Tietääkö kukaan tästä nukesta?

AnneElisa

60-luvulla toivoin joululahjaksi barbia, mutta sain sen sijaan kammottavan luomuksen, joka oli sekin naisvartaloinen mutta barbia paljon isompi ja isopäinen (ja iso blondi tukka), niin että pää piti aina irrottaa pukemista ja riisumista varten...Joko vanhempani eivät ymmärtäneet, mikä barbi on, tai sitten tämä oli paljon halvempi. En koskaan ole nähnyt kellään muulla sellaista! Ihmetyttää, mikä se oli ja mistä se tuli. Ja hohhoijaa, leikissä sen piti aina olla muitten barbien äiti, kun se oli muita isompi :-C

8

3359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs Barbeilija
      • AnneElisa

Eiks Cindy ole Barbin pikkusisko? Tämä mun jättipää oli ainakin pään verran Barbia isompi - jos se oli syönyt hormoneja :-D

• Eräs Barbeilija
        AnneElisa kirjoitti:

Eiks Cindy ole Barbin pikkusisko? Tämä mun jättipää oli ainakin pään verran Barbia isompi - jos se oli syönyt hormoneja :-D

Muistaakseni Cindy oli kauan nimenomaan aika paljon pitempi kuin Barbie, ja Cindyn pää oli iso. Daisy taas oli Barbieta melko paljon lyhyempi nukke, sievä ja tyttömäinen. Daisyllä ja Cindyllä oli kummallakin eri valmistaja kuin Barbiella. Myöhemmin Cindy muuttui enemmän Barbien näköiseksi, mutta sitten Cindy taisikin jo vähin äänin kadota kaupoista. Barbien omat pikkusiskot, Skipperit, Staciet sun muut, ovat Mattelin valmistamia kuten Barbie itsekin.

• AnneElisa
        Eräs Barbeilija kirjoitti:

Muistaakseni Cindy oli kauan nimenomaan aika paljon pitempi kuin Barbie, ja Cindyn pää oli iso. Daisy taas oli Barbieta melko paljon lyhyempi nukke, sievä ja tyttömäinen. Daisyllä ja Cindyllä oli kummallakin eri valmistaja kuin Barbiella. Myöhemmin Cindy muuttui enemmän Barbien näköiseksi, mutta sitten Cindy taisikin jo vähin äänin kadota kaupoista. Barbien omat pikkusiskot, Skipperit, Staciet sun muut, ovat Mattelin valmistamia kuten Barbie itsekin.

Tutkinpa tuota johtolankaa. Mutta joka tapauksessa se oli vikatikki Joulupukilta :-D

• paivisantala
        AnneElisa kirjoitti:

Vai oliko Skipper Barbin pikkusisko? Ainakin se on pienempi ja nuorempi. Mulla oli aikoinaan, mutta sitten se meni rikki... ja taitaa olla aikamoinen metsästäminen että saan toisen tilalle. Kaikki muut barbi-perheestä löytyykin. Barbin ystäviä en kerää... ainakaan vielä. Ehkä sitten kun saan muut kerättyä. Barbin hevonen ja koirakin vielä uupuu, vai olikohan se koira jo... muistaakseni ei. Niin ja Barbin talo ja autokin vielä uupuu. Matkailuauto on.

• keiju72

mä oon 70-luvulla syntynyt ja mulla oli upeita ...kieltämättä isopäisempiä-barbeja muutama, ja ne oli just sindyjä.niistäkin oon nähnyt kyllä halpiskopioita.sindy ois kyllä epäiltävä vaihtoehto.muuten.meidän perheen leikeistä uupuu barbiet fairytopia sunburst ja glee ja fairytopia sparkly lila ja turkoosi.jos ootte myymässä nurkista pois niin ilmoitelkaa:)nuket ja leikkijät kaipailee!!:)

• Joeliina
    • Anonyymi

Kiitos kaikille kun olen saanut valtavasti leikkiä myös sindy nukeilla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      7789
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      55
      5798
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      80
      3283
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2923
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1678
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      209
      1620
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      332
      1335
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1182
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1169
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1071
    Aihe