Portofinoon helmikuussa

Jännityksellä kohti kevättä!

Hei!
Kertoisikohan joku vähän lennosta Isla de Margaritaan. Olemme menossa Finnmatkojen matkalle helmkuun puolessavälissä ja haluaisin tietää miten olette kokeneet lennot sinne? Minkäkokoiset koneet ja miten on aikataulussa pysytty?? Olisi myös tosi kiva kuulla enemmän hotelli Portofinosta sitten kun olette siellä käyneet, te jotka menette sinne nyt marras- joulukuussa. Please kirjoittakaa kotiintulonne jälkeen niin vähän tietää mikä siellä on nyt meininki.

5

2327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkakuumeessa

      Hei!

      Olemme menossa Isla de margaritalle, portofino hotelliin viikoksi 21 pv. marraskuuta. Voin sen jälkeen kirjoitella millainen tuo hotelli oli. Itsekkin olisin halukas tietämään hotellista vähän etukäteen, jos jollain on tietoa hotellista tai matkakohteesta, olisi kiva saada tietoa, jos joku viitsisi kirjoitella?

      • Portofinosta lisätietoa keskustelussa "Isla de margarita, portofino?".


      • Jännityksellä kohti kevättä

        Kiva olisi jos viitsit kirjoitella kun olette matkalta tulleet. Teillähän se alkaa olla reissu ihan lähellä. Otatteko te keltakuumerokotukset? Itse ajattelin kyllä että meidän jengi ottaisi mutta nyt olen lukenut että aika moni ei otakaan tätä??
        Oikein hyvää matkaa teille!
        Kirjoitellaan


      • matkakuumeessa
        Jännityksellä kohti kevättä kirjoitti:

        Kiva olisi jos viitsit kirjoitella kun olette matkalta tulleet. Teillähän se alkaa olla reissu ihan lähellä. Otatteko te keltakuumerokotukset? Itse ajattelin kyllä että meidän jengi ottaisi mutta nyt olen lukenut että aika moni ei otakaan tätä??
        Oikein hyvää matkaa teille!
        Kirjoitellaan

        Tuosta keltakuumerokotuksesta tulee vähän eri tietoa eri paikoista :( Aivan varmaa tietoa en voi sanoa, mutta kun olen ottanut asiasta selvää, sain sellaisen käsityksen että se on suositeltava, mutta ei ainakaan pakollinen. Mun käsityksen mukaan isla de margaritalla ei ole tartuntavaaraa mutta mantereella Venetzuelassa sitä on todettu. Me ei oteta keltakuumerokotusta. Tosiaan matka alkaa lähestyä :)kirjoittelen sitten palattuani matkakokemuksia osioon isla se margarita, portofino? nimimerkillä matkakuumeessa.


    • home

      HOLA!
      F-matkat käyttää Tui-fly nimistä lentoyhtiötä, se on skandinaavien matkatoimistojen yhtiö.
      Itse lensin Tui-flyn Boeing 767, mikä on jumboa pienempi, mutta kuitenkin yli 300 paikkainen.
      Lennolla Hgistä Porlamariin oli välilasku Kööpen-
      haminassa ja välilaskulla ei saanut poistua koneesta. Koneessaoloaikaa n. 14h. Aikamoista
      kidutusta kieltämättä. Ennen Porlamariin saapu-
      mista oli koneen viidestä vessasta neljä tukossa.
      Ihmiset olivat tukkineet ne käsipaperilla, mitä ei saisi laittaa wc-pönttöön.
      Paluumatkalla pelotti, että kuinka kävisi jos sattuisi olemaan maha kuralla ja vessat tukossa,
      kaikki sujui kuitenkin hyvin. Ihmiset olivat ottaneet oppia menomatkasta.(pääosin sama porukka)
      Kone ei yleisesti ole mikään tilava, varsinkaan jos joudut keskipaikoille.
      Palvelu toimii ihan hyvin koneessa, varsinkin vielä jos sattuisit olemaan tanskalainen. Suomenkielen taitoisia emäntiä on koneessa harvassa.
      Portfinosta minulla ei olle tietoa kun en siellä majaillut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      83
      1958
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      248
      1934
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      96
      1646
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      112
      1461
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1161
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1130
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      968
    8. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      962
    9. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      105
      934
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      886
    Aihe