UUSI SCENU

Jiri...

No nyt lävähti ja uusi Scenic tuli uunista ulos julkisuuteen. Mitä mieltä olette ulkonäöstä? Itselläni on se kunnon jykeväkeulainen 05 mallin senikki. Mielestäni tämä uusi on yhä enemmän koppakuoriaisen näköinen keulasta. Huonompaan suuntaan mentiin, valitettavasti...

6

1639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • scenicinius

      Kyllä tämä uusi akummiskin etupäästään kauniimpi on kuin entinen, mutta voih tuota sivu profiilia ja perää miksi eivät sitä käsitelleet aivan oikean auton näköiseksi. Ei kyllä ole minun makuuni ei sitten lähellekkään, vai sanokaas onko tuo urheilullisen vai loistokkaan vai minkänäköinen, no minä sanon se on leikkiauton näköinen, sellaisen jonka jokainen pikkupoika alaluokilla teki ensitöinään puutuötunneilla.

      • Palikka

        Mun ekasta puupalikka-autosta tuli kyllä enemmän Touranin näköinen...


      • mja

        Onkohan mulla silmissä vikaa, kun en huomaa kuvista että sivuprofiilissa ja perässä olisi tullut mitään muutoksia? Tai ehkä tuo tarkoittaa juuri sitä että "olisi pitänyt" tehdä. Olisi tosiaan pitänyt laittaa ainakin taakse spoileri, että takalasi pysyisi puhtaana, samoin auton sivussa olisi pitänyt virtauksia ohjata niin että sivuikkunat pysyisivät puhtaina. Ja kiviäkin kuulemma ropisee takalokasuojan etuosaan.

        Itse asiassa rakenteellisia muutoksia ei ole tehty, vaan etupäässä on vaihdettu muovinen etuhelmapelti ja puskuri toisenlaisiin ja kehystetty sumarit. Lampuissa on näköjään optiikkaa muutettu, mutta kuoret entisellään. Onkohan kuvissa näkyvä muoviosien integraalimaalaus edes vakiona? Periaatteessa voisi olla mahdollista (joskin kallista) tuunata nykyisestäkin Scencistä facelift vain vaihtamalla keulaan parit muoviosat.


      • maalaus+metalliväri
        mja kirjoitti:

        Onkohan mulla silmissä vikaa, kun en huomaa kuvista että sivuprofiilissa ja perässä olisi tullut mitään muutoksia? Tai ehkä tuo tarkoittaa juuri sitä että "olisi pitänyt" tehdä. Olisi tosiaan pitänyt laittaa ainakin taakse spoileri, että takalasi pysyisi puhtaana, samoin auton sivussa olisi pitänyt virtauksia ohjata niin että sivuikkunat pysyisivät puhtaina. Ja kiviäkin kuulemma ropisee takalokasuojan etuosaan.

        Itse asiassa rakenteellisia muutoksia ei ole tehty, vaan etupäässä on vaihdettu muovinen etuhelmapelti ja puskuri toisenlaisiin ja kehystetty sumarit. Lampuissa on näköjään optiikkaa muutettu, mutta kuoret entisellään. Onkohan kuvissa näkyvä muoviosien integraalimaalaus edes vakiona? Periaatteessa voisi olla mahdollista (joskin kallista) tuunata nykyisestäkin Scencistä facelift vain vaihtamalla keulaan parit muoviosat.

        Metalliväri integraalimaalaus 790 e. Saatavana Dynamique ja Privilege varustatasoihin. En ottanut. Takalasin likaantuminen ei haittaa, mutta sivulasien likaantumisesta samaa mieltä, suunnittelu päin h........ä. Takalokasuojan etureunakin on kuin hiekkapuhalluksen jäljiltä.


    • Villeeeeeeeeeeeeee

      Mielestäni tuo facelift muistuttaa Scenic I:stä.

      • JUSA se alkuperäinen

        Itsellenikin tuli mieleen edellisen mallisarjan Megane ja Scenicci.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7000
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2731
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2303
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      86
      1987
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1695
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      8
      1502
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1278
    Aihe