Seuraavaksi Maltalle

Sinkku

Olen menossa ensi kesänä Maltalle Aurinkonmatkojen matkalle ja olen miettinyt Bayview-hotellia. Onko tuoreita tietoja ko. hotellin sijainnista, huoneista, aamiaisesta jne.?

2

673

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käynyt

Hei,
      olimme viime viikon maltalla juuri tuossa hotellissa mutta huoneiston puolella eli ne sijaitsi erillään itse hotellista ihan mukava hotelli siisti ja palvelu hyvää.

Ainut miinus jos löytyy niin näkymä ikkunasta ja parvekkeelta oli talojen kattoja tai vastapäisen huoneen ikkuna mutta meitä se ei haitannut emme juuri viettänyt aikaa huoneessa vaan tutustuttiin saareen.
      Malta on aivan ihana pieni saari, siellä on helppoa matkustaa julkisilla niitä kulkee tiheään ja pääsee matkaamaan ympäri saaren tosi kätevästi ei ole edes kallista.
      Aamiainen kuuluu jos menet hotelliin, sijaintina ihan kiva rauhallisempaa kuin st.juliensissa ja sinnekkään ei ole pitkämatka jos haluaa vilinää jota kyllä on sliemassakin vallettaan ei ole kuin n.5km ja se menee mukavasti bussilla matkaten jossa sitten paljon nähtävää.Hotellissa on uima-allas katolla missä on pieni baari ja aurinkotuoleja.
      Suosittelen kovast kohdetta ja hyvää matkasuunnittelua vaan.

• reissannut

sinkkuna Maltalla. Kannattaa valita hotelli keskeiseltä paikalta, itse asuin Slieman rantakadun varrella, aivan upea paikka!
      Jos olet nainen ja matkustat yksin varaudu myös miesten häikäilettömään huomioon. Vaikka käyttäytyisit itse korrektisti ja pukeutuisit asiallisesti, et voi siltä välttyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      65
      4673
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      165
      3587
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      165
      3037
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      65
      3015
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2744
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1933
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1841
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1656
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      174
      1640
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      42
      1352
    Aihe