http://cgi.ebay.it/FAVOLOSO-SUB-WOOFER-ATTIVO-JAMO-SW-6000-A-NUOVO_W0QQitemZ5848066976QQcategoryZ3276QQcmdZViewItem
en löytänyt mistään suomalaisilta sivuilta tietoa kyseisestä subbarista. Paljonko tuollaisesta voisi pyytää ?
Paljonko voisi pyytää kyseisestä subbarista
6
1830
Vastaukset
- arvoton
Tuollainen laatikko on lähes arvoton. Kuvissa olevien speksien mukaan tuo ei ole edes kunnon subbari. Ei kannata vaivautua.
- troijan*
ei ollenkaan linja sisääntuloa?? aika paha... muuten toi näyttää ihan ok peliltä. tuskin ihan arvotonkaan, mut liittimet tai niiten puute tekee siitä vähän hankalan myydä..
- linjasisääntulo
On siinä linjasisääntulo.
- Maxironilaatikko
MaxiMakasiini taitaa myydä kyseistä Jamoa aika halvalla.En kyllä muista miten halvalla.
- Anonyymi
Tuo Jamo oli aikansa parhaimmistoa ja toimii edelleenkin.
Linja liitännät on, joten en kyllä ymmärrä noita kommentteja!!!
100€ voisi olla sopiva hinta- Anonyymi
Aloittaja on jo haudassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604926Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362239Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti582069- 2022013
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1771619Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.3031560Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2121314- 881239
- 2071192
- 651184