Voisitteko kertoa jotain sivuja joilla olisi Juanesin biisien sanoja suomeksi, tai voisitteko itse suomentaa niitä minulle kun minä en osaa...
Olisi kiva tietää mitä hän mahtaa laulella... Olen kyllä suomeksi jostain joskus löytäny joittenki biisien sanoja, mutta lisää sais kertoa. Niin ja mieluiten tokalta tai kolmannelta levyltä, kun ei minulla ole sitä ekaa :(
Biisien sanoja suomeksi?
4
775
Vastaukset
- sähköpostia
osoitteeseen
[email protected]
niin lähetän sulle suomentamani (kolmas ja toka albumi kokonaan).
Mulla ei ole tekijänoikeuksia suomennoksiin, koska Juanes & Peermusic, jolla on oikeudet Juanesin biiseihin ei niitä anna - ei millekään muullekaan kielelle.
Siksi niitä en myöskään nettiin laita (enempää kuin mitä jo olen laittanut).- kristall
voisinko minäkin saada noita suomennoksia, jos lähetän sähkäriä..??
- sopivasti puhuva
kristall kirjoitti:
Kunhan et laita niitä minnekään julkisesti näkyviin (esim. nettiin) etkä väitä suomennoksia omiksesi :).
- ole kuulunut
kristall kirjoitti:
viestiäsi! Laita rohkeasti tulemaan vaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764