Mistä halvimmalla liput Orlandon huvituksiin ?

hbh

Onko kellään tietoa mistä Jenkeissä kannattaa hankkia liput Orlandon huvipuistoihin (Disney, Sea World, Universal Stuodios), että saisi halvemmalla kuin portilta? Lähtö on kahden viikon päästä. Olemme Orlandossa 10 päivää perheen kanssa, lapset ovat 17 v. ja 9 v.
Kuinka paljon aikaa kannattaa varata puistoihin?
Missä muualla kannattaa käydä?
Mitkä ovat must-paikkoja ja mitä kannattaa jättää väliin?

5

3912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • weeewwee

      Itse olemme aina ostaneet liput portilta, joten en tiedä oikeastaan muista vaihtoehdoista.. Äsken kuitenkin googletin hakusanalla "tickets to walt disney world" ja sieltä löytyi muutamia sivuja jotka tarjoavat lippuja n. 5 $ halvemmalla. Löydät varmasti muihinkin paikkoihin liput tuolla tavalla.
      Olen itse ollut Orlandossa pariin kertaan ja erilaiset huvi/vesipuistot on tullut kierrettyä. Aijotteko käydä kaikissa mainitsemissasi huvipuistoissa?

      Disney Worldissä kannattaa käydä, se itsessään koostuu jo neljästä huvipuistosta (Magic Kingdom, Epcot center, MGM-studios ja Animal Kingdom). Muita Disneyn kohteita ovta mm. Pleasure Island (klubeja, baareja ym.), vesipuistot Typhoon Lagoon, River Country ja Blizzard Beach. Myös Discovery Island on mielenkiintoinen kohde eksoottine kasveineen ym.

      Universal Studios on ehkä enemmän nuorten, aikuisten ja elokuva harrastajien mieleen, kuin pikkulapsien. Toki Universal on mielettömän kiinnostava paikka, jossa saa aikaa kulumaan. Mm. laite nimeltä Earthquake vie sinut San Franciscon metroon, joka on pysähtynyt asemalle, kunnes tulee mieletön 8.3 Richterin asteikon maanjäristys..

      Sea World on vesieläinpuisto, itsellä ei ole kokemusta..

      Orlandon on shoppailijan paratiisi monine Shopping malleineen ym. Church Street Station on ostos-,ravintola- ja huvittelukeskus.

      Anteeksi vastauksen pituus, mutta halusin vastata tyhjentävästi. Mukavaa matkaa!

    • myös menossa

      kyselin itse vähän samoja asioita Sonera Plazan matkalaukkusivujen keskusteluissa. Ja sain mielestäni hyviä vastauksia. Joten nyt olemme itse tilanneet liput juuri tuon yhden agenttitoimiston kautta ja tuntuu onnistuvan asiat oikein mukavasti.Joten katseleppa sieltä.
      p.s. kysymykseni oli siellä nimimerkillä "disney worldiin"

    • Helen Ojanperä

      Me ostettii viime talvena ihan Universalin sivuilta käsin liput jotka oli _todella_ edulliset. Kun osti kahden päivän lipun, sai sillä hinnalla olla Studioilla ja Islands of Adventurella 5 päivää. Neljä päivää oltiin, viideskin olisi mennyt ellei olisi ollut muuta menoa. Niin paljon on jo niissä kahdessa puistossa actionia sekä lapsille että aikuisille. Vaikka oli jo 3. kerta, ei ollut yhtään liikaa.

      Disneyllä ollaan oltu kahdesti, joista toinen liikaa. Meistä se oli enemmän suunnattu pienille. Lapset (silloin 12 ja 10) pitivät ihan kivana, mutta lapsellisena.

      Lipuista sen verran, että ne ostettiin paikanpäällä ollessa läppärin avulla ja maksettiin luottokortilla. Ainakin meidän kohdalla toimi hienosti. Eikä porteilla tarvinnut jonottaa lipunmyyntiin :D

    • Maailmanmatkaaja76

      on Miami Beach ja Downtownin pikkukadut, sekä mustien asuttamat slummikorttelit (jossa mm. kuvattiin Michael Jacksonin Thriller-video) kannattaa kiertää kaukaa auringonlaskun jälkeen, ellei sitten halua hieman erilaista elämysmatkaa.

      Aiemmin Miami Beachillä muuten oli ulkonaliikkumiskielto rantahiekalle, huumediilereiden jne vuoksi, en tiedä nykyistä tilannetta.

      • joemoe

        Teimme Floridan kiertomatkan kesällä 2005. Mielestämme Miami beach oli ehdoton nähtävyys. Paikat olivat erittäin siistejä ja olo tuntui turvalliselta. Esim. rantakadulla käveli paljon lapsiperheitä auringonlaskun jälkeen. SUOSITTELEN!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      161
      1692
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1255
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      249
      1213
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1017
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      892
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      172
      889
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      62
      858
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      796
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      53
      721
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      695
    Aihe