Miten saan hotmail osoitteen toimimaan outlookissa? Ei lähde millään toimimaan vaikka on kaikki tehty niinkuin pitäis?
Hotmail.com outlookiin?
4
1239
Vastaukset
- japo
että outlookki toimis Hotmailin kanssa. 19,90 vuodessa.
- Nimetön
..ilman että vaihtaa osoitetta? Meillä online24 sanoi sopimuksen irti kun Sonera pyys liian kovia hinoja tällä seudulla. sähköpostiosoite siis oli pakko ottaa uusi ja kun sen nyt jo olen ilmoittanut kaikille niin en viittis uutta enää ottaa. ei tuo 19,90 vuodessa paha hinta ole, kuitenkin käytän outlookia paljon ja kalenteri on ahkerassa käytössä...
- ukkeli
Nimetön kirjoitti:
..ilman että vaihtaa osoitetta? Meillä online24 sanoi sopimuksen irti kun Sonera pyys liian kovia hinoja tällä seudulla. sähköpostiosoite siis oli pakko ottaa uusi ja kun sen nyt jo olen ilmoittanut kaikille niin en viittis uutta enää ottaa. ei tuo 19,90 vuodessa paha hinta ole, kuitenkin käytän outlookia paljon ja kalenteri on ahkerassa käytössä...
mä ainakin sain vaihdettua.
- diver_
ukkeli kirjoitti:
mä ainakin sain vaihdettua.
Pyydä joltain kaverilta gmail (google) postilootua, siinä on ilmaiseksi pop3 tuki joten postit saa näpsästi outlookiin. Samalla saa säilöttyä postit googelilla niin on backupitkin olemassa ja voip lukea postit netissä.
Itse maksan domainista hiukan ja saan siihe levytilaa sivuille ja eemailille, sekin toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398