cnc-koneistaja palkka oulu

ouluun muuttamassa

Niin minkähänlaiset palkat mahtaa olla cnc-koneistajilla oulussa. Tarkotus olis muuttaa ouluun ku löytyis vain töitä sieltä.

onko jotain tiettyjä firmoja missä on koneistajilla hyvät palkat ja minne kannattais muutenki hakea.

Ei näyttäis olevan avoimia paikkoja oulun seudulla cnc-koneistajille. Mutta eiköhän sinne joskus koneistajia haeta.

12

8908

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ouluun muuttaja

niin ja kokemusta noin 2 vuotta

• Oulussa

8€/h hyvin toimeen tulee.

• metallimiäs

jossa haetaan metalimiestä ja cnc koneistukseen.
      Tyrnävällä Metalpower hakee ja maksaa cnc koneistajan peruspalkkaa!

• oooo

metalpowerilla luvattiin 9e/h. pakko kai jostain on parempaa palkkaa saada. Cnc-koneistuksesta melko paska palkka. Tällä hetkellä saan 10,8 tampereen seudulla joka on kans paska palkka täälä päin muttaku pitäis muuttaa ouluun jossa näyttää olevan palkat aivan perseestä, nii saa ny nähä pitääkö se sitte alaa vaihtaa. Siivoojatki varmaan saa enemmän ku tuon 9e nii ei kyllä kannate koneistus hommia tuommosella palkalla tehä

• nälkäkurki
        oooo kirjoitti:

metalpowerilla luvattiin 9e/h. pakko kai jostain on parempaa palkkaa saada. Cnc-koneistuksesta melko paska palkka. Tällä hetkellä saan 10,8 tampereen seudulla joka on kans paska palkka täälä päin muttaku pitäis muuttaa ouluun jossa näyttää olevan palkat aivan perseestä, nii saa ny nähä pitääkö se sitte alaa vaihtaa. Siivoojatki varmaan saa enemmän ku tuon 9e nii ei kyllä kannate koneistus hommia tuommosella palkalla tehä

Kylläpä lykkäsi tuskanhien pintaan kun ajattelee miten kapoinen leipä on 9€/h palkalla... Eihän se voi noin huono kertakaikkiaan olla. Ja minä kun olen luullut että metallialalla on hyvät palkat?!

• njnkl
        nälkäkurki kirjoitti:

Kylläpä lykkäsi tuskanhien pintaan kun ajattelee miten kapoinen leipä on 9€/h palkalla... Eihän se voi noin huono kertakaikkiaan olla. Ja minä kun olen luullut että metallialalla on hyvät palkat?!

olet ollut väärässä

• nippuside08
        oooo kirjoitti:

Oletko ottanut huomioon, että palkkaa vaikuttaa sekin seikka MIHIN KALLEUSLUOKKAAN kuuluu kunta/yritys.
        Metlapower maksaa TES mukaista palkkaa määrätyn kalleuslukan mukaan. Hekot maksetaan päälle, mutta työntekijän pitää ANSAITA henkonsa.

PS. Vuosia Metalpowerilla ja tykkään !

• 12344567

Ei kannata ainkaan Powerille mennä noin huonolla palkkalla, saat muualta parempaa, ite ollu powerilla joskus ja lähin palkan takia pois. Tuo on orja työtä tommosella palkalla.!!

• Asiantuntija

Näin tulee käymään.Kohta voitte olla tyytyväisiä jos saatte 3 euroa tunnilta

• "paskapalkka"
        Asiantuntija kirjoitti:

Näin tulee käymään.Kohta voitte olla tyytyväisiä jos saatte 3 euroa tunnilta

Juupa juu.. Meille koulussa ainaki opettaja puhunu että saa olla todella tyhmä jos osaa cnc-tekniikan hyvin ja tekee töitä alle 15€/h. Harjotusaika asia erikseen.

• anonyymi

itse sain 9e/h ollessani vielä kouluttautumassa eli ilman ammattipätevyyttä. Sittemmin metalliala hiljeni ja vaihdoin toisen alan hommiin odottelemaan tulevaa nousukautta

• jyrrrrsin

Meinasin jokuaika sit vaihtaa duunia TREllä, mutta tarjosivat lähtöpalkaks vain 12e/h niin ei viittiny lähtee.
        Ois joutunu vielä vuorotöihin hyi prkl.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3397
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe