hyviä sarjakuvia ? :)

lallallaaa

Elikkäs mitä sarjakuvia kannattaisi kokeilla ? Olen ihan pienestä pitäen ollut hulluna aku ankkoihin, mutta en ole tullut ajatelleeksi aikaisemmin että voisi jotain muutakin kokeilla. Ehdotuksia ? :)

7

1251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tähtimö

tässä olis muutama ehdotus:
      "inuyasha" manga jos tykkää pitkistä sarjiksista ja huumorista. se kertoo tytöstä nimeltä kagome joka joutuu kaivon kautta ajassa viisisataa vuotta taaksepäin ja liittoutuu inuyasha nimisen puoli demonin kanssa.

sitten ois ranma½!
      se kertoo poijasta nimeltä ranma joka on taistelu lajien mestari. kun ranma joutuu kosketuksiin kylmän veden kanssa tämä muuttuu tytöksi. mutta muttuu takaisin pojaksi koskiessaan taas kuuman veteen!
      siinä olikin jotein toivottavasti luet!

• perinteisen sarjakuvan ystävä

Vanhat ranskalaiset ja belgialaiset sarjakuvat ovat erittäin hyviä. Selkeästi piirrettyjä ja juonet hauskoja ja jännittäviä.

Itse en pahemmin perusta japsisarjakuvista. Piirrostyyli liian sekavaa minun mieleeni. Tosin Akirasta pidin kovasti.

• Jos olet lukenut pelkkää Aku Ankkaa, niin ehkä sinun ei kannata suoralta kädeltä siirtyä kovin "taiteelliseen" sarjakuvaan.

Suosittelen näitä:

Tintti, Asterix, Lucky Luke, Veikko, Tette ja Jykke, Niilo Pielinen, Piko ja Fantasio, Natasha, Karvinen, Luupäät, Nemi, Rubiini, Blueberry, Modesty Blaise, Rip Kirby.

• Marlapää

Jos pidät sievästä ja selkeästä, kokeile Elfquestia. Ei ole niin viivaisaa kuin manga, mutta on varsinkin naisihmisten silmää miellyttävää.

Sitä löytyy kaupasta mustavalkoisena ja kirjastosta väreissä.

• Väinö fani

kokeiles väinämöistä sekä lassia ja leeviä hyviä ja hauskoja sarjoja

• koeputkiaikuinen

Lassia ja Leeviä fanitan kympillä. Kolme albumia taitaa puuttua, niin olisi kokoelma täysi. Sääli, että Watterson lopetti sen tekemisen. Toisaalta osasi lopettaa kun sarja oli voimissaan.

• julli-fani
        koeputkiaikuinen kirjoitti:

Lassia ja Leeviä fanitan kympillä. Kolme albumia taitaa puuttua, niin olisi kokoelma täysi. Sääli, että Watterson lopetti sen tekemisen. Toisaalta osasi lopettaa kun sarja oli voimissaan.

tutkailhpa sitä. son kuule melko hyvä sarjakuva... katteleppa www.julli.net jullista on ilimestyny kans pari alapumiaki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      86
      1819
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      145
      1278
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1100
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      966
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      78
      902
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      84
      840
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      826
    8. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      819
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      47
      817
    10. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      810
    Aihe