Masentavaa...

Muikkis

Oon koulussa jossa 80 prosenttia on naisia. Tyttöjen kesken puhutaan kaikenlaista. Yleisin puheenaihe on seksi. Jotenkin juttuja kuunnellessa tulee sellanen olo, että kaikki harrastaa seksiä. No mikäs siinä. Kukaan vaan ei tiedä että mä en ole niin koskaan tehnyt. Jotenkin olis noloa kertoa. En tiedä miksi. Vielä nolompaa olis kertoa, että olen todellakin noviisi. Elämässäni on ollut yksi ainoa mieshenkilö. Oltiin yhdessä hurjat puoltoista kuukautta. En ollut koskaan ennen edes koskenut miehen kaluun! En ole vieläkään ottanut keneltäkään suihin. Pelkään, että en ole hyvä. Että en osaa. Että tapahtuu jotain mitä en osaa odottaa.
Saa nauraa rauhassa. Siitä vaan. Mulle tämä ei ole leikkiä, joten en välitä. Alkaa vaan pikkuhiljaa vituttamaan. Meitsi täyttää kohta 17. Sitä ette varmaan osanneet aavistaa... Olen säälittävä, tiedän. Neuvoja kellään? Tässä vaiheessa otetaan kaikki vastaan..

20

5838

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussi

      kerroppas mulle, mitä säälittävää siinä on?

      • ♥manzikka♥ & devi

        ei tos meinkää mielest oo mitää säälittävää, mut sinänsä harvinaista et joku jätkä on tota mieltä. mukaviakin jätkiä löytyy näköjään! =))


      • Jussi
        ♥manzikka♥ & devi kirjoitti:

        ei tos meinkää mielest oo mitää säälittävää, mut sinänsä harvinaista et joku jätkä on tota mieltä. mukaviakin jätkiä löytyy näköjään! =))

        I only hope, no-one condenms us all, for the poorish behaviour, of one man.


      • Muikkis

        Musta vaan tuntuu siltä! En voi olla ajattelematta että sellasta jätkää ei ehkä ole, joka jaksais todellakin odottaa. Mä en nyt puhu vuosista. Mutta kuitenkin. Pienikin painostus, niin mulle tulee sellanen olo että mut on ajettu nurkkaan enkä mä pääse pois.
        Mulle on joskus käynyt paskamaisesti. tiesin, että jollen anna niin se jätkä todennäköisesti lähtee pian. En ollut mielestäni valmis, eikä siihen kauaa sitten mennykkään. Vaikka se toinen ihminen kovin väitti ettei se seksin puutteesta johtunut. Ihan miten vaan... Oikean ihmisen kanssa kuitenkin olisin valmis vaikka mihin. Mutta mä tarviin aikaa, ja kaikki ei sitä tajua. Jollekkin kun kerrot, että olet neitsyt niin ne olettaa heti että mä haluan sillä sanomalla lakanoiden väliin ja homma hoidettua!
        On hienoa että olet tota mieltä. Kuvitellaan että se olis sun kohdallas. Siis minä. Oltais jo tunnettu jonkin aikaa. Kummatkin tuntee vetoa toista kohtaan. Näyttää siltä että minäkin olen valmis, mutta yhtäkkiä ilmotan olevani täysin kokematon, ja etten halua. Olisit jo päässyt fiilikseen ym. Keskusteltuamme asiasta tajuat etten ole välttämättä huomennakaan valmis. Jaksaisitko oikeasti odottaa kauankin? Mun ei ole nyt tarkotus kuulostaa hyökkäävältä eikä mitään..


      • Jussi
        Muikkis kirjoitti:

        Musta vaan tuntuu siltä! En voi olla ajattelematta että sellasta jätkää ei ehkä ole, joka jaksais todellakin odottaa. Mä en nyt puhu vuosista. Mutta kuitenkin. Pienikin painostus, niin mulle tulee sellanen olo että mut on ajettu nurkkaan enkä mä pääse pois.
        Mulle on joskus käynyt paskamaisesti. tiesin, että jollen anna niin se jätkä todennäköisesti lähtee pian. En ollut mielestäni valmis, eikä siihen kauaa sitten mennykkään. Vaikka se toinen ihminen kovin väitti ettei se seksin puutteesta johtunut. Ihan miten vaan... Oikean ihmisen kanssa kuitenkin olisin valmis vaikka mihin. Mutta mä tarviin aikaa, ja kaikki ei sitä tajua. Jollekkin kun kerrot, että olet neitsyt niin ne olettaa heti että mä haluan sillä sanomalla lakanoiden väliin ja homma hoidettua!
        On hienoa että olet tota mieltä. Kuvitellaan että se olis sun kohdallas. Siis minä. Oltais jo tunnettu jonkin aikaa. Kummatkin tuntee vetoa toista kohtaan. Näyttää siltä että minäkin olen valmis, mutta yhtäkkiä ilmotan olevani täysin kokematon, ja etten halua. Olisit jo päässyt fiilikseen ym. Keskusteltuamme asiasta tajuat etten ole välttämättä huomennakaan valmis. Jaksaisitko oikeasti odottaa kauankin? Mun ei ole nyt tarkotus kuulostaa hyökkäävältä eikä mitään..

        Jos minä kokisin, että juuri tuo tyttö on se oikea odottaisin vaikka avioliittoon asti, näin uskon nyt 19-vuotiaana. Edellyttäen, että uskoisin, että tuo on se oikea. Uskon, että tämä ajattelu tapa on varsin usealla pojalla, jos heidän kohdallaan he uskovat, että juuri tuo on se oikea.

        Sitä en voi kiistää, että pojilla on suurempi tarve seksiin, tai ainakin tämä on yleinen stereotypia, mutta ei varmaan ihan kaikki ruotsalaiset miehet homoja ole. Ota siitä sitten selvää.

        Pystyn sen sanomaan omasta kokemuksestani, että kun poika on riittävän rakastunut, siis oikein tosi rakastunut tyttöön, poika odottaa vaikka seksiäkin.

        Mutta tytöt, älkää käyttäkö tätä tietoa hyväksenne. Hyväksikäyttö ei ole kivaa. Muistakaa myös pojat se!


        Menestystä ja pitkää ikää!


    • M85

      En mäkään naura. Mä ainakin haluaisin tytön joka on yhtä kokematon kuin itsekin olen, että voitaisiin sitte joskus rauhassa keskenämme tutustua toisiimme fyysisestikin.

      • juurekas

        onneksi olin onnekas ja olimme mieheni kanssa ihan yhtä kokemattomia.. ja mahtavaa oli tutustua toisiimme fyysisesti kuin henkisesti,ja arvaa vaan JÄNNITTIKÖ molemmilla..? :D


      • Muikkis
        juurekas kirjoitti:

        onneksi olin onnekas ja olimme mieheni kanssa ihan yhtä kokemattomia.. ja mahtavaa oli tutustua toisiimme fyysisesti kuin henkisesti,ja arvaa vaan JÄNNITTIKÖ molemmilla..? :D

        Olen oikeasti onnellinen sun puolesta. Jotain tollasta mäkin haluaisin. Sais ihan ilman kiirettä tutustua toiseen. Mitä mieltä te olette, onko nykyään nuorten seurustelu pelkkää seksiä? Tai no, olenhan mä itekkin nuori. Siinä ne paineet onkin. Pitäis olla maailman mahtavin rakastaja joka osaa kaiken mitä miehet vaan haluaa, ja enemmän.


      • Muikkis

        Aivan. Jos molemmat on yhtä kokemattomia, kummallakaan ei ole mitään paineita. Ne jätkät joihin mä olen törmänny todellakin olettaa että nainen tekee kaiken. Ehkä ymmärrät miks tuntuu pahalta. Kun ei vaan osaa! Ehkä pitäis mennä tekemään asialle jotain. Taidan olla nirso...


      • mie
        Muikkis kirjoitti:

        Olen oikeasti onnellinen sun puolesta. Jotain tollasta mäkin haluaisin. Sais ihan ilman kiirettä tutustua toiseen. Mitä mieltä te olette, onko nykyään nuorten seurustelu pelkkää seksiä? Tai no, olenhan mä itekkin nuori. Siinä ne paineet onkin. Pitäis olla maailman mahtavin rakastaja joka osaa kaiken mitä miehet vaan haluaa, ja enemmän.

        mä en oikein tiiä...olen harrastanut seksiä lukemattomia kertoja, mutta....siis ne on yleensä ollut sitä että eka tehään sitä ja sitten tätä taikka sitten mennää parin nuolasun jälkee suoraa asiaan...mä haluaisin jotai muuta jotai tutustumista, intohimoa jotai mistä kiihottuis ihan sikana...kaikki miehet varmaa sanoo et kyl mä osaan kiihottaa naista, mut toisin on...mä en vaan kehtaa jossai suhteissa kertoo mitä tosissaan haluaa ja mitä haluis toisen tekevän ja en oikein tiiäkään...olin noin kolme vuotta vakkari suhteessa, seksi tavallaa tosi kivaa sillon tällön, uskaltauduin kertoo kaikkee mitä haluun kokeilla ym. mut sit sitä jätkää ei näyttäny oikein loppujen lopuks kiinnostavan et mitä mä haluun, sit kuitenkin aina melkein sitä samaa..mä en oo ikinä yhdynnässä saanu..muuten kyllä mutta ois sekin hieno joskus kokee, mut mun tapauksessa siihen näköjään joutuu satsaan enemmän...

        sori innostuin kirjottaa ja suistuin hieman aiheesta mutta haluun sulle vaan kertoo että ei tosiaankaan ole mikää häpee odottaa, ei tosiaankaan...kumpa mä olisin joskus pystyny samaan...ja mä tunnen ainakin pari jätkää jotka on vain kavereita niin ne on kyllä sanonutkin ettei niille ole se seksi kaikki kaikessa...
        tsemppiä vaan sulle ja hyvää jatkoa...


    • Jussi

      Telkkarista tuli taannoin ohjelma "touhutippa" siitä jäi sellainen maku, että kun naiset tulevat siihen ikään, ts. silloin kun naiset saavuttavat seksuaalisen huippunsa joskus kolmenkympin krouvissa. SILLOIN... silloin jos mies ei tyydytä naista niin mies saa lähteä. Minusta tämä on väärin. Jos nainen ei anna, niin se on periaatteessa normaalia, mutta jos mies ei anna niin silloin mies on tuhkamuna, ja mitään aikaasaava nahjus. Se on väärin.

      Ehkä vastaus kysymykseen ovatko tytöt/naiset nirsoja on: Kyllä


      Olen katkera, koittakaa ymmärtää.

      • Muikkis

        Toikin varmaan liittyy siihen stereotypiaan, et miehet ei saa koskaan seksistä tarpeekseen. Että miehethän sitä aina haluaa ja ajattelee. Ihmiset kiinnittää siihen enemmän huomiota, jos mies ei anna. yhtäläinen oikeus miehilläkin siihen on. Mä luulen että ton ikäsillä naisilla sisäinen kello raksuttaa, ja useimmat hakee just sitä Oikeaa. Tuskin siinä ihan pelkästä seksistä on kyse. No paha mennä sanomaan, kun ei ole ite lähellä tota ikää.


    • poikuus tallella - olen ylpeä

      Ensinnäki:ite oon 18 ja edelleen on poikuus tallella.Mä en vaa nää siin mitää pahaa tai mitää,miks pitäs tehä asialle jotain mahd.pian. Ei,vaikka ollaa oltu tyttöystävän kans puolisen vuotta yhessä,ei olla tehty SITÄ kertaakaa. Se on totta,et kaverit(ja nykyää kaikki muutki;tv,musiikki..)puhuu siit koko ajan ja saattaa painostaakki,mut sen ei pidä antaa vaikuttaa omii mielipiteisii.Must seki on jo tosi hienoo,et tosiaa on omii mielipiteitä,eikä vaa tee,niinku muutki tekee sen enempää asiaa ajattelematta. Ja yhen asian haluun sanoo:jos haluut seurustella vakavasti,nii et se vois johtaa johonki pitemmäl aikavälil,on vaa hyvä,ettei harrasta seksii ainakaa kovin aikases vaihees.Siit saattaa nimittäin tulla aika iso osa seurusteluu ja koht ei enää muulla ookkaa nii välii.Eikös seurustelun tarkotus oo kuitenki tutustuu siihen IHMISEE,sen luonteesee ja ajatuksii,ei siihen minkälainen se on sängyssä.Jos joskus sattus yhtee muuttamaa,nii ei se yhessäelo pelkkää naimista oo.Täytyy tosissaa tykätä siit ihmisestä makuuhuoneen ulkopuolellaki.Ja ku tutustuu tarpeeks hyvin johonki ihmisee,ei tarvi pelätä,et tekis jotain väärin tai jotain. Sul ei oo mitää hävettävää!Päinvastoin,oo ylpee,et uskallat olla erilainen! melkonen klishee,mut ihan totta!:)

