"Sorella: Maailmani ei kaadu tähän"
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/televisio.shtml/473912?big_brother
Sorellan haastattelu (linkki)
8
985
Vastaukset
- Pitääpäs lukea
En olis huomannut, mutta kiitos vinkistä. Hyvä, että Sorella selviää. :)
- Hauskaa...
Siellä oli mukavia tyyppejä, jotka eivät nähneet realistisesti, miten käyttäytyivät...Olipas kommentti, neiti ei tainnut oikein itsekään tietää mitä laukoi, kun oli porukan huonosti käyttäytyvin. Onneksi lähti.
- kommentti et:
"oon varmaan ainoo opettaja joka juo viiniä"!
HEI HALOO BLONDI! kukaan ei varmaan koskaan ole väittänyt etteivätkö muut opettajat joisi/ saisi juoda VAPAA-AJALLAAN! Mutta harvat opettajat nolaavat itteensä ja ammattiryhmäänsä telkkarissa! - tyhmä sorella
kommentti et: kirjoitti:
"oon varmaan ainoo opettaja joka juo viiniä"!
HEI HALOO BLONDI! kukaan ei varmaan koskaan ole väittänyt etteivätkö muut opettajat joisi/ saisi juoda VAPAA-AJALLAAN! Mutta harvat opettajat nolaavat itteensä ja ammattiryhmäänsä telkkarissa!Joo, on se vaan kunnon blondi!! Ainoa opettaja joka juo viiniä..eikö se idiootti tosiaan tajua et pointti ei oo se et hän juo alkoholia vaan se, et on mokaillut aika pahasti telkkarissa...
- eihän se "viinin"
tyhmä sorella kirjoitti:
Joo, on se vaan kunnon blondi!! Ainoa opettaja joka juo viiniä..eikö se idiootti tosiaan tajua et pointti ei oo se et hän juo alkoholia vaan se, et on mokaillut aika pahasti telkkarissa...
(joi kyl paljon muutakin) juonti ole synti, pitää vaan osata käyttäytyä sen jälkeen. Etenkin kun on itse toitottanut, että pitää käyttäytyä muita paremmin. Mutta jospa tämä olikin häneltä "kilttiä" käytöstä...
- takas kouluun
eihän se "viinin" kirjoitti:
(joi kyl paljon muutakin) juonti ole synti, pitää vaan osata käyttäytyä sen jälkeen. Etenkin kun on itse toitottanut, että pitää käyttäytyä muita paremmin. Mutta jospa tämä olikin häneltä "kilttiä" käytöstä...
Sorella on oma iloinen Sorellansa aina, kun saa olla huomion keskipisteenä, muulloin tuleekin tippa linssiin ja suupielet kääntyy alaspäin.
S. taitaa olla sellainen ihminen, joka ei ikinä missään olosuhteessa myönnä tehneensä ensimmäistäkään virhettä.
Ihan sopivaa ainesta luokanopettajan vaativaan virkaan- - hahaha!
takas kouluun kirjoitti:
Sorella on oma iloinen Sorellansa aina, kun saa olla huomion keskipisteenä, muulloin tuleekin tippa linssiin ja suupielet kääntyy alaspäin.
S. taitaa olla sellainen ihminen, joka ei ikinä missään olosuhteessa myönnä tehneensä ensimmäistäkään virhettä.
Ihan sopivaa ainesta luokanopettajan vaativaan virkaan-Harmittaako kun Sorella selviää?
Oletteko huomanneet, että tuolla on eräs Sari, kun ei ole missään vaiheessa osannut käyttäytyä, jos nyt arvaan millaisesta käyttäytymisestä te puhutte.
Kyse on siitä, että te syyllistätte naista, kun joku hyväksi käyttää ja sillä sipuli! JA TE OOTTE MORAALISESTI AIVAN VITUN VÄÄRÄSSÄ! - naisen,
hahaha! kirjoitti:
Harmittaako kun Sorella selviää?
Oletteko huomanneet, että tuolla on eräs Sari, kun ei ole missään vaiheessa osannut käyttäytyä, jos nyt arvaan millaisesta käyttäytymisestä te puhutte.
Kyse on siitä, että te syyllistätte naista, kun joku hyväksi käyttää ja sillä sipuli! JA TE OOTTE MORAALISESTI AIVAN VITUN VÄÄRÄSSÄ!sukupuolielimestä ja sen jatkuva huutelu on tylsää. Ei ketään harmita se, että sorella "selviää", vaan se, että nainen ei edes pahoittele omaa huonoa käytöstään...Ja omien vanhempiensa haukkuminen ja alkoholin käyttö eivät ole oire hyväksikäytöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647