Pitäs lyödä tollasta. Kaiken saanu hopeavadilta valmiiks. No kohta sekin rupsahtaa ja masentuu ja rupee käyttämään huumeita ja kuolee pois. Oikein!
Pitäs lyödä tollasta
13
1477
Vastaukset
- ....
Toisten osa on saada valmiiksi, toisten taas itse hankkia. Minkäs teet, kun olet jompaan kumpaan kastiin syntynyt? Tuskin valitsit syntymäsi hetkellä oman osasi?
Get over it, loser.- Pitäs lyödä
Siks just vituttaakin tollanen paska jolla on kaikki! Ite en sais sitä kaikkee vaikka ikäni raatasin. Siks pitäs lyödä sitä. Se olis oikeudenmukaista.
- ....
Pitäs lyödä kirjoitti:
Siks just vituttaakin tollanen paska jolla on kaikki! Ite en sais sitä kaikkee vaikka ikäni raatasin. Siks pitäs lyödä sitä. Se olis oikeudenmukaista.
Jos itse olisit rikas, et haluaisi, että sinua tultaisiin lyömään. Siksi se ei olisi oikeudenmukaista.
Niele tappiosi; Paris ei ole sinua ryöstänyt. Paitsi vain aikaa ajatuksistasi, kun täällä roikut katkeruuttasi sylkemässä.
Tee töitä ja mieti, miten voisit menestyä elämässä omin avuin. - vaan
Pitäs lyödä kirjoitti:
Siks just vituttaakin tollanen paska jolla on kaikki! Ite en sais sitä kaikkee vaikka ikäni raatasin. Siks pitäs lyödä sitä. Se olis oikeudenmukaista.
Jos voittaisit lotossa miljoonia ja kateellinen naapurisi polttaisi sen takia talosi, olisiko se oikeudenmukaista?
Sinä et olisi miljooniesi eteen tehnyt juuri muuta kuin piirrellyt rasteja kuponkiin. Olisit saanut kaiken "valmiina". - perskele
vaan kirjoitti:
Jos voittaisit lotossa miljoonia ja kateellinen naapurisi polttaisi sen takia talosi, olisiko se oikeudenmukaista?
Sinä et olisi miljooniesi eteen tehnyt juuri muuta kuin piirrellyt rasteja kuponkiin. Olisit saanut kaiken "valmiina".en pelaa lottoa! hähää!
- <-->
perskele kirjoitti:
en pelaa lottoa! hähää!
... lapsi, joka ei kykene muodostamaan olettamuksia ja ajattelemaan abstraktilla tasolla.
Antaa siis olla.
Hä hää.
- .,.,.,.,.
Vittu naisii ei hakata, saatanan mammari...
- Olette ihmiset säälittäviä!
Mikä vittu näit parisin palvojia riesaa?
Ei kellään mielessä yhtää sosialismia tai demokratiaa?
Minun mielestäni kaikkien ylirikkaiden omaisuus pitäisi jakaa köyhille!!- ....
En ole Parisin palvoja, mutta minusta kellään ei ole mitään oikeutta riistää toista ihmistä vaurauden tai köyhyyden takia.
Ei ole yhden henkilön tai suvun vika, jos maailmassa on köyhiä. Jokaisella on oikeus omaisuuteensa. Ei maailma ole mikään Neuvostoliitto.
- tässä oli sitä
ASENNETTA !
- on vaarallisia
ne ei halua, että kellään muulla on mitään. Ei se mistään rikkaudesta johdu. Toisilla ei saisi olla mitään. Ei mitään.
- päästää elämäänsä
on vaarallisia kirjoitti:
ne ei halua, että kellään muulla on mitään. Ei se mistään rikkaudesta johdu. Toisilla ei saisi olla mitään. Ei mitään.
tai kotiinsa niin ne vaan miettii pahoja. Oon sellaisen ihmisen nähnyt ja paljon saikin pahaa ikaan, vaikka ei ollut mitään syytä. Sanotaan, että kateus tulee idästä.
- P***A
Minkäs Paris sille mahtaa että se on syntynyt rikkaaseen perheeseen? Mollaatko sä sitten köyhiä jos neki on syntyneet köyhiksi? Jos sä olet aivan tosissasi tosta asiasta, musta tuntuu että sä masennut ja alat käyttämään huumeita todennäköisemmin kuin Paris. En kyllä kuluttaisi omia energiavarojani toisten mollaamiseen ja mahdollisesti myös kadehtimiseen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514