Siivoilin kaappeja ja olin jo roskiin viemässä, kun tuli mieleen, että jotakuta vois kiinnostaa.
Löytyi iso kasa Bodaus-lehtiä 90-luvulta. Siistejä. Periaatteessa pitäisi olla kaikki lehdet tallessa, en vielä tarkastanut.
Vielä isompi läjä löytyy TM:ja. Samoin hyvässä kunnossa.
Kannattaisko näitä lähteä myymään?
Tulisko joku hakemaan pois?
Kohta lähtee lehtiroskikseen.
Bodaus-lehtiä 90-l
6
1341
Vastaukset 6
- HKI 00710
MISSÄ PÄIN MAAILMAA?
- tommij.
Itseltäni löytyisi tuollainen kokonaisuus:
http://www.lihikset.net/images/kuuppa/osto-myynti/arno-tammer-kehonrakennus.jpg
Eli Arne Tammerin luonnonmenetelmä täydellisen vartalon saavuttamiseksi - Kehonrakennusopas.
Oy Estin Ab. Osat 1-9.
Kotimaisen kehonrakennuksen historiaa 50-60? luvun taitteen tienoilta tämä :)
Ysilehdykässä rei'ittäjän reikä, mutta muuten kaikki ehjiä ja siistejä.
Jos kiinnostaa, niin asiallista tarjousta voi jättää [email protected]- Omat Tammerinsa hukannut
Vieläkö sinulla on tallella nuo Tammerin ohjelehtiset ja jos on onko niissä mukana myös itse ohjelmalehtiset. Jos on olisin kiinnostunut
ja jonkun euron niistä voisi maksaakin - pave50-luvulta
Jos nuo ovat sinulla vielä jäljellä olisin kiinnostunut ostamaan(mikäli itse ohjelmalehtiset ovat mukana). Olisiko esim. 20 euroo sopiva hinta
- powa
jos sulla on niitä vielä ni laita vaikka sähköpostia. [email protected]
- peppi
Moi!
Huomasin vasta viestisi ja olen kiinnostunut bodaus lehdistäsi. Ystäväni cp-vammainen poika jumaloi lihaksia ja voisin hänelle nämä lahjoittaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373856- 100842
- 76630
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei149591- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557- 57556