Eräänä päivänä käynnistin vasta ostetun kannettavan tietokoneeni, eikä näyttö enää toiminut kunnolla. Jos laittaa kaikki valot huoneessa päälle ja kääntää näytön lähes vaakatasoon, niin näkee sen verran, että konetta voi juuri ja juuri käyttää. Olen yrittänyt säätää näytön kirkkautta, mutta se ei auttanut. Koneen merkki on Acer.
Tietääkö kukaan missä vika on? Mitä on tehtävissä?
Kannettavan näyttö himmeänä
10
4107
Vastaukset
- sama täällä
Joskus availu auttaa,mutta ei aina sekään?
Näetkö senverran, että pystyt toteamaan, että näytön kirkkauden osoitinpalkki näytöllä siirtyy painaessasi näytönkirkkaussäätöä? Näyttääkö siltä, että LCDn taustavaloa ei ole lainkaan?
Jos säätöpalkki reagoi, mutta näytön kirkkaus ei muutu, on ilmeisesti taustavalon sytytin poksahtanut tai on kosketushäiriö jossain.
Ei kun takaisin takuuseen.- Jakke22
Kiitoksia neuvoista!
Asia mitä ihmettelen on se, että näytön kirkkautta osoittava palkki ei reagoi nyt enää mitenkään. Mistähän se kertoo?
No, onneksi on takuu voimassa. Pitää vaan alkaa ottaa selvää miten Acerin takuuhuolto käytännössä toimii. Tietääkö joku? - hp_guru
Jakke22 kirjoitti:
Kiitoksia neuvoista!
Asia mitä ihmettelen on se, että näytön kirkkautta osoittava palkki ei reagoi nyt enää mitenkään. Mistähän se kertoo?
No, onneksi on takuu voimassa. Pitää vaan alkaa ottaa selvää miten Acerin takuuhuolto käytännössä toimii. Tietääkö joku?Nyt sun koneesi tulee seikkaileemaan ympäri maailmaa..se pelkkä huolto saattaanee kestää jopa kaksi kuukautta. Olisi pitänyt ostaa edes kalliimman Acerin..
Jakke22 kirjoitti:
Kiitoksia neuvoista!
No, onneksi on takuu voimassa. Pitää vaan alkaa ottaa selvää miten Acerin takuuhuolto käytännössä toimii. Tietääkö joku?Voisi olla vielä yksi juttu, jota voisit kokeilla ennen takuuhuoltoon viemistä: Sammuta kone, irrota virtajohto ja akku, jonka jälkeen painat koneen käynnistysnapista vähän aikaa. Akku ja virtajohto takaisin ja yritä käynnistystä uudestaan.
Toivon kipinä on olemassa, että se oli vain emolevyn firmware joka oli jumissa, se ei tokene muuten kuin 'Isolla Resetillä'. Täällä pidetään peukkuja.- Jakke22
Kollimaattori kirjoitti:
Voisi olla vielä yksi juttu, jota voisit kokeilla ennen takuuhuoltoon viemistä: Sammuta kone, irrota virtajohto ja akku, jonka jälkeen painat koneen käynnistysnapista vähän aikaa. Akku ja virtajohto takaisin ja yritä käynnistystä uudestaan.
Toivon kipinä on olemassa, että se oli vain emolevyn firmware joka oli jumissa, se ei tokene muuten kuin 'Isolla Resetillä'. Täällä pidetään peukkuja.Sanotaanpa näin, että en ole koskaan ollut kiitollisempi netin kautta saadusta avusta! Neuvoasi tosiaan kannatti kokeilla ja se auttoi! Kiitos.
- HP
Jakke22 kirjoitti:
Sanotaanpa näin, että en ole koskaan ollut kiitollisempi netin kautta saadusta avusta! Neuvoasi tosiaan kannatti kokeilla ja se auttoi! Kiitos.
Kiitos,
"retointi"ohje pelitti täälläkin - hp
HP kirjoitti:
Kiitos,
"retointi"ohje pelitti täälläkinsiis resetointi ;-)
- halpiskone
itellä acer aspire 3623wxci ei ole ongelmia ollu kohta vuoden ollu. pitää varmaan koputtaa puuta mutta hyvä tietty että menee takuuseen
- anon67542556
Kiitos! Autto muaki toi resetti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849