Pyhästä birmasta mikä sopiva hinta jos kissalla hyvät vanhemmat? onko 750 paljon pyhästä birmasta?
Onko kissa kallis?
7
648
Vastaukset
- Birman
hinnasta 750€ ei ole kallis, eli tämän hintainen birma yleensä on siitostasoinen, ei välttämättä hyvä näyttelykissa, saattaa tassuissa tms. olla kauneusvirheitä, koska näyttelytasoinen maksaa 1000€.
Toki tämän hintaluokan kissalla kannattaa, jos haluja on, kokeilla näyttelyä ja voi mennä hyvinkin, joillekkin tuomareille on tyyppi parempi, kuin "joutavat" sukat.
Sanoisin, että tuon hintaluokan birma on varmaan aika yleinen. - miuku.
Yli 100 euroa on liian paljon mistä tahansa kissasta.
- muualle
provoilemaan..Vai oletko tietämätön miksi kissa maksaa??Oletko esim.miettinyt kuinka paljon kasvattajalla menee rahaa kasvatuskissan/kissojen ostoon?Niiden ruokkimiseen ja terveydenhoitoon?Näyttelyttämiseen?Ennen astutusta tehtäviin testeihin(mm.FELV,FIV,sieni,veriryhmä yms.)Pentujen rokotuksiin ja madotuksiin?Pentujen ruokkimiseen 12viikon aikana?
Ja sinun siis pitäisi mielestäsi saada itsellesi hoidettu,rokotettu,madotettu jne.pentu halvalla/ilmaiseksi??Turha toivo...
- kissasta
mitään maksaa pitäisi? Niitähän saa ilmaiseksi niin monta kuin haluaa!
- elämäänsä
kyllästyneet tyypit täällä vaan jaksaa tästä aiheesta provoilla...Ota vaikka selvää miksi esim. se rotukissa maksaa.Niiden kasvattaminen kun ei todellakaan ole ilmaista lystiä....
elämäänsä kirjoitti:
kyllästyneet tyypit täällä vaan jaksaa tästä aiheesta provoilla...Ota vaikka selvää miksi esim. se rotukissa maksaa.Niiden kasvattaminen kun ei todellakaan ole ilmaista lystiä....
Kummallista porukkaa tosiaan tietysti rotukissat maksavat, sen ymmärrän jopa minä, joka toissapäivänä haki itsellensä kissan ilmaiseksi, kun olisi muutoin saanut kuulan kalloonsa. Hieno ja hyvin käyttäytyvä kissa tämä minun muuten onkin, mutta rotukissa ei tosiaan ole... tai en tiedä mitä rotuja siinä on, kun se näyttää vähän metsäkissalta (onko sellaista edes?) Mutta kyllähän rotukissat maksavat siinä missä rotukoiratkin!
- Janhenia
trueshine kirjoitti:
Kummallista porukkaa tosiaan tietysti rotukissat maksavat, sen ymmärrän jopa minä, joka toissapäivänä haki itsellensä kissan ilmaiseksi, kun olisi muutoin saanut kuulan kalloonsa. Hieno ja hyvin käyttäytyvä kissa tämä minun muuten onkin, mutta rotukissa ei tosiaan ole... tai en tiedä mitä rotuja siinä on, kun se näyttää vähän metsäkissalta (onko sellaista edes?) Mutta kyllähän rotukissat maksavat siinä missä rotukoiratkin!
yhtälailla tulisi maatiaistenkin maksaa, jotka saataisiin niitten arvostus ylöspäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504