Onko kissa kallis?

ostaja woman

Pyhästä birmasta mikä sopiva hinta jos kissalla hyvät vanhemmat? onko 750 paljon pyhästä birmasta?

7

648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Birman

      hinnasta 750€ ei ole kallis, eli tämän hintainen birma yleensä on siitostasoinen, ei välttämättä hyvä näyttelykissa, saattaa tassuissa tms. olla kauneusvirheitä, koska näyttelytasoinen maksaa 1000€.

      Toki tämän hintaluokan kissalla kannattaa, jos haluja on, kokeilla näyttelyä ja voi mennä hyvinkin, joillekkin tuomareille on tyyppi parempi, kuin "joutavat" sukat.

      Sanoisin, että tuon hintaluokan birma on varmaan aika yleinen.

    • miuku.

      Yli 100 euroa on liian paljon mistä tahansa kissasta.

      • muualle

        provoilemaan..Vai oletko tietämätön miksi kissa maksaa??Oletko esim.miettinyt kuinka paljon kasvattajalla menee rahaa kasvatuskissan/kissojen ostoon?Niiden ruokkimiseen ja terveydenhoitoon?Näyttelyttämiseen?Ennen astutusta tehtäviin testeihin(mm.FELV,FIV,sieni,veriryhmä yms.)Pentujen rokotuksiin ja madotuksiin?Pentujen ruokkimiseen 12viikon aikana?
        Ja sinun siis pitäisi mielestäsi saada itsellesi hoidettu,rokotettu,madotettu jne.pentu halvalla/ilmaiseksi??Turha toivo...


    • kissasta

      mitään maksaa pitäisi? Niitähän saa ilmaiseksi niin monta kuin haluaa!

      • elämäänsä

        kyllästyneet tyypit täällä vaan jaksaa tästä aiheesta provoilla...Ota vaikka selvää miksi esim. se rotukissa maksaa.Niiden kasvattaminen kun ei todellakaan ole ilmaista lystiä....


      • elämäänsä kirjoitti:

        kyllästyneet tyypit täällä vaan jaksaa tästä aiheesta provoilla...Ota vaikka selvää miksi esim. se rotukissa maksaa.Niiden kasvattaminen kun ei todellakaan ole ilmaista lystiä....

        Kummallista porukkaa tosiaan tietysti rotukissat maksavat, sen ymmärrän jopa minä, joka toissapäivänä haki itsellensä kissan ilmaiseksi, kun olisi muutoin saanut kuulan kalloonsa. Hieno ja hyvin käyttäytyvä kissa tämä minun muuten onkin, mutta rotukissa ei tosiaan ole... tai en tiedä mitä rotuja siinä on, kun se näyttää vähän metsäkissalta (onko sellaista edes?) Mutta kyllähän rotukissat maksavat siinä missä rotukoiratkin!


      • Janhenia
        trueshine kirjoitti:

        Kummallista porukkaa tosiaan tietysti rotukissat maksavat, sen ymmärrän jopa minä, joka toissapäivänä haki itsellensä kissan ilmaiseksi, kun olisi muutoin saanut kuulan kalloonsa. Hieno ja hyvin käyttäytyvä kissa tämä minun muuten onkin, mutta rotukissa ei tosiaan ole... tai en tiedä mitä rotuja siinä on, kun se näyttää vähän metsäkissalta (onko sellaista edes?) Mutta kyllähän rotukissat maksavat siinä missä rotukoiratkin!

        yhtälailla tulisi maatiaistenkin maksaa, jotka saataisiin niitten arvostus ylöspäin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe