Mitä mieltä on kansa kyseisetä firmasta? Toimiiko
homma, vai löytyykö täältäkin jotain ihme säätöä..
Action Lähetit Turku
34
6124
Vastaukset
- se herra
Mattsson aika säätäjä. Itse en ainakaan sen hommiin lähtis...
- Nolo Sika
Todella hyvä firma
elisa mattsson on todella mukava pomo, aktiivisesti aina kuskien puolella
Firma ajaa 99% UPS:n ajo, lisäksi siellä on töissä muutama söpöä poikaa
Palkkakin maksetaan TES:n mukaan, mutta jos olet liian nopea (ei tule 80h kahteen viikkoon) niin rangaistukseksi joudut ajamaan illalla Ategolla Hesan keikan, etten tulee enmmän tunteja. kuka nyt tyhjästä maksaisi? - Vanhat kiinnostaa?
Luuletko että ketjunaloittajaa enää KUUDEN VUODEN JÄLKEEN kyseinen firma kiinnostaa??
- Nolo Sika
Kyllä kiinostaa, firma on edelleen pystyssä, tosin lopettanut omat ajot kokonaan, tosin kai niillä se omilla teippauksilla oleva auto (transit) vielä on jos pitää omaan laskuun ajaa jotain
Mutta firmalla menee hyvin, tosin tuo "hyvien työntekijöiden rankaisu" on aika perseestä suoraan sanottuna - Vanhat kiinnostaa?
Nolo Sika kirjoitti:
Kyllä kiinostaa, firma on edelleen pystyssä, tosin lopettanut omat ajot kokonaan, tosin kai niillä se omilla teippauksilla oleva auto (transit) vielä on jos pitää omaan laskuun ajaa jotain
Mutta firmalla menee hyvin, tosin tuo "hyvien työntekijöiden rankaisu" on aika perseestä suoraan sanottunaOletko viimeaikoina nähnyt nimimerkin J76 täällä kirjoittelevan vai mistä tiedät että näiden vuosien jälkeen häntä asia kiinnostaa?
- Nolo Sika
Vanhat kiinnostaa? kirjoitti:
Oletko viimeaikoina nähnyt nimimerkin J76 täällä kirjoittelevan vai mistä tiedät että näiden vuosien jälkeen häntä asia kiinnostaa?
Kyllä useita muita saattaa kiinostaa, firma kuitenkin maksaa palkat kuten pitää, uudet autot, NYKYAIKAINEN kuljetusjärjestelmä, ainut huono puoli on tuo "rangaistuslenkki" ja se, että pomolla on huonot hampaat
No eipä firmassa montaa wanhaa äijää kyllä näykään.
Lisäksi pakut pakataan NYKYAISESTI auton kyytiin tulevalla linjalla, josta putoo paketteja sitten noin 30 sekunnin välein, eli ei tartte etsiä niitä paketteja mistään, paitti tietty jos tulee jotain isoja jotka ei mene hihnalla.
Ilman tuota "hesan keikkaa" voisi työpaikka ollakin aika täydellinen - Aktiivinen Lah
Nolo Sika kirjoitti:
Kyllä useita muita saattaa kiinostaa, firma kuitenkin maksaa palkat kuten pitää, uudet autot, NYKYAIKAINEN kuljetusjärjestelmä, ainut huono puoli on tuo "rangaistuslenkki" ja se, että pomolla on huonot hampaat
No eipä firmassa montaa wanhaa äijää kyllä näykään.
Lisäksi pakut pakataan NYKYAISESTI auton kyytiin tulevalla linjalla, josta putoo paketteja sitten noin 30 sekunnin välein, eli ei tartte etsiä niitä paketteja mistään, paitti tietty jos tulee jotain isoja jotka ei mene hihnalla.
Ilman tuota "hesan keikkaa" voisi työpaikka ollakin aika täydellinen"että pomolla on huonot hampaat"
Ei vittu sentään....
Taitaapi Nolo Sika olla töissä tuolla firmassa kun asiat noin hyvin tietää - Nolo Sika
Aktiivinen Lah kirjoitti:
"että pomolla on huonot hampaat"
Ei vittu sentään....
Taitaapi Nolo Sika olla töissä tuolla firmassa kun asiat noin hyvin tietääEn todellakaan ole töissä...
Tuskin edes MINÄ sanoisin Sprinterin pakua SITIMANNIKSI
Tiedän vain muuta kautta firman meininkiä vähä - Molo Mika
Aktiivinen Lah kirjoitti:
"että pomolla on huonot hampaat"
Ei vittu sentään....
Taitaapi Nolo Sika olla töissä tuolla firmassa kun asiat noin hyvin tietääNolo Sika/87k/Margit/Birgit tai millä muilla monilla nimimerkeillä aivopierujaan palstalla täällä kirjoitteleva ressukka ajaa Hemmon Kuljetuksessa Rostenin leipä-nimisen leipomon tuotteita.
- Nolo Sika
Molo Mika kirjoitti:
Nolo Sika/87k/Margit/Birgit tai millä muilla monilla nimimerkeillä aivopierujaan palstalla täällä kirjoitteleva ressukka ajaa Hemmon Kuljetuksessa Rostenin leipä-nimisen leipomon tuotteita.
Olenko joskus sanonut ajavani Action Läheteillä tai jollain muulla firmalla UPS:n tuotteita, mitä siis sönkötät?
Tosin talossa jossa lukee "leipomo rosten" tehdään myös KAIKKI Lidlin Leipä aittan ja Rainbown leivät koko suomeen.
Nyt kuljetussäännöt on muuttunut, ja nuo "kolmen eri leipomon" kamat saa mennä saman auton kyydissä, joten olen minäkin päässyt ajamaan oikeaa tosimiesten isoa valtavaa kamalan vaikeaa, hirveän kokoista, pelottavaa kuorma-autoa (palstalaisten mielestä) tosin kyllä ne OIKEATKIN kuorma-autot liikahtaa kun antaa kaasua 480 heppaa on nääs aika paljon tommoselle autolle, kehtaisin sanoa että teho-painosuhde on parempi kuin 18 tonnisella manilla missä on 280 heppaa - 87k=palstan nero!
Nolo Sika kirjoitti:
Olenko joskus sanonut ajavani Action Läheteillä tai jollain muulla firmalla UPS:n tuotteita, mitä siis sönkötät?
Tosin talossa jossa lukee "leipomo rosten" tehdään myös KAIKKI Lidlin Leipä aittan ja Rainbown leivät koko suomeen.
Nyt kuljetussäännöt on muuttunut, ja nuo "kolmen eri leipomon" kamat saa mennä saman auton kyydissä, joten olen minäkin päässyt ajamaan oikeaa tosimiesten isoa valtavaa kamalan vaikeaa, hirveän kokoista, pelottavaa kuorma-autoa (palstalaisten mielestä) tosin kyllä ne OIKEATKIN kuorma-autot liikahtaa kun antaa kaasua 480 heppaa on nääs aika paljon tommoselle autolle, kehtaisin sanoa että teho-painosuhde on parempi kuin 18 tonnisella manilla missä on 280 heppaaSinä ja vain SINÄ olet väittänyt että 2.6 metriä leveä kuorma-auto on niin iso että kuljettajia pelottaa ajaa sillä. Mitä vittua sä nyt väität että PALSTALAISTEN mielestä iso,hirveä kokoinen jotakuta pelottaa?? Ethän sä puupää taaskaan ymmärrä edes sitä mitä itse täällä kirjoittelet!!
- Nolo Sika
87k=palstan nero! kirjoitti:
Sinä ja vain SINÄ olet väittänyt että 2.6 metriä leveä kuorma-auto on niin iso että kuljettajia pelottaa ajaa sillä. Mitä vittua sä nyt väität että PALSTALAISTEN mielestä iso,hirveä kokoinen jotakuta pelottaa?? Ethän sä puupää taaskaan ymmärrä edes sitä mitä itse täällä kirjoittelet!!
