Portofinoon helmikuussa

Jännityksellä kohti kevättä!

Hei!
Kertoisikohan joku vähän lennosta Isla de Margaritaan. Olemme menossa Finnmatkojen matkalle helmkuun puolessavälissä ja haluaisin tietää miten olette kokeneet lennot sinne? Minkäkokoiset koneet ja miten on aikataulussa pysytty?? Olisi myös tosi kiva kuulla enemmän hotelli Portofinosta sitten kun olette siellä käyneet, te jotka menette sinne nyt marras- joulukuussa. Please kirjoittakaa kotiintulonne jälkeen niin vähän tietää mikä siellä on nyt meininki.

5

2378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkakuumeessa

Hei!

Olemme menossa Isla de margaritalle, portofino hotelliin viikoksi 21 pv. marraskuuta. Voin sen jälkeen kirjoitella millainen tuo hotelli oli. Itsekkin olisin halukas tietämään hotellista vähän etukäteen, jos jollain on tietoa hotellista tai matkakohteesta, olisi kiva saada tietoa, jos joku viitsisi kirjoitella?

• Portofinosta lisätietoa keskustelussa "Isla de margarita, portofino?".

• Jännityksellä kohti kevättä

Kiva olisi jos viitsit kirjoitella kun olette matkalta tulleet. Teillähän se alkaa olla reissu ihan lähellä. Otatteko te keltakuumerokotukset? Itse ajattelin kyllä että meidän jengi ottaisi mutta nyt olen lukenut että aika moni ei otakaan tätä??
        Oikein hyvää matkaa teille!
        Kirjoitellaan

• matkakuumeessa
        Jännityksellä kohti kevättä kirjoitti:

Kiva olisi jos viitsit kirjoitella kun olette matkalta tulleet. Teillähän se alkaa olla reissu ihan lähellä. Otatteko te keltakuumerokotukset? Itse ajattelin kyllä että meidän jengi ottaisi mutta nyt olen lukenut että aika moni ei otakaan tätä??
        Oikein hyvää matkaa teille!
        Kirjoitellaan

Tuosta keltakuumerokotuksesta tulee vähän eri tietoa eri paikoista :( Aivan varmaa tietoa en voi sanoa, mutta kun olen ottanut asiasta selvää, sain sellaisen käsityksen että se on suositeltava, mutta ei ainakaan pakollinen. Mun käsityksen mukaan isla de margaritalla ei ole tartuntavaaraa mutta mantereella Venetzuelassa sitä on todettu. Me ei oteta keltakuumerokotusta. Tosiaan matka alkaa lähestyä :)kirjoittelen sitten palattuani matkakokemuksia osioon isla se margarita, portofino? nimimerkillä matkakuumeessa.

• home

HOLA!
      F-matkat käyttää Tui-fly nimistä lentoyhtiötä, se on skandinaavien matkatoimistojen yhtiö.
      Itse lensin Tui-flyn Boeing 767, mikä on jumboa pienempi, mutta kuitenkin yli 300 paikkainen.
      Lennolla Hgistä Porlamariin oli välilasku Kööpen-
      haminassa ja välilaskulla ei saanut poistua koneesta. Koneessaoloaikaa n. 14h. Aikamoista
      kidutusta kieltämättä. Ennen Porlamariin saapu-
      mista oli koneen viidestä vessasta neljä tukossa.
      Ihmiset olivat tukkineet ne käsipaperilla, mitä ei saisi laittaa wc-pönttöön.
      Paluumatkalla pelotti, että kuinka kävisi jos sattuisi olemaan maha kuralla ja vessat tukossa,
      kaikki sujui kuitenkin hyvin. Ihmiset olivat ottaneet oppia menomatkasta.(pääosin sama porukka)
      Kone ei yleisesti ole mikään tilava, varsinkaan jos joudut keskipaikoille.
      Palvelu toimii ihan hyvin koneessa, varsinkin vielä jos sattuisit olemaan tanskalainen. Suomenkielen taitoisia emäntiä on koneessa harvassa.
      Portfinosta minulla ei olle tietoa kun en siellä majaillut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      72
      2322
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1911
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      145
      1681
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1649
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      108
      1646
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1587
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1387
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1299
    9. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      20
      1297
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1180
    Aihe