-ELISA WAP-

VAROKAAA!!!

Nokian N70 känny painautui itsestään takin taskussa vahingossa vitun nettiin, ja oli sielä 2h 10min.. Huomasin vasta tuon ajan jälkeen että heetkonen..

Tietääkö ketään miten paljon joudun maksamaan tuosta ajasta..?? Itselläni on "elisa reilu" liittymä jossa taitaa klo 18 jälkeen 30% alennus tuosta 8,5centin minuuttihinnasta.. Elisan surkea saitti ei kerro näitä wap-hintoja tarpeeksi selkeästi. Elisa on niin mulkku liittymä, ettei niillä ole edes sellaista automaattista yhteyden katkasijaa jos olen samalla nettisaittiosotteella esim 10min, niin voisi esim ehkäpä katkaista yhteyden..?

Mutta ei.. On sanoinkuvaamattoman ärsyttävää tämä joka mulle on käynyt. Onko kellään muilla tällaisia kokemuksia??

7

2884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siirtyi dataa?
      • VAROKAAA!!!

        olin koko ajan samalla aloitussivulla, eli dataa ei mennyt juuri ollenkaan. Netti jäi auki siihen aloitussivulle. Tais olla elisan oma saitti. Mutta eikös se ole niin, että joutuu pulittamaan siitä ajasta jonka sielä wapissa on, eikä johdu siis datasta ollenkaan tuo. Niin minä ymmärsin tuon elisan sivujen mukaan.. Ihan perus-wapissa minä sen kanssa olin, eli minulla ei ole mitään pakettiliittymää tuossa kännyssä. Sama hinta pitäs tulla kuin jossakin muussa kännyssä esim 6610, en sitten tiedä. Kyllähän siinä gprs sitte on tai mikä. Kun katoin lokista, 2h 10min oli netti ollut auki. pitäs selvitä 1-2 päivän päästä soitan saldotietopalveluun.. sillon pitäs olla päivittynyt tuo..


      • VAROKAAA!!!

        sittenkin olit ehkäpä oikeassa.. luin tarkemmin. Toivottavasti on noin. :)


      • wapisto
        VAROKAAA!!! kirjoitti:

        olin koko ajan samalla aloitussivulla, eli dataa ei mennyt juuri ollenkaan. Netti jäi auki siihen aloitussivulle. Tais olla elisan oma saitti. Mutta eikös se ole niin, että joutuu pulittamaan siitä ajasta jonka sielä wapissa on, eikä johdu siis datasta ollenkaan tuo. Niin minä ymmärsin tuon elisan sivujen mukaan.. Ihan perus-wapissa minä sen kanssa olin, eli minulla ei ole mitään pakettiliittymää tuossa kännyssä. Sama hinta pitäs tulla kuin jossakin muussa kännyssä esim 6610, en sitten tiedä. Kyllähän siinä gprs sitte on tai mikä. Kun katoin lokista, 2h 10min oli netti ollut auki. pitäs selvitä 1-2 päivän päästä soitan saldotietopalveluun.. sillon pitäs olla päivittynyt tuo..

        jos luuri on gprs puhelin, nii se käyttää ensisijaisesti siirtotienä gprs ää, eli tiedon määrä on se ratkaiseva asia...

        Jos jotain hyvää Sonerasta tänne, nii Soneran saldoa ei tarvi odottaa 2 päivää, eikä Elisa välttämättä edes 3. päivänä vielä päivitä sitä!


      • TÄYTYYPI
        VAROKAAA!!! kirjoitti:

        sittenkin olit ehkäpä oikeassa.. luin tarkemmin. Toivottavasti on noin. :)

        OLLA !


      • aukaisusta
        TÄYTYYPI kirjoitti:

        OLLA !

        Silloin vasta tulee laskua, kun vaihdat wapin tai netin sivua puhelimessa eli vain tiedonsiirto maksaa. Siitä ei tullut kuin muutaman centin lasku, kun puhelin aukaisi päävalikon wap sivuille/nettiin.


    • voi voi

      siis käsittämätöntä kuinka surkea elisa on.olin tilanut ennen vancouverin olympialaisia tulospalvelun.
      olympialaisten jälkeen halusin peruuttaa palelun,mutta heti sen jälkeen tulee viesti,jossa lukee,että peruutus epäonnistui.koitin monia kertoja,mutta aina sama juttu ja joka viesti maksaa 35 snt,joka kyllä ärsyttää.pitää soitta elisalle ja haistattaa pitkät niille.vaihdan liittymää heti kun on mahdollista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2379
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      170
      1510
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1376
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1085
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1079
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      970
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      967
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      865
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      699
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      690
    Aihe