      • Muikkis

        Kiitos. Todellakin, kiitos. Olen ollu itekkin tota mieltä. Ajatellu, et seksi ei todellakaan ole kaikki. Jotenkin se ajatus on pikku hiljaa haihtunu. Toit todellakin palan sitä uskoa takaisin.


      • poikuus tallella - ylpeä siit
        Muikkis kirjoitti:

        Kiitos. Todellakin, kiitos. Olen ollu itekkin tota mieltä. Ajatellu, et seksi ei todellakaan ole kaikki. Jotenkin se ajatus on pikku hiljaa haihtunu. Toit todellakin palan sitä uskoa takaisin.

        Hienoa jos voin olla avuks!:)
        Yhen jutun halusin tosiaa viel lisätä.Kirjotit miten jotkut jätkät asettelee sulle ehtoja tyyliin:anna tai jätän.Mietippä siinä vaiheessa,onko se ko.tyyppi sun arvonen.Ja mitä se kertoo siitä tyypistä,minkä perässä se loppujen lopuks on?Mitä se susta haluu?Ihminen,joka tosissaan rakastaa sua,ei tosiaankaa asettele tollasii ehtoja,vaa kunnioittaa sun mielipidettä ja päätöstäs.Eli ite ainaki sanosin tollasiin ehtoihin,että "jos se siitä on kiinni,nii hei hei vaa.."
        Oikeesti lämmittää mieltä,ku sanot et must on apuu..kiitos!:)


      • HK ja..
        poikuus tallella - ylpeä siit kirjoitti:

        Hienoa jos voin olla avuks!:)
        Yhen jutun halusin tosiaa viel lisätä.Kirjotit miten jotkut jätkät asettelee sulle ehtoja tyyliin:anna tai jätän.Mietippä siinä vaiheessa,onko se ko.tyyppi sun arvonen.Ja mitä se kertoo siitä tyypistä,minkä perässä se loppujen lopuks on?Mitä se susta haluu?Ihminen,joka tosissaan rakastaa sua,ei tosiaankaa asettele tollasii ehtoja,vaa kunnioittaa sun mielipidettä ja päätöstäs.Eli ite ainaki sanosin tollasiin ehtoihin,että "jos se siitä on kiinni,nii hei hei vaa.."
        Oikeesti lämmittää mieltä,ku sanot et must on apuu..kiitos!:)

        Sänkyyn ei todellakaan ole mitään syytä rynnätä mutta yhdessä asiassa haluaisin korjata noita lausuntojanne.
        Seksi ei ole sama kuin parisuhde MUTTA se on kuitenkin olennnainen osa sitä. Kuten on rakastaminen ja välittäminen. Hyvä parsiuhde koostuu siis monesta asiasta joiden kaikkien on toimittava. Ja kaikkia ei ole kokeiltava saman viikon aikana, aikaa voi ottaa sen verran kuin molemmista tuntuu.
        Sitten olisi vielä hyvä erottaa kaksi asiaa; seurusteluseksi ja himoseksi. Jälkimmäinen vaatii hyvää itsetuntoa ja hiukan aikuisuutta. Se voi olla yhdenyönjuttu tai se voi olla ns vakipano. Ja olisi hyvä osata erottaa kumpaa joku tahtoo kun haluaa olla kanssasi.
        Pojat haluaa monasti seurustella seksin takia ja tytöt sekstailee seurustelun takia. Tämähän on tietenkin aika nurinkurista ja sitä ei edes kaikki tiedosta. Monet, varsinkin nuoret pojat harrastaa kaatoja eikä siinäkään mitään väärää ole kunhan "kaadett" on mukana leikissä eikä odota illalta mitään muuta kuin sitä itseään. Saattaa kuullostaa ikävältä but that´s how life is. Pahinta on se jos päämäärä pyhittää keinot, valehdellaan tai käytetään jopa väkivaltaa päästäkseen sänkyyn.
        Seksi on oikeasti helvetin kivaa ja sinä se olisi pidettäväkin. Velvollisuus-seksi ei varmaankaan maistu hyvälle kummankaan mielestä. Ei saajan eikä antajan. Ja seksistä ei myöskään saa tehdä vallan välinettä parisuhteeseen tyyliin "Saat kunhan ensin tiskaat". Seksi ei ole palkinto hyvin suoritetuista kotitöistä tms vaan sen kuuluu olla yhteistä kivaa.

