Pitäs lyödä tollasta

Hyi helvetti

Pitäs lyödä tollasta. Kaiken saanu hopeavadilta valmiiks. No kohta sekin rupsahtaa ja masentuu ja rupee käyttämään huumeita ja kuolee pois. Oikein!

13

1477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Toisten osa on saada valmiiksi, toisten taas itse hankkia. Minkäs teet, kun olet jompaan kumpaan kastiin syntynyt? Tuskin valitsit syntymäsi hetkellä oman osasi?

      Get over it, loser.

      • Pitäs lyödä

        Siks just vituttaakin tollanen paska jolla on kaikki! Ite en sais sitä kaikkee vaikka ikäni raatasin. Siks pitäs lyödä sitä. Se olis oikeudenmukaista.


      • ....
        Pitäs lyödä kirjoitti:

        Siks just vituttaakin tollanen paska jolla on kaikki! Ite en sais sitä kaikkee vaikka ikäni raatasin. Siks pitäs lyödä sitä. Se olis oikeudenmukaista.

        Jos itse olisit rikas, et haluaisi, että sinua tultaisiin lyömään. Siksi se ei olisi oikeudenmukaista.

        Niele tappiosi; Paris ei ole sinua ryöstänyt. Paitsi vain aikaa ajatuksistasi, kun täällä roikut katkeruuttasi sylkemässä.

        Tee töitä ja mieti, miten voisit menestyä elämässä omin avuin.


      • vaan
        Pitäs lyödä kirjoitti:

        Siks just vituttaakin tollanen paska jolla on kaikki! Ite en sais sitä kaikkee vaikka ikäni raatasin. Siks pitäs lyödä sitä. Se olis oikeudenmukaista.

        Jos voittaisit lotossa miljoonia ja kateellinen naapurisi polttaisi sen takia talosi, olisiko se oikeudenmukaista?

        Sinä et olisi miljooniesi eteen tehnyt juuri muuta kuin piirrellyt rasteja kuponkiin. Olisit saanut kaiken "valmiina".


      • perskele
        vaan kirjoitti:

        Jos voittaisit lotossa miljoonia ja kateellinen naapurisi polttaisi sen takia talosi, olisiko se oikeudenmukaista?

        Sinä et olisi miljooniesi eteen tehnyt juuri muuta kuin piirrellyt rasteja kuponkiin. Olisit saanut kaiken "valmiina".

        en pelaa lottoa! hähää!


      • <-->
        perskele kirjoitti:

        en pelaa lottoa! hähää!

        ... lapsi, joka ei kykene muodostamaan olettamuksia ja ajattelemaan abstraktilla tasolla.

        Antaa siis olla.

        Hä hää.


    • .,.,.,.,.

      Vittu naisii ei hakata, saatanan mammari...

    • Olette ihmiset säälittäviä!

      Mikä vittu näit parisin palvojia riesaa?
      Ei kellään mielessä yhtää sosialismia tai demokratiaa?
      Minun mielestäni kaikkien ylirikkaiden omaisuus pitäisi jakaa köyhille!!

      • ....

        En ole Parisin palvoja, mutta minusta kellään ei ole mitään oikeutta riistää toista ihmistä vaurauden tai köyhyyden takia.

        Ei ole yhden henkilön tai suvun vika, jos maailmassa on köyhiä. Jokaisella on oikeus omaisuuteensa. Ei maailma ole mikään Neuvostoliitto.


    • tässä oli sitä

      ASENNETTA !

      • on vaarallisia

        ne ei halua, että kellään muulla on mitään. Ei se mistään rikkaudesta johdu. Toisilla ei saisi olla mitään. Ei mitään.


      • päästää elämäänsä
        on vaarallisia kirjoitti:

        ne ei halua, että kellään muulla on mitään. Ei se mistään rikkaudesta johdu. Toisilla ei saisi olla mitään. Ei mitään.

        tai kotiinsa niin ne vaan miettii pahoja. Oon sellaisen ihmisen nähnyt ja paljon saikin pahaa ikaan, vaikka ei ollut mitään syytä. Sanotaan, että kateus tulee idästä.


    • P***A

      Minkäs Paris sille mahtaa että se on syntynyt rikkaaseen perheeseen? Mollaatko sä sitten köyhiä jos neki on syntyneet köyhiksi? Jos sä olet aivan tosissasi tosta asiasta, musta tuntuu että sä masennut ja alat käyttämään huumeita todennäköisemmin kuin Paris. En kyllä kuluttaisi omia energiavarojani toisten mollaamiseen ja mahdollisesti myös kadehtimiseen...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe