoitettua kaikenlaista. Nyt kuitenkin real player lisää jokaiseen nauhoitukseen tuon 'elegard logon'. Sehän merkitsee sitä, että: 'your evaluation period has expired'. Minulla ei kuitenkaan ole ollut real playeriä enään pitkään aikaan. Miksi se vieläkin pilaa kaikki nauhoitukset?
Elegard logo
Nimetön
2
304
Vastaukset
- dvr
Tuo Elegard on kodekki valmistaja, jonka löydät kyllä verkosta. Onko kodekki tullut varmasti tuotteen mukana vai latautunut muuten koneseen. Saattaa ne ohjelmat pyöriä jollain muullakin kodekilla jos otat elegardin pois
- bb907
Kiitos viestistä.
Historiasta ei ole tarkkaa kuvaa. Kaikki videot todellakin pyörivät muillakin ohjelmilla, mutta tuo häiritsevä elegard logo hyppii ja pomppii keskellä kuvaa. Saako sitä mitenkään pois?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682827
- 2012107
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.592091- 711776
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91561- 841278
- 811090
- 951049
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2011049