Kylllä aika montaa tuntuu pelottavan se leveys, sen verran niitä nysvääjiä näkee
Ja kyllä, tommonen "isojen poikien" auto myös kulkee sen 90km/h, ja jopa ylämäet menee ihan kivasti, kunhan raskii vaihteita vaihtaa
Ja moni on ollut sitä mieltä, että kaksi akseliset on pakuja, ja noi isot vasta kuormureita
Mutta tosiaan, eikös niissä 60 tonnissa juuri vetoautona tuollainen 26 tonninnen 3 akselinen noin 500 heppanen auto yleensä ole? - 87k=palstan nero!
Nolo Sika kirjoitti:
Kylllä aika montaa tuntuu pelottavan se leveys, sen verran niitä nysvääjiä näkee
Ja kyllä, tommonen "isojen poikien" auto myös kulkee sen 90km/h, ja jopa ylämäet menee ihan kivasti, kunhan raskii vaihteita vaihtaa
Ja moni on ollut sitä mieltä, että kaksi akseliset on pakuja, ja noi isot vasta kuormureita
Mutta tosiaan, eikös niissä 60 tonnissa juuri vetoautona tuollainen 26 tonninnen 3 akselinen noin 500 heppanen auto yleensä ole?Yritä nyt saatanan apina edes se ymmärtää ettei muutaman sentin leveämpi raskasajoneuvo ole ajettavuudeltaa yhtään erilainen kuin kapeampi eli mikään leveys ei aiheuta pelkoa kuin ehkä sinussa! Muutaman sentin eroa leveydessä ei edes huomaa,ei liikenteessä eikö edes parkissa. Kyllä ne hitaammin ajavat tekevät sen ihan jostain muusta syystä. Jotkut eivät halua rikkoa lakia(kortin lähtö voi olla sakon päässä?),jotkut haluvat saada päiväänsä pikkasen pidennettyä,joillain voi olla autossa jokin tekninen murhe tai sitten sekin asia mikä on sinulle pikkuiselle aivan liian vaikea ymmärtää että jotkut autot vain ovat yksinkertaisesti nopeudeltaan rajoitettu pienemppi nopeuksiin. Näitä ovat monet öljy-yhtiöt kuten Neste,Shell,Esso aikanaan jne.
Sulle totaali-idiootille on kyllä turhaa mitään vastailla kun kerran ymmärryksesi on sitä tasoa että lapsikin ymmärtää enemmän. - korvatillikka sialle
Nolo Sika kirjoitti:
Kylllä aika montaa tuntuu pelottavan se leveys, sen verran niitä nysvääjiä näkee
Ja kyllä, tommonen "isojen poikien" auto myös kulkee sen 90km/h, ja jopa ylämäet menee ihan kivasti, kunhan raskii vaihteita vaihtaa
Ja moni on ollut sitä mieltä, että kaksi akseliset on pakuja, ja noi isot vasta kuormureita
Mutta tosiaan, eikös niissä 60 tonnissa juuri vetoautona tuollainen 26 tonninnen 3 akselinen noin 500 heppanen auto yleensä ole?Sinä vitun nolo sika lopeta tämä typerä kirjoittelu. Katso tarkkaan kun viet niitä torttujasi kauppan ,sillä jos satut samaan aikaan johonkin niin korville tulee ja lujaa.
- Hemmolla myös
Nolo Sika kirjoitti:
Olenko joskus sanonut ajavani Action Läheteillä tai jollain muulla firmalla UPS:n tuotteita, mitä siis sönkötät?
Tosin talossa jossa lukee "leipomo rosten" tehdään myös KAIKKI Lidlin Leipä aittan ja Rainbown leivät koko suomeen.
Nyt kuljetussäännöt on muuttunut, ja nuo "kolmen eri leipomon" kamat saa mennä saman auton kyydissä, joten olen minäkin päässyt ajamaan oikeaa tosimiesten isoa valtavaa kamalan vaikeaa, hirveän kokoista, pelottavaa kuorma-autoa (palstalaisten mielestä) tosin kyllä ne OIKEATKIN kuorma-autot liikahtaa kun antaa kaasua 480 heppaa on nääs aika paljon tommoselle autolle, kehtaisin sanoa että teho-painosuhde on parempi kuin 18 tonnisella manilla missä on 280 heppaaÄlä siinä selittele, sä oot jäänyt kinni jo! tosin aika hyvin oot vetänyt pullakuskin roolia väärässä firmassa tosin rosten ei käytä mitään kämmentietokonetta lainkaan ja muutama muukin juttu ei täsmää
- Nolo Sika
87k=palstan nero! kirjoitti:
Yritä nyt saatanan apina edes se ymmärtää ettei muutaman sentin leveämpi raskasajoneuvo ole ajettavuudeltaa yhtään erilainen kuin kapeampi eli mikään leveys ei aiheuta pelkoa kuin ehkä sinussa! Muutaman sentin eroa leveydessä ei edes huomaa,ei liikenteessä eikö edes parkissa. Kyllä ne hitaammin ajavat tekevät sen ihan jostain muusta syystä. Jotkut eivät halua rikkoa lakia(kortin lähtö voi olla sakon päässä?),jotkut haluvat saada päiväänsä pikkasen pidennettyä,joillain voi olla autossa jokin tekninen murhe tai sitten sekin asia mikä on sinulle pikkuiselle aivan liian vaikea ymmärtää että jotkut autot vain ovat yksinkertaisesti nopeudeltaan rajoitettu pienemppi nopeuksiin. Näitä ovat monet öljy-yhtiöt kuten Neste,Shell,Esso aikanaan jne.
Sulle totaali-idiootille on kyllä turhaa mitään vastailla kun kerran ymmärryksesi on sitä tasoa että lapsikin ymmärtää enemmän.Kuka on sanonut että se olisi muutamasta sentistä kiinni
Noita ketkä ajaa 70km/h isolla tiellä, niin tuskin edes 2,2 leveällä onnistuisi vielä se 80km/h, ehkä pakulla tai H-autolla
Mutta itse en "pelkää" leveyttä, mutta se on HANKALIN osa kuorma-auton ajossa - Nolo Sika
Hemmolla myös kirjoitti:
Älä siinä selittele, sä oot jäänyt kinni jo! tosin aika hyvin oot vetänyt pullakuskin roolia väärässä firmassa tosin rosten ei käytä mitään kämmentietokonetta lainkaan ja muutama muukin juttu ei täsmää
"jäänyt kinni jo"
Mitä höpiset, mistä, onko se kenties rikos ajaa UPS:llä tai väittää Rosteninen käyttävän kuljetustietokonetta? - 87k=palstan nero!
Nolo Sika kirjoitti:
Kuka on sanonut että se olisi muutamasta sentistä kiinni
Noita ketkä ajaa 70km/h isolla tiellä, niin tuskin edes 2,2 leveällä onnistuisi vielä se 80km/h, ehkä pakulla tai H-autolla
Mutta itse en "pelkää" leveyttä, mutta se on HANKALIN osa kuorma-auton ajossa>Kuka on sanonut että se olisi muutamasta sentistä kiinni<
Jos keskiverto kuorma-auto/yhdistelmä on vaikka 2.5m leveä ja sitten on "täysleveitä" eli 2.6m levyisiä niin kyllä siinä mielestäni puhutaan juurikin senttien leveyserosta kuin metrien!
>Mutta itse en "pelkää" leveyttä, mutta se on HANKALIN osa kuorma-auton ajossa <
Miten maantiellä ajaminen on 2.6 metrisellä vaikeampaa kuin vaikka 2.4 tai 2.5 metrisellä? Miten ne eroaa toisistaan? Minä olen joskus ajanut yli kolme metriä leveää lavettia eikä siinä ollut mitään vaikeuksia ajaa tiellä. Etkö saa omaa pullapakuasi mahtumaan/pysymään normaalilevyisellä maantiellä kaistaviivojen sisällä vai mikä siinä on niin vaikeaa että se tekee sen kuorma-autolla ajamisen vaikeimmaksi asiaksi? Mulla on raskaankaluston hommia takana 80-luvun puolestavälistä saakka enkä ole koskaan kuullut kenenkään valittavan että auton leveys pelottaisi/haittaisi maantiellä ajamista niin paljon että nopeutta pitäisi laskea normaalista nopeudesta.
Ju**malauta että sä oot tyhmä!!! - Nolo Sika
87k=palstan nero! kirjoitti:
>Kuka on sanonut että se olisi muutamasta sentistä kiinni<
Jos keskiverto kuorma-auto/yhdistelmä on vaikka 2.5m leveä ja sitten on "täysleveitä" eli 2.6m levyisiä niin kyllä siinä mielestäni puhutaan juurikin senttien leveyserosta kuin metrien!
>Mutta itse en "pelkää" leveyttä, mutta se on HANKALIN osa kuorma-auton ajossa <
Miten maantiellä ajaminen on 2.6 metrisellä vaikeampaa kuin vaikka 2.4 tai 2.5 metrisellä? Miten ne eroaa toisistaan? Minä olen joskus ajanut yli kolme metriä leveää lavettia eikä siinä ollut mitään vaikeuksia ajaa tiellä. Etkö saa omaa pullapakuasi mahtumaan/pysymään normaalilevyisellä maantiellä kaistaviivojen sisällä vai mikä siinä on niin vaikeaa että se tekee sen kuorma-autolla ajamisen vaikeimmaksi asiaksi? Mulla on raskaankaluston hommia takana 80-luvun puolestavälistä saakka enkä ole koskaan kuullut kenenkään valittavan että auton leveys pelottaisi/haittaisi maantiellä ajamista niin paljon että nopeutta pitäisi laskea normaalista nopeudesta.
Ju**malauta että sä oot tyhmä!!!Mutta kun he joita pelottaa se 2,55 leveys niin mistä sitä tietää mikä leveys EI pelota enää, onko se 2,2 tai 2 tai väemmän?
Ja tuskin se on siis kymmenistä senteistä kiinni, vaan samalla lailla noi ajaisi "kakkat housuissa" vaikka auto olisi vain 2,4 metriä
"Etkö saa omaa pullapakuasi mahtumaan/pysymään normaalilevyisellä maantiellä"
taas pääästiin tähän hauskaan juttuun, minun 25 tonninen Scania on juurikin sellainen auto, että kun perään laitetaan iso kärry (kaksi kärry, toisella vain vedetään sitä pitkää) on yhdistelmä 25 metriä pitkä, ja painoa 60 tonnia, aika kaukan siis pakusta
Ja minulle ei leveys tuota ongelmia, saatan hyvällä kelillä päästää jopa kaksi kaistaisella tiellä 90km/h, ja käänöksissäkään en pelkää törmääväni mihinkään - 87k=palstan nero!
Nolo Sika kirjoitti:
Mutta kun he joita pelottaa se 2,55 leveys niin mistä sitä tietää mikä leveys EI pelota enää, onko se 2,2 tai 2 tai väemmän?
Ja tuskin se on siis kymmenistä senteistä kiinni, vaan samalla lailla noi ajaisi "kakkat housuissa" vaikka auto olisi vain 2,4 metriä
"Etkö saa omaa pullapakuasi mahtumaan/pysymään normaalilevyisellä maantiellä"
taas pääästiin tähän hauskaan juttuun, minun 25 tonninen Scania on juurikin sellainen auto, että kun perään laitetaan iso kärry (kaksi kärry, toisella vain vedetään sitä pitkää) on yhdistelmä 25 metriä pitkä, ja painoa 60 tonnia, aika kaukan siis pakusta
Ja minulle ei leveys tuota ongelmia, saatan hyvällä kelillä päästää jopa kaksi kaistaisella tiellä 90km/h, ja käänöksissäkään en pelkää törmääväni mihinkäänNiin mutta mikä siitä leveydestä sitten SINULLE TEKEE AJAMISEN VAIKEIMMAN ASIAN?? Vastaa nyt apina edes kerran suoraan kysymykseen äläkä selitä asian vierestä!!
