Hei, tunnistaako kukaan keittiön lattialla selällään päristellyttä koppista. Pituutta on 40-50mm ja leveyttä n.15mm. Päältä katsottuna ovaali ja kiiltävä pintainen. Ei mitään isoja sarvia tai muita selviä ulokkeita. Väri tummanruskea ja varsin sileä, ehkä ruumiin pituussuuntaan näkyi vähän raitoja.
Terv. Mikko
ISO koppakuoriainen
4
2821
Vastaukset
- rekisteröitymätön
Sarvikuonokas? Naaraalla ei ole sarvea.
http://h-r.gmxhome.de/O_nasicornis/Onasicornis07b.jpg- mmikko
ei kyllä ole sarvikuonokas, sain tietää että luultavasti on joku suursukeltaja, mutta mikä? Epätarkka kuvakin on mutta sivulle ei ilmeisesti saa esille. Mutta kyllä aikamoisen ihmetyksen sai kyllä aikaan.
- cairnie
mmikko kirjoitti:
ei kyllä ole sarvikuonokas, sain tietää että luultavasti on joku suursukeltaja, mutta mikä? Epätarkka kuvakin on mutta sivulle ei ilmeisesti saa esille. Mutta kyllä aikamoisen ihmetyksen sai kyllä aikaan.
Löysin juuri itse ilmeisesti samanlaisen eteisen lattialta selältään. Yök. Säikähdin aikalailla. Törmäsin tähän viestiketjuun, kun aloin etsiä tietoa, että mikä mahtaa olla. En nimittäin ennen ole noin isoa koppakuoriaista tavannut enkä kyllä haluaisi edelleenkään törmätä moiseen.
- mmikko
cairnie kirjoitti:
Löysin juuri itse ilmeisesti samanlaisen eteisen lattialta selältään. Yök. Säikähdin aikalailla. Törmäsin tähän viestiketjuun, kun aloin etsiä tietoa, että mikä mahtaa olla. En nimittäin ennen ole noin isoa koppakuoriaista tavannut enkä kyllä haluaisi edelleenkään törmätä moiseen.
Sain selville että se on joku suursukeltaja, eli vedessä ainakin osittain elelevä otus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195447
- 715168
- 914194
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572020- 421872
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713