Öh... valaiskaa tyhmää?
Viikkoäänestyksiä on jäljellä 8 (kahdeksan)
Kilpailijoita on nyt taas 11 (yksitoista)
Eikös lopuksi pitäisi jäädä vain 2 (kaksi) joista valitaan voittaja?
Aletaanko nyt tehdä tuplapudotuksia?
Vai heittääkö tuottaja taas keittoa kehiin, ja luottaa siihen että joku valehtelee, sekoilee, rikkoo sääntöjä, joutuu rikoksesta epäillyksi tms.?
Vai millä keinoilla tuolta nyt aletaan lempata porukkaa ulos?
MITENKÄS ÄÄNESTYS?
7
1566
Vastaukset
- usein ole ollut...
Käsittääkseni on ennenkin ollut 3 viimeisessä äänestyksessä. Niin kai nytkin.
- viime vuonna?
Eikö viime vuonna muka ollu vain 2 finaalissa (Perttu ja se mimmi jota eilen haastateltiin)
Ja brittien BB:ssa aina vain 2 finalistia? - Otto_
viime vuonna? kirjoitti:
Eikö viime vuonna muka ollu vain 2 finaalissa (Perttu ja se mimmi jota eilen haastateltiin)
Ja brittien BB:ssa aina vain 2 finalistia?viime vuonna oli finaalissa Perttu, Antti ja Tiina.
- *reps*
Vastasit itse mitä meinasin vastata. Näillä kilpailijoilla tuntuu olevan omaa taipumusta järjestää asiat niin, että lentävät pellolle ilman häätöäänestyksiäkin.
- meillä
Cesar kirjoitti:
siinäpä se
Yksi pelaaja on lisänappula, joka voidaan heivata tuottajan toimesta sopivana hetkenä lisä-äänestyksellä ellei itse lähde seuraavan mallin mukaan:
-itkulisä(sorella)
-hyväksikäyttölisä(mika)
-valelisä(se joka valehteli seurustelusta)
-sairastumislisä(jos mikan haava pahempi)
-sekoilulisä(yleistä "pää hajoo" kaarloilua) - olikin
meillä kirjoitti:
Yksi pelaaja on lisänappula, joka voidaan heivata tuottajan toimesta sopivana hetkenä lisä-äänestyksellä ellei itse lähde seuraavan mallin mukaan:
-itkulisä(sorella)
-hyväksikäyttölisä(mika)
-valelisä(se joka valehteli seurustelusta)
-sairastumislisä(jos mikan haava pahempi)
-sekoilulisä(yleistä "pää hajoo" kaarloilua)finaalissa 3. Perttu, Tiina ja Antti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1316053
- 574356
- 582771
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282648Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161865- 151534
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341392Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241361- 271187
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431131