Olin menossa gynegologille. Istuin odotushuoneessa kun huomasin nännieni jöpöttävän aikas pystyssä. Tästähän voi tulla kiva päivä, huusin täyttä kurkkua.. Mmmh.. Vuoroni tuli astua gynegologiseen tutkimushuoneeseen. Pikkarini olivat jo aivan märät kun astuin sisään. Saatanan RUNKKARI!! huusi gynegologi. En tutki miehiä, totesi hän lakoniseen sävyynsä. Petyin valtavasti ja kompastuin hänen valtavaan kukkaruukkuunsa. Kolme kertaa. Löin kalloni ovenkarmiin ja putosin pumpuliin. kun heräsin olin perse paljaana tutkimus pöydällä. Tutkitaanpas nyt kun sitä sitten halusitta! Virkkoi gyne asettaessaan rukkasta käteensä. Ajatuskin kourasta perssilmässä alkoi tuntua melkoisen ahdistavalta. Tais olla aika huono ajatus tää gynegologilla käynti. Pikkarini kastuivat entisestään kun kyyneleeni alkoivat virrata poskilleni ja elämäni alkoi vilistä silmieni edessä. Piiska läjähti pakaroilleni ja lääkäri alkoi lähestyä. Ajattelin: nyt tai ei koskaan! Nappasin käsilaukkuni ja pamautin sillä täydellä voimalla kasseilleni. Silmissäni musteni,
ei nautinnosta.. Jatkuu kun lääkitys on kunnossa...
Pimpsa testi
Rewa
2
16701
Vastaukset
- dfhdfhdfh
Ihan sika hyvä! Jatkoa odottelen!
- ........
suomeks sanottuna en oo huonompaa kuullu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761219
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47644Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305562Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t232557- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7510