repikää siitä sonyn vihaajat
äksboksi on paska
7
405
Vastaukset
- olla...
törppö.
on sellanen rupu pelikonsoli, jonka sais heittää
kaivoon. Ja se on niin rumakin, että se ei kelpaa etes koristeeksi. Ja xboksin pelitki on niin huonoja ja perseestä otettuja. Ja rupumaisia.
Playstation on paras.- vai mikä?
flareon85 kirjoitti:
on sellanen rupu pelikonsoli, jonka sais heittää
kaivoon. Ja se on niin rumakin, että se ei kelpaa etes koristeeksi. Ja xboksin pelitki on niin huonoja ja perseestä otettuja. Ja rupumaisia.
Playstation on paras.xbox:sissakin on paljon paremmat grafiikat,kuin ps2:sessa saati sitten xbox 360.llassa on huikeat grafiikat ja huikeita pelejä. Miten siis joku ps2:nen voi olla parempi suttu grafiikoineen,jotka ovat ankeaa katottavaa. Pleikkari kolmosta et voi viellä pahemmin kehua muutakuin soni fanboi logiikallasi,johon olet pinttynyt siinä toivossa,että odotat sonin tekevän jotain vallankumouksellista,mutta uutisista päätellen soni rämpii pahasti floppinsa kanssa,joka ei mikätärkeintä ole viellä ilmestynyt,vaan on siirretty kauaksi tulevaisuuteen tekniikkaongelmien vuoksi.
- Tebacka
vai mikä? kirjoitti:
xbox:sissakin on paljon paremmat grafiikat,kuin ps2:sessa saati sitten xbox 360.llassa on huikeat grafiikat ja huikeita pelejä. Miten siis joku ps2:nen voi olla parempi suttu grafiikoineen,jotka ovat ankeaa katottavaa. Pleikkari kolmosta et voi viellä pahemmin kehua muutakuin soni fanboi logiikallasi,johon olet pinttynyt siinä toivossa,että odotat sonin tekevän jotain vallankumouksellista,mutta uutisista päätellen soni rämpii pahasti floppinsa kanssa,joka ei mikätärkeintä ole viellä ilmestynyt,vaan on siirretty kauaksi tulevaisuuteen tekniikkaongelmien vuoksi.
Ja vuoden vitsin kertoi nimimerkki: vai mikä?. Et ole paljon perehtynyt pelikoneisiin kun sanot, että Xboxin ''grafiikat'' on parempia ku ps2'ssa.
- niinhänne onkin..
Tebacka kirjoitti:
Ja vuoden vitsin kertoi nimimerkki: vai mikä?. Et ole paljon perehtynyt pelikoneisiin kun sanot, että Xboxin ''grafiikat'' on parempia ku ps2'ssa.
paremmat ja ei siihen sen paremmin tarvi perehtyäkkään.
niinhänne onkin.. kirjoitti:
paremmat ja ei siihen sen paremmin tarvi perehtyäkkään.
Xbox onkin niin rumakin se ei kelpaa etes koristeeksi. Ja xboxin pelitkin on niin syvältä, että ei voi muutakaan sanoa.
Pleikkari on paras!!!!!!!
Muhahahaa- tarvii selvästi
flareon85 kirjoitti:
Xbox onkin niin rumakin se ei kelpaa etes koristeeksi. Ja xboxin pelitkin on niin syvältä, että ei voi muutakaan sanoa.
Pleikkari on paras!!!!!!!
Muhahahaauuudet silmälasit... tai silmät... jos otat silmät niin ota samantien uudet aivotki, noi nykyset vaikuttaa aika korruptoituneilta, varmaan liikaa bad sectoreita tai jotain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368