Shetlanninlammaskoira

Pentukuume

Näin syksyllä on noussut kova koirakuume ja olen harkinnut sheltin hankkimista kaverikseni. Olen selannut monien ja monien kasvattajien kotisivuja lävitse mutta yhdelläkään ei mainita koirien hintoja. Siitä johtuen haluaisinkin tiedustella näin etukäteen sheltin hintoja.
Eli olisin TODELLA kiitollinen jos joku osaisi sanoa edes jonkinlaisen arvion rodun hinnoista.

10

1379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sheltti

      Itse maksoin sheltistä vuosi sitten 800€. Sitä en tiedä ovatko hinnat nousseet vuodentakaisesta. Veikkaan kylläkin että suurinpiirtein samoissa hinnoissa mennään vieläkin. Mutta hyvästä kannattaa maksaa.=)

    • krb

      Kun vuosi sitten kesällä aloitin etsimään pentua hinnat pyörivät 750-900€. Nyt olen kuullut monen maksaneet 1000€:kin.

    • kuuluu

      Collie ei ole sheltti.

    • maksaapi

      750€

    • Trikkiboy

      Shelttipennun hintaluokka on pääsääntöisesti 800-1000 euroa.

      • essi

        hei mistä saa halpoja shelttejä


      • Ihmettelenpä vain
        essi kirjoitti:

        hei mistä saa halpoja shelttejä

        80% pentuhimoisista ihmisistä kyselee halpaa pentua??? Edelleen: jos ei ole varaa maksaa kunnon paperillisesta pennustakaan täyttä hintaa, niin millä viette sen kalliisiin mahdollisesti eteen tuleviin eläinlääkärihoitoihin??Pitää siellä tilillä olla muutakin, kuin pennun ja hihnan hinta. Kannattaisiko harkita uudelleen kaikkien teidän, ketkä etsitte vain halpaa pentua? =) Ja yleisesti, kun olette koneella, niin eikai se ole kovin vaikea googlettaa niitä kasvattajia ja muita tietoja? Toki tämäkin on keskustelupalsta, mutta suurin osa jutuista: "mistä saan collien, millainen rotu on, mitä maksaa pentu, missä on lähin kasvattaja, mistä saa halvan pennun" No tässäpä minun asiani =) Kiitos ja hei!


    • tiiiiia

      olen kuullut hintojen olevan 750 ylöspäin :D Meille on tulossa sheltti kesällä ja odotan sitä täydellä innolla :--P onnea etsinninnöille

      • ....

        En ole törmännyt shelttiin joka maksaisi alle 900 e :P Kyllä nykyään on iha normaali hinta 1200 e ja jos pentu on mustavalkoinen/kauniisti värittynyt/tervesilmäinen/ ja muutenkin kaunis niin tälläisesta tiedän että on maksettu 1500 e .
        Nyt on aika mukavasti saatavilla shelttejä ja myös Virossa on muutama kennelli josta suomalaiset hakevat shelttejä .. :) Värivirheellisten ja sijoituskoirien hinnoista en niin tiedä mutta kyllä kaikinpuoli OK pentu alkaa olla siitä 900 e ylöspäin .
        Paperittomista näyttivät myös pyytävän yli 600 e ...


      • shelltietsijä
        .... kirjoitti:

        En ole törmännyt shelttiin joka maksaisi alle 900 e :P Kyllä nykyään on iha normaali hinta 1200 e ja jos pentu on mustavalkoinen/kauniisti värittynyt/tervesilmäinen/ ja muutenkin kaunis niin tälläisesta tiedän että on maksettu 1500 e .
        Nyt on aika mukavasti saatavilla shelttejä ja myös Virossa on muutama kennelli josta suomalaiset hakevat shelttejä .. :) Värivirheellisten ja sijoituskoirien hinnoista en niin tiedä mutta kyllä kaikinpuoli OK pentu alkaa olla siitä 900 e ylöspäin .
        Paperittomista näyttivät myös pyytävän yli 600 e ...

        Onko mahiksia saada shelttiurosta alle 1000 eurolla, asutaan täällä pohjoisemmalla, missä ei niin kamalasti shelttikasvattajia ole, voiko tuo nostaa hintaa? :/

        Hintahan ei ole niin kamala ongelma, mutta yli tuhat euroa samalla kerralla melko suuri summa..

        Paperitonta en ota, eihän siitä ole varmaa tietoakaan että onko puhdasrotuinen täysin..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe