60-luvulla toivoin joululahjaksi barbia, mutta sain sen sijaan kammottavan luomuksen, joka oli sekin naisvartaloinen mutta barbia paljon isompi ja isopäinen (ja iso blondi tukka), niin että pää piti aina irrottaa pukemista ja riisumista varten...Joko vanhempani eivät ymmärtäneet, mikä barbi on, tai sitten tämä oli paljon halvempi. En koskaan ole nähnyt kellään muulla sellaista! Ihmetyttää, mikä se oli ja mistä se tuli. Ja hohhoijaa, leikissä sen piti aina olla muitten barbien äiti, kun se oli muita isompi :-C
Tietääkö kukaan tästä nukesta?
8
3359
Vastaukset
- Eräs Barbeilija
Hmmm, lähinnä tulee mieleen, että ehkä se oli niitä alkuperäisiä Sindy-nukkeja:
http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=39323496
Oliko se tuollainen? Nykyään saattaisit saada siitä ihan hyvät rahat :D- AnneElisa
Eiks Cindy ole Barbin pikkusisko? Tämä mun jättipää oli ainakin pään verran Barbia isompi - jos se oli syönyt hormoneja :-D
- Eräs Barbeilija
AnneElisa kirjoitti:
Eiks Cindy ole Barbin pikkusisko? Tämä mun jättipää oli ainakin pään verran Barbia isompi - jos se oli syönyt hormoneja :-D
Muistaakseni Cindy oli kauan nimenomaan aika paljon pitempi kuin Barbie, ja Cindyn pää oli iso. Daisy taas oli Barbieta melko paljon lyhyempi nukke, sievä ja tyttömäinen. Daisyllä ja Cindyllä oli kummallakin eri valmistaja kuin Barbiella. Myöhemmin Cindy muuttui enemmän Barbien näköiseksi, mutta sitten Cindy taisikin jo vähin äänin kadota kaupoista. Barbien omat pikkusiskot, Skipperit, Staciet sun muut, ovat Mattelin valmistamia kuten Barbie itsekin.
- AnneElisa
Eräs Barbeilija kirjoitti:
Muistaakseni Cindy oli kauan nimenomaan aika paljon pitempi kuin Barbie, ja Cindyn pää oli iso. Daisy taas oli Barbieta melko paljon lyhyempi nukke, sievä ja tyttömäinen. Daisyllä ja Cindyllä oli kummallakin eri valmistaja kuin Barbiella. Myöhemmin Cindy muuttui enemmän Barbien näköiseksi, mutta sitten Cindy taisikin jo vähin äänin kadota kaupoista. Barbien omat pikkusiskot, Skipperit, Staciet sun muut, ovat Mattelin valmistamia kuten Barbie itsekin.
Tutkinpa tuota johtolankaa. Mutta joka tapauksessa se oli vikatikki Joulupukilta :-D
- paivisantala
AnneElisa kirjoitti:
Vai oliko Skipper Barbin pikkusisko? Ainakin se on pienempi ja nuorempi. Mulla oli aikoinaan, mutta sitten se meni rikki... ja taitaa olla aikamoinen metsästäminen että saan toisen tilalle. Kaikki muut barbi-perheestä löytyykin. Barbin ystäviä en kerää... ainakaan vielä. Ehkä sitten kun saan muut kerättyä. Barbin hevonen ja koirakin vielä uupuu, vai olikohan se koira jo... muistaakseni ei. Niin ja Barbin talo ja autokin vielä uupuu. Matkailuauto on.
- keiju72
mä oon 70-luvulla syntynyt ja mulla oli upeita ...kieltämättä isopäisempiä-barbeja muutama, ja ne oli just sindyjä.niistäkin oon nähnyt kyllä halpiskopioita.sindy ois kyllä epäiltävä vaihtoehto.muuten.meidän perheen leikeistä uupuu barbiet fairytopia sunburst ja glee ja fairytopia sparkly lila ja turkoosi.jos ootte myymässä nurkista pois niin ilmoitelkaa:)nuket ja leikkijät kaipailee!!:)
- Joeliina
Epäilenpä että kyseessä on italialainen Corinne nukke.
http://koti.mbnet.fi/nuket/hupipupeli/corinne.jpg Tässä kuvassa tummatukkaisena. Itselläni on vaalea versio. - Anonyymi
Kiitos kaikille kun olen saanut valtavasti leikkiä myös sindy nukeilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1317789- 555798
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803283Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72923Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091620Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3321335Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351182Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931169Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321071