Heissan!Sellasta kyselen et pitääkö sulhasella ja bestmanilla olla samanlaiset vaatteet? Jostain olen joskus lukenu et pitäis, mut mites on?
Vastaukset 1
- Flikka
Ei Tarvitse. Kuitenkaan bestman ei saa olla arvokkaammin/näyttävämmin pukeutunut kuin sulhanen. Lisäksi bestmanin pukeutumisesta pitäisi näkyä, että hänellä on arvorooli häissä (merkataan yleensä kukkavieheellä rintapielessä).
Toki on mukavaa, jos besmanin pukeutuminen noudattelee sulhasen pukeutumista. Toinenvaihtoehto on että, bestman pukeutuu tummaan pukuun vaalealla paidalla (siis ei vahingossakaan ole arvokkaammin pukeutunut kuin sulhanen)
Jos hääpari esittää yksiselitteisen toivomuksen bestmanin pukeutumiselle, heidän pitää myös ostaa tai vuokrata puku bestmanille (perus tummapuku oletetaan löytyvän jokaisen vaatekaapista)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931018Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei300939- 102895
- 78761
- 78742
- 82736
- 50665
- 37656
- 45641
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39630