äksboksi on paska

kalle kaakattaja

repikää siitä sonyn vihaajat

7

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla...

      törppö.

      • on sellanen rupu pelikonsoli, jonka sais heittää
        kaivoon. Ja se on niin rumakin, että se ei kelpaa etes koristeeksi. Ja xboksin pelitki on niin huonoja ja perseestä otettuja. Ja rupumaisia.
        Playstation on paras.


      • vai mikä?
        flareon85 kirjoitti:

        on sellanen rupu pelikonsoli, jonka sais heittää
        kaivoon. Ja se on niin rumakin, että se ei kelpaa etes koristeeksi. Ja xboksin pelitki on niin huonoja ja perseestä otettuja. Ja rupumaisia.
        Playstation on paras.

        xbox:sissakin on paljon paremmat grafiikat,kuin ps2:sessa saati sitten xbox 360.llassa on huikeat grafiikat ja huikeita pelejä. Miten siis joku ps2:nen voi olla parempi suttu grafiikoineen,jotka ovat ankeaa katottavaa. Pleikkari kolmosta et voi viellä pahemmin kehua muutakuin soni fanboi logiikallasi,johon olet pinttynyt siinä toivossa,että odotat sonin tekevän jotain vallankumouksellista,mutta uutisista päätellen soni rämpii pahasti floppinsa kanssa,joka ei mikätärkeintä ole viellä ilmestynyt,vaan on siirretty kauaksi tulevaisuuteen tekniikkaongelmien vuoksi.


      • Tebacka
        vai mikä? kirjoitti:

        xbox:sissakin on paljon paremmat grafiikat,kuin ps2:sessa saati sitten xbox 360.llassa on huikeat grafiikat ja huikeita pelejä. Miten siis joku ps2:nen voi olla parempi suttu grafiikoineen,jotka ovat ankeaa katottavaa. Pleikkari kolmosta et voi viellä pahemmin kehua muutakuin soni fanboi logiikallasi,johon olet pinttynyt siinä toivossa,että odotat sonin tekevän jotain vallankumouksellista,mutta uutisista päätellen soni rämpii pahasti floppinsa kanssa,joka ei mikätärkeintä ole viellä ilmestynyt,vaan on siirretty kauaksi tulevaisuuteen tekniikkaongelmien vuoksi.

        Ja vuoden vitsin kertoi nimimerkki: vai mikä?. Et ole paljon perehtynyt pelikoneisiin kun sanot, että Xboxin ''grafiikat'' on parempia ku ps2'ssa.


      • niinhänne onkin..
        Tebacka kirjoitti:

        Ja vuoden vitsin kertoi nimimerkki: vai mikä?. Et ole paljon perehtynyt pelikoneisiin kun sanot, että Xboxin ''grafiikat'' on parempia ku ps2'ssa.

        paremmat ja ei siihen sen paremmin tarvi perehtyäkkään.


      • niinhänne onkin.. kirjoitti:

        paremmat ja ei siihen sen paremmin tarvi perehtyäkkään.

        Xbox onkin niin rumakin se ei kelpaa etes koristeeksi. Ja xboxin pelitkin on niin syvältä, että ei voi muutakaan sanoa.
        Pleikkari on paras!!!!!!!


        Muhahahaa


      • tarvii selvästi
        flareon85 kirjoitti:

        Xbox onkin niin rumakin se ei kelpaa etes koristeeksi. Ja xboxin pelitkin on niin syvältä, että ei voi muutakaan sanoa.
        Pleikkari on paras!!!!!!!


        Muhahahaa

        uuudet silmälasit... tai silmät... jos otat silmät niin ota samantien uudet aivotki, noi nykyset vaikuttaa aika korruptoituneilta, varmaan liikaa bad sectoreita tai jotain


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe