Kaksi viikkoa on ollut nyt käytössä ja on todella aivan mahtava ajaa.
VW Golf 2.0 Gti Turbo Fsi
11
2725
Vastaukset
- niin alkaa paljastua
Annas ajan kulua, kahdessa viikossa ei vielä tukivarret mene väljiksi.
- Golf osasto
ei tojo-osasto. Kirjoittele sinne tukivarsistasi.
- olin ihan asiassa
Golf osasto kirjoitti:
ei tojo-osasto. Kirjoittele sinne tukivarsistasi.
Hehe, ei minulla ole mitään toyotaa vastaan, ei kyllä puolestakaan.
Eikö ne muka olleet juuri golffeja joita poliisivarikolla urakalla korjattiin, eli vaihdettiin tukivarsia muutaman vuoden vanhoihin autoihin.
Voin toki olla väärässäkin, epäilin tuon olleen tyyppivika. - sun juttus
olin ihan asiassa kirjoitti:
Hehe, ei minulla ole mitään toyotaa vastaan, ei kyllä puolestakaan.
Eikö ne muka olleet juuri golffeja joita poliisivarikolla urakalla korjattiin, eli vaihdettiin tukivarsia muutaman vuoden vanhoihin autoihin.
Voin toki olla väärässäkin, epäilin tuon olleen tyyppivika.Sun Golfejas korjattiin varmaan unissa, poliiseilla niin vähän Golfeja että niistä ei urakkaa saa aikaan. Miksi muuten niillä on kaikkia muita paitsi Tojoja?
- Aivan todellinen havainto
sun juttus kirjoitti:
Sun Golfejas korjattiin varmaan unissa, poliiseilla niin vähän Golfeja että niistä ei urakkaa saa aikaan. Miksi muuten niillä on kaikkia muita paitsi Tojoja?
Ei ei, tarina on ihan tosi.
Kotkassa, varikolla jossa noita korjattiin, meni useammastakin golfista tukivarsia, joko takuuaikana, tai heti sen jälkeen.
En tiedä, saivatko sitten poikkeuksellisen rankkaa käsittelyä vaiko mikä syynä, itse laitoin sen täysin omassa mielessäni tyyppiviaksi, ehkä aiheetta.
Toyota-vertaustasi en ymmärrä. - Nestori
sun juttus kirjoitti:
Sun Golfejas korjattiin varmaan unissa, poliiseilla niin vähän Golfeja että niistä ei urakkaa saa aikaan. Miksi muuten niillä on kaikkia muita paitsi Tojoja?
Kyllä olen Lahdessa nähnyt yhden Toyota Avensiksen pandamaalattuna. En ole zekannut onko se paikallisen vai liikkuva poliisin ajoneuvo.
- jos
tarvitset ajossasi rataominaisuuksia.
Itselläni tuli vastaan parissa viikossa eteen se, että vain jotkut asiat jaksoivat kiinnostaa. Yleensä gti:n äänet ja epämukavuus vain Vi****** pitemmän päälle. Tietenkin itselläni oli ajossa ko auto työmatkoja varten. - - aluksi
Omallani olen ajellut keväästä asti, aluksi se oli ihan kivaa, mutta nyt alkaa kyllästyttää: rengasäänet ovat sietämättömät, boy-racer -ulkonäkö jo vähän hävettää ja tuttavan golfin dsg:n tyyppinen talviaamujen mahdollinen kulkuhaluttomuus vähän arveluttaa. Siirryin iv-gti:stä v-gti:hn, mutta taidan olla jo liian aikuinen tähän gti-luokkaan. Siispä katselenkin nyt sillä silmällä Lexus is:n suuntaan.
- ToyoFani
Odotahan kun saan alle uusikorisesta Yariksesta 132 heppaisen T-Sportin, tulee myyntiin ensi keväänä. Lupaa peitota Kolopallosi jo sillä ja ajaa siksakkia vaikkapa sen ympärillä. Ja kun Auriksesta tulee TS niin Kolopallo häpeää nurkassa. Ja ajetaanpa lasiin 300 tkm ja 15 vuotta niin korjaamomiehet hykertelee käsiään saadessaan vikatikin Kolopallon jatkuvaksi asiakkaakseen....
- Äitisi
Sot, sot! Heti takaisin Toyo palstalle.
Sulla on viellä on monta vaipanvaihtoa ennen kuin pääset oikean auton rattii!
t.Aiti! - on nyt lukenut lehtiä liikaa
voi että, vai että 132 hp yaris "peittoaisi" sentään auton, in your dreams. Ja 15 v ja 300 tkm, niin tojotasta ei oo jäljellä ku se kone ehkä, kuoret on muuttunut semmoseksi ruskeeksi muruksi.Odota että saat ajokortin ja käy ajamassa muutama auto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216705Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562303- 1471867
- 851261
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981055- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.89953Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843- 32840
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147767