- Nolo Sika
87k=palstan nero! kirjoitti:
Niin mutta mikä siitä leveydestä sitten SINULLE TEKEE AJAMISEN VAIKEIMMAN ASIAN?? Vastaa nyt apina edes kerran suoraan kysymykseen äläkä selitä asian vierestä!!
Se että kun ajetaan tiellä, korkeutta on käytettävissä reilusti enemmän kuin tarve (usein), samaten pituutta on käytettävissä enemmän kuin tarve vaatii, mutta leveyttä ei ole.
Mutta monille tuo leveys tuottaa selvästi ongelmia, kun pelottaa jos kuitenkin kolahtaa
Suosittelen "pelleille" koittamaan seuraavia paikkoja:
Suikkilan siltatyömaa
Huittistan ABC:ltä hesaan päin
Tampereelta lähtö huittisiin päin
Maarian silta Turussa
Ja katotaan sen jälkeen kuinka monta minuttia noiden ylitykseen meni - UPS Driver
Nolo Sika kirjoitti:
Kyllä useita muita saattaa kiinostaa, firma kuitenkin maksaa palkat kuten pitää, uudet autot, NYKYAIKAINEN kuljetusjärjestelmä, ainut huono puoli on tuo "rangaistuslenkki" ja se, että pomolla on huonot hampaat
No eipä firmassa montaa wanhaa äijää kyllä näykään.
Lisäksi pakut pakataan NYKYAISESTI auton kyytiin tulevalla linjalla, josta putoo paketteja sitten noin 30 sekunnin välein, eli ei tartte etsiä niitä paketteja mistään, paitti tietty jos tulee jotain isoja jotka ei mene hihnalla.
Ilman tuota "hesan keikkaa" voisi työpaikka ollakin aika täydellinenEllu on söpö, se maksaa useimmiten osan palkasta luonnossa
- sika lutkuttaja
Nolo Sika kirjoitti:
Kyllä useita muita saattaa kiinostaa, firma kuitenkin maksaa palkat kuten pitää, uudet autot, NYKYAIKAINEN kuljetusjärjestelmä, ainut huono puoli on tuo "rangaistuslenkki" ja se, että pomolla on huonot hampaat
No eipä firmassa montaa wanhaa äijää kyllä näykään.
Lisäksi pakut pakataan NYKYAISESTI auton kyytiin tulevalla linjalla, josta putoo paketteja sitten noin 30 sekunnin välein, eli ei tartte etsiä niitä paketteja mistään, paitti tietty jos tulee jotain isoja jotka ei mene hihnalla.
Ilman tuota "hesan keikkaa" voisi työpaikka ollakin aika täydellinenNiin siinä kannattaisi vähän katsoo minne sen Jorman työntää .
- Koposen jani
Nolo Sika kirjoitti:
Olenko joskus sanonut ajavani Action Läheteillä tai jollain muulla firmalla UPS:n tuotteita, mitä siis sönkötät?
Tosin talossa jossa lukee "leipomo rosten" tehdään myös KAIKKI Lidlin Leipä aittan ja Rainbown leivät koko suomeen.
