äksboksi on paska

kalle kaakattaja

repikää siitä sonyn vihaajat

7

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla...

      törppö.

      • on sellanen rupu pelikonsoli, jonka sais heittää
        kaivoon. Ja se on niin rumakin, että se ei kelpaa etes koristeeksi. Ja xboksin pelitki on niin huonoja ja perseestä otettuja. Ja rupumaisia.
        Playstation on paras.


      • vai mikä?
        flareon85 kirjoitti:

        on sellanen rupu pelikonsoli, jonka sais heittää
        kaivoon. Ja se on niin rumakin, että se ei kelpaa etes koristeeksi. Ja xboksin pelitki on niin huonoja ja perseestä otettuja. Ja rupumaisia.
        Playstation on paras.

        xbox:sissakin on paljon paremmat grafiikat,kuin ps2:sessa saati sitten xbox 360.llassa on huikeat grafiikat ja huikeita pelejä. Miten siis joku ps2:nen voi olla parempi suttu grafiikoineen,jotka ovat ankeaa katottavaa. Pleikkari kolmosta et voi viellä pahemmin kehua muutakuin soni fanboi logiikallasi,johon olet pinttynyt siinä toivossa,että odotat sonin tekevän jotain vallankumouksellista,mutta uutisista päätellen soni rämpii pahasti floppinsa kanssa,joka ei mikätärkeintä ole viellä ilmestynyt,vaan on siirretty kauaksi tulevaisuuteen tekniikkaongelmien vuoksi.


      • Tebacka
        vai mikä? kirjoitti:

        xbox:sissakin on paljon paremmat grafiikat,kuin ps2:sessa saati sitten xbox 360.llassa on huikeat grafiikat ja huikeita pelejä. Miten siis joku ps2:nen voi olla parempi suttu grafiikoineen,jotka ovat ankeaa katottavaa. Pleikkari kolmosta et voi viellä pahemmin kehua muutakuin soni fanboi logiikallasi,johon olet pinttynyt siinä toivossa,että odotat sonin tekevän jotain vallankumouksellista,mutta uutisista päätellen soni rämpii pahasti floppinsa kanssa,joka ei mikätärkeintä ole viellä ilmestynyt,vaan on siirretty kauaksi tulevaisuuteen tekniikkaongelmien vuoksi.

        Ja vuoden vitsin kertoi nimimerkki: vai mikä?. Et ole paljon perehtynyt pelikoneisiin kun sanot, että Xboxin ''grafiikat'' on parempia ku ps2'ssa.


      • niinhänne onkin..
        Tebacka kirjoitti:

        Ja vuoden vitsin kertoi nimimerkki: vai mikä?. Et ole paljon perehtynyt pelikoneisiin kun sanot, että Xboxin ''grafiikat'' on parempia ku ps2'ssa.

        paremmat ja ei siihen sen paremmin tarvi perehtyäkkään.


      • niinhänne onkin.. kirjoitti:

        paremmat ja ei siihen sen paremmin tarvi perehtyäkkään.

        Xbox onkin niin rumakin se ei kelpaa etes koristeeksi. Ja xboxin pelitkin on niin syvältä, että ei voi muutakaan sanoa.
        Pleikkari on paras!!!!!!!


        Muhahahaa


      • tarvii selvästi
        flareon85 kirjoitti:

        Xbox onkin niin rumakin se ei kelpaa etes koristeeksi. Ja xboxin pelitkin on niin syvältä, että ei voi muutakaan sanoa.
        Pleikkari on paras!!!!!!!


        Muhahahaa

        uuudet silmälasit... tai silmät... jos otat silmät niin ota samantien uudet aivotki, noi nykyset vaikuttaa aika korruptoituneilta, varmaan liikaa bad sectoreita tai jotain


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe