Moi!
Onko tietoa kellään et mistä vois johtua kun mun reilun yhden vanhalla urosmarsulla on virtsa ihan porkkanan oranssin väristä? Muuten marsu on ihan normaali- syö ja juo normaalisti ja on virkeä. Mitään erikoista ruokaa/ tuoretta en ole antanut, eikä muilla marsuilla ole samaa
Oranssi virtsa
3
1553
Vastaukset
- marsukan omistaja
Moikka.
Oletkos syöttänyt marsullesi kauhean paljon porkkanaa?
Jos olet niin se saattaa johtua hyvin siitä.
Varma en tietenkään voi olla, mutta kaipa tuollainenkin vaihtoehto voi olla mahdollinen.- ole..
Saman verran olen syöttänyt muillekin marsuilleni. Ehkä kolmas osan porkkanasta päivässä. Ja olen ennenkin antanut sen verran eikä koskaan ole marsuista vastaavaa.Soitan huomenna eläinlääkäriin jos se ei ole loppunut ja kysyn syytä.Kiitos kuitenkin!:)
- on tuoreruoka
ole.. kirjoitti:
Saman verran olen syöttänyt muillekin marsuilleni. Ehkä kolmas osan porkkanasta päivässä. Ja olen ennenkin antanut sen verran eikä koskaan ole marsuista vastaavaa.Soitan huomenna eläinlääkäriin jos se ei ole loppunut ja kysyn syytä.Kiitos kuitenkin!:)
esim. tuore ruoho värjää virtsan punertavaksi. Mutta jos mitään muutosta ruokavalioon ei ole tullut niin toki on hyvä soittaa lääkärille ja kysyä.
Pienikin määrä punajuurta muuten värjää myös virtsaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339