Bournemouthiin

-Ava-

Onko joku käynyt Bournemouthissa tai sattuuko joku asumaan siellä? itse haluasin muuttaa sinne,mutta haluasin kuitenkin vähän tietää millaista siellä. esim. millaisia paikalliset asukkaat ovat?olisko sieltä helppo löytää töitä? millainen vuokra asunnoissa on?kuinka turvallinen kaupunki on? Ja olen myös kuullut,että siellä liikkuu paljon huumeita,Onko se totta ?

3

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2005

      Työskentelin siellä paikallisessa hotellissa. Bournemouthista löytää helposti hotelli- ja ravintola-alan töitä touko-syyskuun välillä, jolloin sinne ryntää valtavasti turisteja. Talvet onkin sitten todella hiljaisia, esimerkiksi hotellissa jossa työskentelin saattoi olla päiviä jolloin hotellissa ei ollut ensimmäistäkään yöpyjää! Silloin tietysti automaattisesti töitä on hyvin vähä ja toimeentulo voi olla ongelma...
      Paikallinen väestö on todella mukavaa ja suvaitsevaista, onhan Bournemouthissa aina uskomattomat määrät vaihtareita, yms... Baareissa sen varsinkin huomaa, varmaan puolet ovat ulkomaalaisia.
      Ajanvietettä sieltä löytyy runsaasti, klubit a ravintolat ovat tosi kivoja ja shoppailupaikkojakin löytyy mukavasti. Tietenkin se ajan mittaan alkaa käymään pieneksi kun tottuu englantilaiseen elämänmenoon!:) Talvisin on tietty sitten hiljaisempaa, mutta minä ainakin viihdyin siellä silloinkin!:) Ja eihän se lontookaan siitä ole kovin kaukana.
      Jos muuttaisin Englantiin pysyvästi niin Bournemouth olisi ehdottomasti listan kärjessä! Voithan käydä katsomassa millaista siellä on ja vaihtaa paikkakuntaa jos se ei tunnu oikealta paikalta. Suosittelisin ehdottomasti loppukeväästä - alkukesästä muuttoa. Kesä on siellä mahtava! Tietysti jos turistit ottaa pattiin niin ehkä ei... Bournemouthiin kun tulevat kaikki englantilaisetkin rantalomalle!:)

    • 2005

      Ja unohdin vastata kysymyksiisi...:)
      Itse en huumeisiin törmännyt kertaakaan, mutta varsin mahdollista että niitä siellä on... Baareissa pitää olla äärimmäisen varovainen, hyvin monet ystäväni ja tuttavani saivat tyrmäystippoja! Juomia ei kannata ottaa keltään vastaan eikä lasia päästää hetkeksikään käsistään! Monet tytöt olivat jo ottaneet tavakseen juoda baareissa pelkästään snapseja ihan tyrmäystippa-vaaran takia... Jopa kädessä pidettävään juomaan on onnistuttu tipauttamaan ties mitä, joten en ihmettele että niin monet minuakin varoittelivat asiasta joka käänteessä.
      Kaupungilla kulkiessa on mielestäni turvallista. Bournemouthissa on yksi alue (jonka nimeä en nyt muista...) jota kannataa välttää ainakin ilta- ja yöaikaan. Aina kun jotain tapahtui, tapahtui yleensä siellä. Alue on kuitenkin jotain 3-4km keskustasta itään päin...
      Vuokra-taso on selvästi halvempi kuin Lontoossa, mutta kannattaa silti varmasti ottaa kimppakämppä, joka tekee ehkä noin 30-60puntaa viikossa. Riippuen tietysti asunnosta, sijainnista ja asukkaiden määrästä. Ja niissä kämpissä ON KYLMÄ talvisin!!:D
      Toivottavasti sait jotain hyödyllistä tietoa irti!:)

      • -Ava-

        Kiitos tosi paljon että vastasit! Sain paljon hyödyllistä ja haluamaani tietoa!!:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      149
      10852
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      209
      2890
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1696
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1546
    Aihe