Hei! nyt olisivat hyvät neuvot todella tarpeen.
Menin tänään huoneeseeni, jossa unduni olivat vapaana lentelemässä ja kohtasin kauhean näyn. Yksi linnuistani oli vatsasta aivan veressä, samoin oli lintujeni häkki. Ilmeisesti joku toisista unduistani oli tätä pienempää tyttöä nokkinut todella pahasti.En kyllä tiedä kuka... Linnuistani se joka yleensä muita pomottaa, oli omassa häkissään "lukkojen takana arestissa"... En tiedä, kuinka osaisin tätä pikkuistani auttaa... Lintu on nyt yksin omassa häkissään. Puhdistin vatsan haavan ja yritin sitä sitoa, mutta ne joilla on lintuja tietävät, etteivät nämä ole niitä rauhallisimpia kädessä pidettäviä lemmikkejä. Eli en onnistunut.Jotain pitäisi kuitenkin tehdä...Haava ei ole paha, mutta lintu nokkii sitä paljon ja silloin siitä tihkuu verta. Mitä minun pitäisi tehdä????
loukkaantunut undulaatti!
tanja23
2
296
Vastaukset 2
- hetpian
apua sinun on haettava..oletko varma,että se on nokittu.?Hae ihmeessä sille apua,soita eksoottisiin eläimiin tutustuneelle eläinlääkärille.Raisiossa on ainakin Vettori kysy 118 sta sen klinikan puhelinnumero.Toimi nopeasti.
- Selvisikö?
Toivottavasti :]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a5871223- 80907
Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.274694- 56656
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä189653Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o161632Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta129609Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88590Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht203546Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20496