Onko kissa kallis?

ostaja woman

Pyhästä birmasta mikä sopiva hinta jos kissalla hyvät vanhemmat? onko 750 paljon pyhästä birmasta?

7

604

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Birman

hinnasta 750€ ei ole kallis, eli tämän hintainen birma yleensä on siitostasoinen, ei välttämättä hyvä näyttelykissa, saattaa tassuissa tms. olla kauneusvirheitä, koska näyttelytasoinen maksaa 1000€.

Toki tämän hintaluokan kissalla kannattaa, jos haluja on, kokeilla näyttelyä ja voi mennä hyvinkin, joillekkin tuomareille on tyyppi parempi, kuin "joutavat" sukat.

Sanoisin, että tuon hintaluokan birma on varmaan aika yleinen.

• miuku.

Yli 100 euroa on liian paljon mistä tahansa kissasta.

• muualle

provoilemaan..Vai oletko tietämätön miksi kissa maksaa??Oletko esim.miettinyt kuinka paljon kasvattajalla menee rahaa kasvatuskissan/kissojen ostoon?Niiden ruokkimiseen ja terveydenhoitoon?Näyttelyttämiseen?Ennen astutusta tehtäviin testeihin(mm.FELV,FIV,sieni,veriryhmä yms.)Pentujen rokotuksiin ja madotuksiin?Pentujen ruokkimiseen 12viikon aikana?
        Ja sinun siis pitäisi mielestäsi saada itsellesi hoidettu,rokotettu,madotettu jne.pentu halvalla/ilmaiseksi??Turha toivo...

• kissasta

mitään maksaa pitäisi? Niitähän saa ilmaiseksi niin monta kuin haluaa!

• elämäänsä

kyllästyneet tyypit täällä vaan jaksaa tästä aiheesta provoilla...Ota vaikka selvää miksi esim. se rotukissa maksaa.Niiden kasvattaminen kun ei todellakaan ole ilmaista lystiä....

• elämäänsä kirjoitti:

kyllästyneet tyypit täällä vaan jaksaa tästä aiheesta provoilla...Ota vaikka selvää miksi esim. se rotukissa maksaa.Niiden kasvattaminen kun ei todellakaan ole ilmaista lystiä....

Kummallista porukkaa tosiaan tietysti rotukissat maksavat, sen ymmärrän jopa minä, joka toissapäivänä haki itsellensä kissan ilmaiseksi, kun olisi muutoin saanut kuulan kalloonsa. Hieno ja hyvin käyttäytyvä kissa tämä minun muuten onkin, mutta rotukissa ei tosiaan ole... tai en tiedä mitä rotuja siinä on, kun se näyttää vähän metsäkissalta (onko sellaista edes?) Mutta kyllähän rotukissat maksavat siinä missä rotukoiratkin!

• Janhenia
        trueshine kirjoitti:

Kummallista porukkaa tosiaan tietysti rotukissat maksavat, sen ymmärrän jopa minä, joka toissapäivänä haki itsellensä kissan ilmaiseksi, kun olisi muutoin saanut kuulan kalloonsa. Hieno ja hyvin käyttäytyvä kissa tämä minun muuten onkin, mutta rotukissa ei tosiaan ole... tai en tiedä mitä rotuja siinä on, kun se näyttää vähän metsäkissalta (onko sellaista edes?) Mutta kyllähän rotukissat maksavat siinä missä rotukoiratkin!

yhtälailla tulisi maatiaistenkin maksaa, jotka saataisiin niitten arvostus ylöspäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      44
      2952
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2621
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2584
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      100
      2226
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      48
      2084
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      331
      1846
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1546
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1408
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1178
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      28
      1165
    Aihe