VW Golf 2.0 Gti Turbo Fsi

Hanne

Kaksi viikkoa on ollut nyt käytössä ja on todella aivan mahtava ajaa.

11

2725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin alkaa paljastua

Annas ajan kulua, kahdessa viikossa ei vielä tukivarret mene väljiksi.

• Golf osasto

ei tojo-osasto. Kirjoittele sinne tukivarsistasi.

• olin ihan asiassa
        Golf osasto kirjoitti:

ei tojo-osasto. Kirjoittele sinne tukivarsistasi.

Hehe, ei minulla ole mitään toyotaa vastaan, ei kyllä puolestakaan.

Eikö ne muka olleet juuri golffeja joita poliisivarikolla urakalla korjattiin, eli vaihdettiin tukivarsia muutaman vuoden vanhoihin autoihin.

Voin toki olla väärässäkin, epäilin tuon olleen tyyppivika.

• sun juttus
        olin ihan asiassa kirjoitti:

Hehe, ei minulla ole mitään toyotaa vastaan, ei kyllä puolestakaan.

Eikö ne muka olleet juuri golffeja joita poliisivarikolla urakalla korjattiin, eli vaihdettiin tukivarsia muutaman vuoden vanhoihin autoihin.

Voin toki olla väärässäkin, epäilin tuon olleen tyyppivika.

Sun Golfejas korjattiin varmaan unissa, poliiseilla niin vähän Golfeja että niistä ei urakkaa saa aikaan. Miksi muuten niillä on kaikkia muita paitsi Tojoja?

• Aivan todellinen havainto
        sun juttus kirjoitti:

Sun Golfejas korjattiin varmaan unissa, poliiseilla niin vähän Golfeja että niistä ei urakkaa saa aikaan. Miksi muuten niillä on kaikkia muita paitsi Tojoja?

Ei ei, tarina on ihan tosi.

Kotkassa, varikolla jossa noita korjattiin, meni useammastakin golfista tukivarsia, joko takuuaikana, tai heti sen jälkeen.

En tiedä, saivatko sitten poikkeuksellisen rankkaa käsittelyä vaiko mikä syynä, itse laitoin sen täysin omassa mielessäni tyyppiviaksi, ehkä aiheetta.

Toyota-vertaustasi en ymmärrä.

• Nestori
        sun juttus kirjoitti:

Kyllä olen Lahdessa nähnyt yhden Toyota Avensiksen pandamaalattuna. En ole zekannut onko se paikallisen vai liikkuva poliisin ajoneuvo.

• jos

tarvitset ajossasi rataominaisuuksia.
      Itselläni tuli vastaan parissa viikossa eteen se, että vain jotkut asiat jaksoivat kiinnostaa. Yleensä gti:n äänet ja epämukavuus vain Vi****** pitemmän päälle. Tietenkin itselläni oli ajossa ko auto työmatkoja varten.

• - aluksi

Omallani olen ajellut keväästä asti, aluksi se oli ihan kivaa, mutta nyt alkaa kyllästyttää: rengasäänet ovat sietämättömät, boy-racer -ulkonäkö jo vähän hävettää ja tuttavan golfin dsg:n tyyppinen talviaamujen mahdollinen kulkuhaluttomuus vähän arveluttaa. Siirryin iv-gti:stä v-gti:hn, mutta taidan olla jo liian aikuinen tähän gti-luokkaan. Siispä katselenkin nyt sillä silmällä Lexus is:n suuntaan.

• ToyoFani

Odotahan kun saan alle uusikorisesta Yariksesta 132 heppaisen T-Sportin, tulee myyntiin ensi keväänä. Lupaa peitota Kolopallosi jo sillä ja ajaa siksakkia vaikkapa sen ympärillä. Ja kun Auriksesta tulee TS niin Kolopallo häpeää nurkassa. Ja ajetaanpa lasiin 300 tkm ja 15 vuotta niin korjaamomiehet hykertelee käsiään saadessaan vikatikin Kolopallon jatkuvaksi asiakkaakseen....

• Äitisi

Sot, sot! Heti takaisin Toyo palstalle.
        Sulla on viellä on monta vaipanvaihtoa ennen kuin pääset oikean auton rattii!

t.Aiti!

• on nyt lukenut lehtiä liikaa

voi että, vai että 132 hp yaris "peittoaisi" sentään auton, in your dreams. Ja 15 v ja 300 tkm, niin tojotasta ei oo jäljellä ku se kone ehkä, kuoret on muuttunut semmoseksi ruskeeksi muruksi.Odota että saat ajokortin ja käy ajamassa muutama auto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6705
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      556
      2303
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1867
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      85
      1261
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      98
      1055
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      980
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      89
      953
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      843
    9. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      32
      840
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      147
      767
    Aihe