Osaako kukaan selittää mitä tuossa koosteen loppukohtauksessa tapahtui? Miten Kaki sai palavan teepussin lähtemään lentoon?
Kakin "kuuraketti"
14
3936
Vastaukset
- Taika-Jim ja mr Lothar
Kaki on kuuluisa maagikko, en keksi muuta.
- jano-72
mut oli kyl makeen näköne juttu tahtoo tietää miten se tehdään!!!!
- Mr. Lipton
Joskus penskana tuli leikittyä samaa, meniköhän se jotenkin näin:
Otetaan yksi tavallinen teepussi, josta varovasti poistetaan niitti, avataan ja poistetaan purut. Asetetaan tyhjä teepussi lieriöksi avattuna pöydälle ja sytytetään yläosastaan palamaan. Fysiikka hoitaa loput.Se vaikutti käyvän.. Ei mitään ihmeellistä ollut.. vain avattu teepussi joka sytytettiin yläpäästä
- viime yönä
Oisitte eilen sen katsonu suorana alusta lähtien.
- Kaki-Tuuletin
.
.
.
Vanha temppu
http://www.lumitykki.net/forum/index.php?showtopic=9594&st=0
-------------------------------------------------
PS.: Kaki-Tuuletin galleria on nyt julkinen ;-)
mm. Kakin Kootut for Dummies ;-)
------------------------------------------------- - loitsunoita-akka
Oli niin hyvin tehty temppu ettei mennyt jakeluun, joku voi tietää ? Kaki on vanhojen selvä ykkönen.
- Kaki-Tuuletin
.
.
.
Google on poikaa ...
http://www.liitos.net/artikkelit/wanhatjipot_osa1.php
-------------------------------------------------
PS.: Kaki-Tuuletin galleria on nyt julkinen ;-)
mm. Kakin Kootut for Dummies ;-)
------------------------------------------------- - milla magia
Olen tehnyt saman tempun jo kymmenen vuotta takaperin.......
- Blaine
Joo mutta osaatko saman etuperin?
- vaikka olisit
tehnyt 100 vuotta sitten. Joku varmaan on tehnyt sen 5000 vuotta sitten. Niin tai näin, viime yönä Kaki teki sen oikeassa paikassa ja oikeaan aikaan, ja tosi hienosti. Minusta se oli yksi tämänvuotisen BB:n parhaita kohtauksia
- Kiljuva hanhi
Tuo on vanha temppu tääl pohjanmaalla riparileireillä. Se todella toimii. Kyll täällä kehä kolmosen tälläkin puolella osataan tollasii älyllisiä temppuja. Et ei ne Hesalaiset ole vain viisaita. Meitä viisaita on varmaan koko Suomen kartta täynä. Täällähän puhutaan et oot jo maalainen jos asut Tampereen alapuolella.
- Nimetön
onko muita tämän tapaisa temppuja????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664