Siivoilin kaappeja ja olin jo roskiin viemässä, kun tuli mieleen, että jotakuta vois kiinnostaa.
Löytyi iso kasa Bodaus-lehtiä 90-luvulta. Siistejä. Periaatteessa pitäisi olla kaikki lehdet tallessa, en vielä tarkastanut.
Vielä isompi läjä löytyy TM:ja. Samoin hyvässä kunnossa.
Kannattaisko näitä lähteä myymään?
Tulisko joku hakemaan pois?
Kohta lähtee lehtiroskikseen.
Bodaus-lehtiä 90-l
6
1334
Vastaukset
- HKI 00710
MISSÄ PÄIN MAAILMAA?
- tommij.
Itseltäni löytyisi tuollainen kokonaisuus:
http://www.lihikset.net/images/kuuppa/osto-myynti/arno-tammer-kehonrakennus.jpg
Eli Arne Tammerin luonnonmenetelmä täydellisen vartalon saavuttamiseksi - Kehonrakennusopas.
Oy Estin Ab. Osat 1-9.
Kotimaisen kehonrakennuksen historiaa 50-60? luvun taitteen tienoilta tämä :)
Ysilehdykässä rei'ittäjän reikä, mutta muuten kaikki ehjiä ja siistejä.
Jos kiinnostaa, niin asiallista tarjousta voi jättää [email protected]- Omat Tammerinsa hukannut
Vieläkö sinulla on tallella nuo Tammerin ohjelehtiset ja jos on onko niissä mukana myös itse ohjelmalehtiset. Jos on olisin kiinnostunut
ja jonkun euron niistä voisi maksaakin - pave50-luvulta
Jos nuo ovat sinulla vielä jäljellä olisin kiinnostunut ostamaan(mikäli itse ohjelmalehtiset ovat mukana). Olisiko esim. 20 euroo sopiva hinta
- powa
jos sulla on niitä vielä ni laita vaikka sähköpostia. [email protected]
- peppi
Moi!
Huomasin vasta viestisi ja olen kiinnostunut bodaus lehdistäsi. Ystäväni cp-vammainen poika jumaloi lihaksia ja voisin hänelle nämä lahjoittaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175073Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012301- 1351988
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481858Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171650"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551256Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu113907Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.303831Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää48831Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24654