repikää siitä sonyn vihaajat
äksboksi on paska
7
405
Vastaukset
- olla...
törppö.
on sellanen rupu pelikonsoli, jonka sais heittää
kaivoon. Ja se on niin rumakin, että se ei kelpaa etes koristeeksi. Ja xboksin pelitki on niin huonoja ja perseestä otettuja. Ja rupumaisia.
Playstation on paras.- vai mikä?
flareon85 kirjoitti:
on sellanen rupu pelikonsoli, jonka sais heittää
kaivoon. Ja se on niin rumakin, että se ei kelpaa etes koristeeksi. Ja xboksin pelitki on niin huonoja ja perseestä otettuja. Ja rupumaisia.
Playstation on paras.xbox:sissakin on paljon paremmat grafiikat,kuin ps2:sessa saati sitten xbox 360.llassa on huikeat grafiikat ja huikeita pelejä. Miten siis joku ps2:nen voi olla parempi suttu grafiikoineen,jotka ovat ankeaa katottavaa. Pleikkari kolmosta et voi viellä pahemmin kehua muutakuin soni fanboi logiikallasi,johon olet pinttynyt siinä toivossa,että odotat sonin tekevän jotain vallankumouksellista,mutta uutisista päätellen soni rämpii pahasti floppinsa kanssa,joka ei mikätärkeintä ole viellä ilmestynyt,vaan on siirretty kauaksi tulevaisuuteen tekniikkaongelmien vuoksi.
- Tebacka
vai mikä? kirjoitti:
xbox:sissakin on paljon paremmat grafiikat,kuin ps2:sessa saati sitten xbox 360.llassa on huikeat grafiikat ja huikeita pelejä. Miten siis joku ps2:nen voi olla parempi suttu grafiikoineen,jotka ovat ankeaa katottavaa. Pleikkari kolmosta et voi viellä pahemmin kehua muutakuin soni fanboi logiikallasi,johon olet pinttynyt siinä toivossa,että odotat sonin tekevän jotain vallankumouksellista,mutta uutisista päätellen soni rämpii pahasti floppinsa kanssa,joka ei mikätärkeintä ole viellä ilmestynyt,vaan on siirretty kauaksi tulevaisuuteen tekniikkaongelmien vuoksi.
Ja vuoden vitsin kertoi nimimerkki: vai mikä?. Et ole paljon perehtynyt pelikoneisiin kun sanot, että Xboxin ''grafiikat'' on parempia ku ps2'ssa.
- niinhänne onkin..
Tebacka kirjoitti:
Ja vuoden vitsin kertoi nimimerkki: vai mikä?. Et ole paljon perehtynyt pelikoneisiin kun sanot, että Xboxin ''grafiikat'' on parempia ku ps2'ssa.
paremmat ja ei siihen sen paremmin tarvi perehtyäkkään.
niinhänne onkin.. kirjoitti:
paremmat ja ei siihen sen paremmin tarvi perehtyäkkään.
Xbox onkin niin rumakin se ei kelpaa etes koristeeksi. Ja xboxin pelitkin on niin syvältä, että ei voi muutakaan sanoa.
Pleikkari on paras!!!!!!!
Muhahahaa- tarvii selvästi
flareon85 kirjoitti:
Xbox onkin niin rumakin se ei kelpaa etes koristeeksi. Ja xboxin pelitkin on niin syvältä, että ei voi muutakaan sanoa.
Pleikkari on paras!!!!!!!
Muhahahaauuudet silmälasit... tai silmät... jos otat silmät niin ota samantien uudet aivotki, noi nykyset vaikuttaa aika korruptoituneilta, varmaan liikaa bad sectoreita tai jotain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624