Uusi macbook core duo on kaksi kertaa jämähtänyt kuumuuteen, sammutettuna -sammuta- komennolla.
Eli masiina on ollut n. vuorokauden käyttämättä pöydällä ja ei suostu käynnistymään kun on tulikuuma. Virtajohto on ollut kiinni, akku ei ole kuuma.
jäähdyttyään riittävästi piuhat irrotettuna käynnistyi ainakin edellisellä kerralla.
Onko muilla havaittu vastaavaa?
Macbook kuumenee sammutettuna
5
611
Vastaukset
- jason-blue
Toi on kaukana normaalista.
Mulla oli Random Shut Down-ongelma, mutta toi on jo bizarre! :o Applen tukipuhelimessa sanoivat? Sehän on ensimmäinen yhteydenotto-osoite noin vakavan vian sattuessa eikä suinkaan tämä kähynen suomi24.
Joten, mitä Applella sanoivat?ottanut akun irti ja painanut 5sek powerinappia..
tämän pitäisi nollata virranhallinta pmu joka kuulemma joskus aiheuttaa ihmeellisyyksiä liittyen juuri lataukseen yms.- outoa täälläkin
Heh, itselläni uuden karheassa macBookissa pari kertaa ollut sama ongelma. Kahesti on suostunut käynnistymään virtanapista pitkällisten yritysten jälkeen ja kerran just otin akun pois ja takas ja heti sit käynnisty.
Mietin just, et jaksaisko sitä viedä koneen huoltoon...ku se kuiteskin seisoo siellä sit kauan ja tarviin konetta koko ajan. Kone kuitenkin pääasiallisesti toimii moitteetta. Mut ei kai tämmöinen nyt kuiteskaan pitäis tavallista koneelle olla. Tosin lyheällä googletuksella löyty kyllä monta samantyyppisistä ongelmista kärsiviä koneenomistajia.
Eli mitens alkuperäiselle kävi? Veitkö huoltoon ja tehtiinkö koneelle mitään? Onko sen jälkeen toiminut?- outoa täälläkin
Joo eli kerronpa nyt vielä mitä päädyin tekemään oman koneeni kanssa. Soitin huoltoon ja kerroin ongelmasta, ja ne kehotti tuomaan koneen korjattavaksi. Eilen vein, saa nädä korjaako ne siitä mitään ja kauanko kone siellä lojuu... (Tietysti liian kauan)
Itse asiassa oma koneeni virtanapista sammuttamalla ei kyseisissä tapauksissa mennytkään kiinni, vaan nukkumaan. Sitten tuulettimet ovat menneet täysille. Tämän jälkeen kone ei ole suostunut summumaan eikä heräämään tilastaan... Kiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743387
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618