auttakaa tyhmää!! miten koneesta näkee emolevyn tai prosessorin lämpötilan?? tarviiko jonkun ohjelman??
lämpötila miten selville?
4
10387
Vastaukset
- Pena.
Tuolla muutama ohjelma:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/231044- käyttää??
ja varmin?
- Erkko!
käyttää?? kirjoitti:
ja varmin?
Everest on käyttämästäni helpoin. Ja BIOS on varmin. Nykyään Asus antaa emojen mukana ajuri/ohjelmisto CD:n jossa mukana varmatoiminen lämpötilaseuranta ohjelma.
Esim motherboard monitorin kanssa ongelmia on ollut, koska olen aina joutunut määrittelemään anturit ohjelmalle. - niin....
Erkko! kirjoitti:
Everest on käyttämästäni helpoin. Ja BIOS on varmin. Nykyään Asus antaa emojen mukana ajuri/ohjelmisto CD:n jossa mukana varmatoiminen lämpötilaseuranta ohjelma.
Esim motherboard monitorin kanssa ongelmia on ollut, koska olen aina joutunut määrittelemään anturit ohjelmalle.Ite kokeillut kolmea eri ohjelmaa ja näiden antamat lämmöt heittävät välillä jopa yli 10 astetta, joten enpä tiedä mihin näistä uskoa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842063
- 1321752
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161251- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940