        Pärjäilkää ja uskokaa vanhaa ;)


      • Muikkis
        poikuus tallella - ylpeä siit kirjoitti:

        Hienoa jos voin olla avuks!:)
        Yhen jutun halusin tosiaa viel lisätä.Kirjotit miten jotkut jätkät asettelee sulle ehtoja tyyliin:anna tai jätän.Mietippä siinä vaiheessa,onko se ko.tyyppi sun arvonen.Ja mitä se kertoo siitä tyypistä,minkä perässä se loppujen lopuks on?Mitä se susta haluu?Ihminen,joka tosissaan rakastaa sua,ei tosiaankaa asettele tollasii ehtoja,vaa kunnioittaa sun mielipidettä ja päätöstäs.Eli ite ainaki sanosin tollasiin ehtoihin,että "jos se siitä on kiinni,nii hei hei vaa.."
        Oikeesti lämmittää mieltä,ku sanot et must on apuu..kiitos!:)

        Se jätkä ei sitä koskaan sanonu. Mut ite ajattelin et seksiä se vaan halus. No ei se kauaa kestänykkään, et ei sen puoleen... Kaverit sano sitä sillon idiootiks ym. Mut miten se meneekään... "Rakkaus on sokea." Joskus se pitää niin paikkaansa.

        Hyvät neuvot on aina tarpeen. On se olo tässä päivien mittaan jo helpottunu. Kiitos sulle vaan. :)


    • HK ja..

      Kukaan muukaan ei ole osannut mitään ekalla kertaa. Ja tottakai sitä hermoilee uusien ja jännittävien asioiden kanssa, quite normal.

      Kannattaa joko sählätä samanikäisen ja ehkä yhtä kokemattoman kundin kanssa tai sitten turvautua poika- ja uhovaiheen ohittaneen hiukka vanhemman kanssa.

    • hiirulainen

      sinä ei oo mitään säälittävää.. voi olla et ne muut vaan puhuu eikä oo myöskään kokenu. mutta älä ihmeessä hätäile.

    • Nevada

      Siis älä todellakaan hätäile sen seksin suhteen! Itse olin neljätoistavuotias, umpirakastunut kyseiseen mieheen, mutta en olisi halunnut seksiä. No, painostuksen alla sitten suostuin, kun tiesin miehen jättävän minut, ellen anna. Olisi saanut jättääkin heti, niin olisimme kumpikin säästyneet aikamoiselta mieliharmilta.

      ja nyt kun kuvittelen, että pikkusiskoni on samanikäinen, niin huhhuh. tunnen monia yli 25-vuotiaita neitsyitä, omasta tahdostaan sellaisia olevia, heillä on samantyyppisiä paineita, mutta ovat päättäneet "säästää sitä oikeaa varten". Minusta hyvinkin fiksua, ellei sitten välttämättä halua yhden yön suhteita.

      Itse olen nyt asunut mieheni kanssa kolme vuotta, ja tärkeintä parisuhteessamme on rakkaus. Sen jälkeen tulee luottamuus ja sitten seksi. Mielestäni hyvää seksiä ei välttämättä ole, jolleivat mainitsemani asiat ole kohdallaan. kieltämättä joskus tulee vasrtustamaton himo "naida" jonkun kanssa, mutta se menee ohi. kerran olen miestäni pettänyt, seksi oli kamalaa ja tunnen vieläkin syyllisyyttä asiasta.

      Tämä loppu meni nyt aiheen vierestä, mutta se mitä yritän sanoa, on se, että älä kiirehdi. Hyvää kannattaa odottaa, ja hyvä odottaa sinua!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe