Siivoilin kaappeja ja olin jo roskiin viemässä, kun tuli mieleen, että jotakuta vois kiinnostaa.
Löytyi iso kasa Bodaus-lehtiä 90-luvulta. Siistejä. Periaatteessa pitäisi olla kaikki lehdet tallessa, en vielä tarkastanut.
Vielä isompi läjä löytyy TM:ja. Samoin hyvässä kunnossa.
Kannattaisko näitä lähteä myymään?
Tulisko joku hakemaan pois?
Kohta lähtee lehtiroskikseen.
Bodaus-lehtiä 90-l
6
1316
Vastaukset
- HKI 00710
MISSÄ PÄIN MAAILMAA?
- tommij.
Itseltäni löytyisi tuollainen kokonaisuus:
http://www.lihikset.net/images/kuuppa/osto-myynti/arno-tammer-kehonrakennus.jpg
Eli Arne Tammerin luonnonmenetelmä täydellisen vartalon saavuttamiseksi - Kehonrakennusopas.
Oy Estin Ab. Osat 1-9.
Kotimaisen kehonrakennuksen historiaa 50-60? luvun taitteen tienoilta tämä :)
Ysilehdykässä rei'ittäjän reikä, mutta muuten kaikki ehjiä ja siistejä.
Jos kiinnostaa, niin asiallista tarjousta voi jättää [email protected]- Omat Tammerinsa hukannut
Vieläkö sinulla on tallella nuo Tammerin ohjelehtiset ja jos on onko niissä mukana myös itse ohjelmalehtiset. Jos on olisin kiinnostunut
ja jonkun euron niistä voisi maksaakin - pave50-luvulta
Jos nuo ovat sinulla vielä jäljellä olisin kiinnostunut ostamaan(mikäli itse ohjelmalehtiset ovat mukana). Olisiko esim. 20 euroo sopiva hinta
- powa
jos sulla on niitä vielä ni laita vaikka sähköpostia. [email protected]
- peppi
Moi!
Huomasin vasta viestisi ja olen kiinnostunut bodaus lehdistäsi. Ystäväni cp-vammainen poika jumaloi lihaksia ja voisin hänelle nämä lahjoittaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.1837457Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul764135Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji3823617Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden1543225Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota932986Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma272505Liikaa vauhtia
Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp612060- 211953
- 191842
Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"
"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri51744