Kuka roudaa yleensä loput tavarat talosta? Sorellan vaatteet ei mitenkään ole voineet kaikki mahtua ko. pikkulaukkuun. Vai meneekö hän huomenna takas?
pieni matkalaukku
liian pieni
5
1195
Vastaukset
- niillä on
Pienten lisäksi on isot matkalaukut, jotka on vostettu varastohuoneeseen. Pakkasivat myös ne valmiiksi
- Ellen
jostain sieltä sivusta.. ne ..isommat... erikseen?
Kaikki häätöuhan alla olevat vievät muut tavarat varastohuoneeseen isossa laukussa ja tuotantotiimi hakee pudonneen laukun pois talosta. Muut purkavat laukun.
- Liian pieni
Kiitos tiedosta, nytpä ei tartte tätäkään enää miettiä.
- matkalaukkuhuolitsija
Äly hoi ne laitetaan siihen isoon mustaan joka siellä makkarissa on seinää vasten :) ja se varastohuoneeseen se tulee sitten perästä heh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706734
- 594552
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293496- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171620
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350