Moi!
Harrastaako monikin "seksiä" netissä??? Jos niin kameraako apuna käyttäen? Tytöt, kuinka paljon näytätte itteänne??? Mitä mieltä miehet tästä??? ... ite oon kokeillu muutaman kerran kamerankin kanssa... onhan se tavallaan jänskää... mut kertokaa kokemuksia, please!
NetSeX!?!?!? -n 27
6
1683
Vastaukset
- woeuic
Olen joskus harrastanut nettiseksiä chatissa ja sähköposteissa, eli olemme fantasioineet siellä. Chatissa mielikuvitus pääsee valloilleen ja se on ollut monta kertaa pirun kiihottavaa.
Nykyisin, kun on kamera, niin pitänee koettaa senkin kanssa...
Mukavia fantasiahetkiä! - hohohohoohohooh
hohoohohohoooooooooo
- netsex
Se on niin paljon erilaista kun siinä voi vapaasti fantasioida antaa omat fantasiat mennä kenenkään häpeilemättä. Ja onhan se erinlaista kuin kotona....eipähän tarvitse pettää.
- NetSex
Moi
- Hönööö
Öööö
Aika lailla vähentynyt nettisexxi toisen kanssa camin välityksellä...niin paljon mobiili mukana että sit esim kik palvelun kautta kuvia ja videoita neitosten kanssa vaihdellut
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448881
- 785392
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383894Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543262Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273135- 423121
- 412256
- 341842
- 2091737