Tietääkö kukaan tästä nukesta?

AnneElisa

60-luvulla toivoin joululahjaksi barbia, mutta sain sen sijaan kammottavan luomuksen, joka oli sekin naisvartaloinen mutta barbia paljon isompi ja isopäinen (ja iso blondi tukka), niin että pää piti aina irrottaa pukemista ja riisumista varten...Joko vanhempani eivät ymmärtäneet, mikä barbi on, tai sitten tämä oli paljon halvempi. En koskaan ole nähnyt kellään muulla sellaista! Ihmetyttää, mikä se oli ja mistä se tuli. Ja hohhoijaa, leikissä sen piti aina olla muitten barbien äiti, kun se oli muita isompi :-C

8

3390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs Barbeilija
      • AnneElisa

Eiks Cindy ole Barbin pikkusisko? Tämä mun jättipää oli ainakin pään verran Barbia isompi - jos se oli syönyt hormoneja :-D

• Eräs Barbeilija
        AnneElisa kirjoitti:

Eiks Cindy ole Barbin pikkusisko? Tämä mun jättipää oli ainakin pään verran Barbia isompi - jos se oli syönyt hormoneja :-D

Muistaakseni Cindy oli kauan nimenomaan aika paljon pitempi kuin Barbie, ja Cindyn pää oli iso. Daisy taas oli Barbieta melko paljon lyhyempi nukke, sievä ja tyttömäinen. Daisyllä ja Cindyllä oli kummallakin eri valmistaja kuin Barbiella. Myöhemmin Cindy muuttui enemmän Barbien näköiseksi, mutta sitten Cindy taisikin jo vähin äänin kadota kaupoista. Barbien omat pikkusiskot, Skipperit, Staciet sun muut, ovat Mattelin valmistamia kuten Barbie itsekin.

• AnneElisa
        Eräs Barbeilija kirjoitti:

Muistaakseni Cindy oli kauan nimenomaan aika paljon pitempi kuin Barbie, ja Cindyn pää oli iso. Daisy taas oli Barbieta melko paljon lyhyempi nukke, sievä ja tyttömäinen. Daisyllä ja Cindyllä oli kummallakin eri valmistaja kuin Barbiella. Myöhemmin Cindy muuttui enemmän Barbien näköiseksi, mutta sitten Cindy taisikin jo vähin äänin kadota kaupoista. Barbien omat pikkusiskot, Skipperit, Staciet sun muut, ovat Mattelin valmistamia kuten Barbie itsekin.

Tutkinpa tuota johtolankaa. Mutta joka tapauksessa se oli vikatikki Joulupukilta :-D

• paivisantala
        AnneElisa kirjoitti:

Vai oliko Skipper Barbin pikkusisko? Ainakin se on pienempi ja nuorempi. Mulla oli aikoinaan, mutta sitten se meni rikki... ja taitaa olla aikamoinen metsästäminen että saan toisen tilalle. Kaikki muut barbi-perheestä löytyykin. Barbin ystäviä en kerää... ainakaan vielä. Ehkä sitten kun saan muut kerättyä. Barbin hevonen ja koirakin vielä uupuu, vai olikohan se koira jo... muistaakseni ei. Niin ja Barbin talo ja autokin vielä uupuu. Matkailuauto on.

• keiju72

mä oon 70-luvulla syntynyt ja mulla oli upeita ...kieltämättä isopäisempiä-barbeja muutama, ja ne oli just sindyjä.niistäkin oon nähnyt kyllä halpiskopioita.sindy ois kyllä epäiltävä vaihtoehto.muuten.meidän perheen leikeistä uupuu barbiet fairytopia sunburst ja glee ja fairytopia sparkly lila ja turkoosi.jos ootte myymässä nurkista pois niin ilmoitelkaa:)nuket ja leikkijät kaipailee!!:)

• Joeliina
    • Anonyymi

Kiitos kaikille kun olen saanut valtavasti leikkiä myös sindy nukeilla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1463
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1284
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1281
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1144
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1086
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      317
      1019
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      224
      1012
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      949
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      276
      922
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      915
    Aihe