Mikä Eminemin Biisi Teidän Mielestä On Paras/ Eniten kuunneltu?
The Slim Shady
9
1170
Vastaukset
- Tompsha
ja vielä että mun sivuja saa käydä tsekkaa www.tomppa18.urli.net
- susu88
Lose Yourself:)
- ll2
till i collapse,the sauce,the way i am,go to sleep ja 8 mile
- jou6575
fack,loseyourself,mocinbird,encore
- misu^^
aika vaikee sanoa.. ehkäpä lose yourself!
- lksu
se biisi on paras jossa lauletaan your time is now. En tiä biisin nimee. Voisko joku kertoo mikä se on?
Joku toinenkin kysely tästä.
Eli, intensiivisin, tavallaan vihasin biisi sälliltä, ei fillerilainia kuultavissa.- vain mun mielipide
Haileys song, amityville, puke ja rainman. Ja tietysti sanat "You have a phone, pick it up, call me" on koko ajan päässä.. hyvin sanottu ja voi heittää kaverille josta ei ole kuulunut hetkeen mitään..
Olen 100% kovin eminem fani ikinä. Ollut koko sen uran ajan. Tatuointi löytyy jne.. - influence
paras eminemin biisi siis? kyl se on varmaa under the influence. marshall matters levyltä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542428
- 622322
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p151810- 621622
- 521582
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41915Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit111837Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118787Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33758- 40713