Nyt kuljetussäännöt on muuttunut, ja nuo "kolmen eri leipomon" kamat saa mennä saman auton kyydissä, joten olen minäkin päässyt ajamaan oikeaa tosimiesten isoa valtavaa kamalan vaikeaa, hirveän kokoista, pelottavaa kuorma-autoa (palstalaisten mielestä) tosin kyllä ne OIKEATKIN kuorma-autot liikahtaa kun antaa kaasua 480 heppaa on nääs aika paljon tommoselle autolle, kehtaisin sanoa että teho-painosuhde on parempi kuin 18 tonnisella manilla missä on 280 heppaa"Tosin talossa jossa lukee "leipomo rosten" tehdään myös KAIKKI Lidlin Leipä aittan ja Rainbown leivät koko suomeen."
Kröhöm, kyllähän noita ns. omien brändien leipiä tehdään leipomoissa ympäri Suomea. Että 100% varmaa tietoa taas, paviaani. - fytftuyv ty67
Koposen jani kirjoitti:
"Tosin talossa jossa lukee "leipomo rosten" tehdään myös KAIKKI Lidlin Leipä aittan ja Rainbown leivät koko suomeen."
Kröhöm, kyllähän noita ns. omien brändien leipiä tehdään leipomoissa ympäri Suomea. Että 100% varmaa tietoa taas, paviaani.Uskoisin että koko suomen Leipäaittan ja Rainbown leivät tehdään Turussa
Noita on kiva kuljettaa, kun Leipäaittan laatikoita ei tule ikinä takas (pahvilaatikko) ja RainBown laatikot menee kasaan, vie siis väemmän tilaa kuin täydet
Mutta tosiana, kuukausi sitten kuljetusohjeet muuttui, nyt saa olla saman auton kyydissä kaikkien kolmen firman leivät, joten tulee melkoinen säästö
- Paketiton
Erittäin huonoa asiakaspalvelua. Luuri korvaan ja sen jälkeen mistään numerosta ei vastattu.
Sivuilta lainattua;
"Jokaisella asiakkaallamme on oma nimetty henkilö, joka palvelee pääsääntöisesti yritystä.
Oman asiakaspalvelijasi tavoitat suoraan matkapuhelimesta ilman välikäsiä."
Eipä löytynyt omaa asiakaspalvelija - tai ketään.... - paska mikä paska
Täälläkin oli käyty ilman mitään ennakkovaroitusta oven takana ja pudotettu lappu että lähetä sähköpostia. Siellä sitten joku koulutettu apina vastaa niihin viesteihin ilmeisesti, kun selvään kysymykseen ei osata vastata.
- http://www.iltalehti
Ainakin kuskit osaa VALEHTELUT Action Lähetissä / UPS:llä
http://www.iltalehti.fi/autot/2013112717673189_au.shtml - Pedro3
Kuulemma täysin mulkkuja noi Mattssonit. Tauoista ei ole tietoakaan ja jos töitä ei ehdi työpäivän aikana tekemään niin kyseenalaistetaan työntekijän pätevyyttä vaikka olisi firmassa ollut pidempäänkin.
Työntekijöitä myös haukutaan ja mollataan kuulemma selän takana sekä palkanmaksussa ja sairauspoissaoloissa on usein ongelmia.
En suosittele kyseistä firmaa kenellekkään!!!- René Mattsson
Hei Pentti,
Kiitos palauteestasi,
Kyllä se syyllinen auton kolhimiseen löytyy aina ratin ja penkinvälistä.
Toki on itselle on helpompaa perustella omia virheitä syyllistämällä muita.
Onneksi kivelle ei tainnut käydä pahemmin vaikka joutuikin "yliajetuksi" ja vielä väkivallan uhriksikin.
Pahoittelut myös naisasukkaan kokemasta kohtelusta, vaikka olisi väärin pysäköinytkin, en muista pihaa niin tarkkaan saako siihen pysäköidä.
Kuljettajan olisi pitänyt jalkautua ja ottaa muutama askelma lisää.
Meille nämä askeleet tai niiden ottamatta jättäminen tekee muutaman tonnin laskun, kuljettajan takia ja huonoa mainosta, mikä näinä aikoinna ei ole mitenkään hyvä tai toivottavaa.
Parempaa loppuviikkoa toivoen
René Mattsson
0500844344
Action Lähetit Oy
- Anonyymi
Täytyy nostaa tämä esille.
Itselläni on ko. yrityksestä pelkkää pahaa sanottavaa. Joka ainut kerta kun UPS:tä on jotain tulossa, on ongelmat alkanut kun Action Lähetit ovat paketin saanut käsiin.
UPS-suomen asiakaspalvelussa Herra Mattsson tunnetaan myös erittäin hyvin muidenkin asiakkaiden palautteesta, josta myös asiallisesta tapausta pahoitellaan.
Joka ainut kerta kun Action Läheteille soittaa (heidän etusivulla olevaan aspa numeroon) vastaa sielä Herra Mattsson, joka ilmoittaa, ettei asia kiinnosta häntä v***n vertaa, eikä häntä kiinnosta vastailla asiakkaiden puheluihin.
UPS-suomelle on monen turkulaisen yrityksen toimesta ilmoitettu, että jos alihankkija ei vaihdu, vaihtaa yritykset kuljetusfirmaa.
Toivon erittäin suuresti, että tämä tulee toteutumaan! - Anonyymi
Kyllä kyseessä on yksi menestynein yritys Turussa. Tämän viestiketjun alku on 13 vuoden takaa ja edelleen firma pelittää. Se on pitkä aika kuljetusyritykselle nyky-suomessa. Pitäisi varmasti jollain ansiomitalilla palkita kyseinen yritys.Herra Mattsson on kuitenkin sellainen ihminen joka kuuluu Turun "mafiaan" eli Turun Sanomien omistaja ja niin edelleen eli monen monta mahti miestä kuuluu tähän epäviralliseen Lions-kerhoon. No raha haistaa rahan sellaista se on nykyisessä Eu Suomessa. -Ikävä kyllä. Turku tuo entinen Suomen pääkaupunki on niin speciali paikka ,että siellä kaikki asiat vaikuttaa kaikkeen ( se on sellainen Suomen Italia) ei siis mikään tylsä siis todella tylsä Helsinki josta ei ole mitään hyvää sanottavaa.Virkamiehet pilaavat kaiken.Siksi kai nimimerkki Bussissa/Pankkiautomaatti kertoikin parhaat mielipiteet Turun suunnalta.
- Anonyymi
Bussissa/Pankkiautomaatti/Kiki/Nolo Sika/Turun poik ja monilla muilla nimimerkeillä tälläkin palstalla kirjoittanut, totaalinen idiootti, ei kirjoittanut yhtään järkevää kommenttia. Ei ensimmäistäkään. Onneksi kyseinen tyhjäpää ei enää aikoihin ole kirjoitellut tänne yhtään mitään.
- Anonyymi
Vanha ketju, mutta Googlen hakutulosten kärjessä...
Ainakaan mikään ei ole muuttunut 9 vuodessa....
Nolo Sika
26.11.2012 15:55
Palkkakin maksetaan TES:n mukaan, mutta jos olet liian nopea (ei tule 80h kahteen viikkoon) niin rangaistukseksi joudut ajamaan illalla Ategolla Hesan keikan...
Ja eilen julkaistu työpaikkailmoitus:
pakettiautonkuljettaja, 2 paikkaa, Action Lähetit Oy, Turku
Työpaikan osoite: Ahtonkaari 1, 21420 Lieto (Avanti-alue Turun ohikulkutiellä)
Työ alkaa: heti
Työaika:arkipäivätyö ajalla: 11-18, 1 krt/vko ilta-ajo Vantaalle, ei viikonlopputyötä
Palkka:Sopimuksen mukaan (TES: Kaupan automiesten työtehtosopimus)
Lähde: TE-palvelujen asiakastietojärjestelmä 24.8.2021 11:12:17
Toivotaan että potenttiaalinen hakija löytää tämän nyt vähän paremmin taas Googlen kautta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1384228- 892049
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap152031Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi621687Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541472Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1341437VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu1021352- 741256
- 981171
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1181080