Silmälasit

Mistä?

mistä Hämeenlinnassa kannattaa ostaa silmälasit: paras valikoima/palvelu ?
Entäs ketä silmälääkäriä suosittelette ?

28

11538

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaa ostaa muualta kun

Älä osta ainakaan Instrumentaariumista,kunnon laseja et saa ja hinnat ovat korkeat,myyjä osaa kyllä lässyttämisen taidon ja siihen se jää.Ostin lasit sieltä ja nyt 3. menossa korjauksien takia.

• rilipää

Olen ostanut Ögonshopista Saaristenkadun päästä

• lkthjaoignaearv

on tyylikkäimmät silmälasit. Seillä oli ainakin joskus lääkärinä Venäläinen, jolle ei missään nimessä kannata mennä.

Paras lääkäri on ehdottomasti Kari Aitasalo, joka pitää vastaanottoa Näkökeskuksessa. Näkökeskuksen valikoima ja optikot eivät ole hyviä. Myös Antti Pajari on hyvä lääkäri, mutta en tiedä missä pitää vastaanottoa.

• Asiakas

Silmälääkäri Venäläinen on poistunut alalta jo vuosia aiemmin. Seppo Pajari on loistava silmälääkäri, joka ottaa vastaan Mehiläisessä, suosittelen (Antti Pajarista en ole kuullutkaan...). Kehysvalikoiman selvität helposti kiertämällä optikkoliikkeet läpi, nehän ovat kaikki keskustassa 50 metrin säteellä kävelykadusta.

• jaska212123

Ensinnäkin Seppo Pajari ja pitää vastaanottoa
        Kirjastontakana (ent.radio talo)

• Minäsentiedän

Duo-optiikassahan on aina ollut pätevä silmälääkäri, koska duo-optiikan omisti yksi Suomen taitavimmista optikoista, joten Duo-optiikka oli hyvä paikka.

PS. En muista, että siellä olisi ollu venäläinen silmälääkäri, ainakin Antero Lähteenmäki, joka on kokenut silmälääkäri on ollut siellä töissä.

• Laatua arvostava
        Minäsentiedän kirjoitti:

Duo-optiikassahan on aina ollut pätevä silmälääkäri, koska duo-optiikan omisti yksi Suomen taitavimmista optikoista, joten Duo-optiikka oli hyvä paikka.

PS. En muista, että siellä olisi ollu venäläinen silmälääkäri, ainakin Antero Lähteenmäki, joka on kokenut silmälääkäri on ollut siellä töissä.

Duo-Optiikan omistanut optikko Harri Tarpeenniemi on sapattivapaan jälkeen palannut sorvin ääreen ja toimii jälleen Hämeenlinnassa, Optikkoliike Mamas & Papasissa vastaavana optikkona.

• tea77

instrumentarium on paras silmälasiliike!!!

• Kakkulakaali83

Reskalla on Optident. Siellä on ainakin palvelu ystävällistä.

• Kakkulakaali83 kirjoitti:

Reskalla on Optident. Siellä on ainakin palvelu ystävällistä.

siellä hyvä ruotsalainen firma 300e lasit lähtee n 90 e ja todella hyvät

• mauritsio
        hessuliki kirjoitti:

siellä hyvä ruotsalainen firma 300e lasit lähtee n 90 e ja todella hyvät

nettilasit ovat halvat...omat kokemukset eivät kauhean hyvät! kestihän ne 4kk:tta! et sillee...

• ---

intru sekoitti oikean ja vasemman linssin vahvuuden, ja nyt uhri näkee kaiken ristiin. Koko homma instrun tahallista vittuilua.

• kaukonäkö

Tavastia Optiikkassa on todella hyvä palvelu ja laaja valikoima. Nuoret herrat ovat asiantuntevia ja osaavat neuvoa asiassa kuin asiassa, mutta eivät tyrkytä mitään.Mielipidettä kysyessä saa rehellisen vastauksen.

• saara -73

Samaa mieltä parasta palvelua ja kohtuu hinnat ja hyvä valikoima!

• leila´s

Se optikkoliike on nimeltään Tawastia Optiikka
        "tuplaweellä" Vinkiksi jotka yrittävät hakea kotisivuja... ei löydy "normi v:eellä"...

• omansa löytänyt

Ei kannata enään ostaa muualta kuin netistä. Optikkoliikkeillä on nykyään niin kova kilpailu, että palvelun taso on huonontunut samalla. Minulle tuo riitti ja päätin, etten enään maksa ylimääräistä huonosta palvelusta, vaan hankin lasit ilman välikäsiä.

Nettikaupan kehykset ovat yksinkertaisia ja trendikkäitä, ja niistä on helppo valita mieleisensä sovitettavaksi. Maksoin omista laseistani linssien värjäyksineen 74 e tietenkin Suomessa tehty näöntarkastus 20 e. Hionta oli moitteeton, toisin kuin viimeksi optikkoliikkeestä ostettaessa.

Käyhän tutustumassa:
      http://www.favoptic.com/

• zydeemi

Ostin juuri parit uudet lasit täältä. Siellä oli juuri uusittu hyvä mallisto ja hämeenlinnan PARAS hita/laatusuhde. Aitoa palvelua!

• Hyvään tottunut

Ko. liikkeen omistaja EI ole optikko, joten siitä voi päätellä jotain!!? Onko ammattitaito ihan kohdallaan....?

• Veeti

Se nummen ostarilla oleva mesta ei paljo "huutele" edullisuuttaan. Mä oon kuitenkin ostanut sieltä kahdet lasit ja aina (vaikka muualla ollut esim. ale 100%) se on muita puolet halvempi. Lisäksi sielä siistejä pokia sekä varmaan laajin valikoima Hämeenlinnassa. Fuck the rest.

• Huhu ei pidä paikkaansa
        Hyvään tottunut kirjoitti:

Ko. liikkeen omistaja EI ole optikko, joten siitä voi päätellä jotain!!? Onko ammattitaito ihan kohdallaan....?

Mä kuulin samaa huhua mutta sielä on nyt optikko joka minuakin sielä palveli. Hän on siirtynyt sinne jostakin keskustan liikkestä.

• Keikkaoptikko
        Huhu ei pidä paikkaansa kirjoitti:

Mä kuulin samaa huhua mutta sielä on nyt optikko joka minuakin sielä palveli. Hän on siirtynyt sinne jostakin keskustan liikkestä.

Trendi on tänäpäivänä se, että voi omistaa optikkoliikkeen, vaikkei olekaan optikko. Optikko on palkattu.

• Päivi 16v
        Veeti kirjoitti:

Se nummen ostarilla oleva mesta ei paljo "huutele" edullisuuttaan. Mä oon kuitenkin ostanut sieltä kahdet lasit ja aina (vaikka muualla ollut esim. ale 100%) se on muita puolet halvempi. Lisäksi sielä siistejä pokia sekä varmaan laajin valikoima Hämeenlinnassa. Fuck the rest.

Tiimarissa on tosi hyviä ja etenkin halpoja, sieltä olen hakenut aina kun muoti muuttuu..hintakin pari kolme euroa per lasit.

• nisse 10

Nisseniltä saa hyvät lasit ja parasta palveluu

• silmälasikobra

sitä minä vain olen täällä tuppukylässä ihmetellyt, että jos käyt samassa liikkeessä aina, näöntarkastus tehdään katsomalla ensin vanhat tiedot ja siitä lähdetään liikkeelle ja aina löytyy muka jotain pikkukorjaamista, että pitää uudet kalliit linssit hankkia! viimeksi minulle ei annettu edes niitä tuloksia mukaan, kun ostin linssit vanhoihin kehyksiini.
      mistä saa oikean ja kunnollisen näöntarkastuksen ja tulokset mukaan, että saa sitten ostaa tai tilata lasinsa mistä haluaa?

• Monet pokat

Minä haen Virosta. Lähettävät postitse ja halpaa on.

• Rillit päähän

Citymarketin käytävällä, onkohan se näkökeskus.Sieltä sain tosi hyvät rillit.
      Sinne menen jatkossakin.

• PK-67

Älkää ainakaan Näkökeskukseen lähettäkö vanhoja ihmisiä itsekseen ostoksille. Myyvät niin ylihintaiset lasit kaikilla "herkuilla" ja sitten kun halutaan jälkikäteen selvittää asiaa, niin vastaus on "aina ajatellaan asiakkaan parasta, eikä myydä liian hyvää". Mikähän mahtaa olla sitten sen "liian hyvän" hinta?
      Minun mielestä yksistä 1,5 vahvuisista laseista 830€ on paljon. Mitään tilauslappua ei tilauksen yhteydessä anneta, vaan ihan pitää muistiin luottaa. Tilaaja muisti että lasit olisivat maksaneet 730€, mutta noudettaessa hinta oli noussut vielä satasella, kun tuo aiemmin ilmoitettu olikin kuulemma vain linssien hinta.
      Kannattaa vertailla kun tuo ei kuitenkaan taida olla kaupungin ainoa vaihtoehto.

• tomaattilinssitkin

Toivontien Optiikka on ehdottomasti paras ja nopein paikka hakea lasit vaikka tummennuksilla ja ne saa jo odottaessakin. Parhaat tummennukset olen sieltä saanut jo useamman vuoden ajan. Ei sovi myöskään unohtaa Takumäen ja Harakkamäen lasiliikkeitä, sielläkin palvelu pelaa taatusti aamusta iltaan ja laatu on lasialan ammattilaistenkin tunnustamaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      60
      3368
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      28
      2970
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2366
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1452
    5. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1396
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1088
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      932
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      812
    Aihe