HALUAN TAHITILLE

:)))

Kertokaa!!! Kannattaako mennä? Miten poikkeaa thaimaasta / uusta maailmasta?Onko papetee kiva mesta nuorille?

Super innostunut

4

2915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tahtoo mennä

      Bora boralle!
      antakaa hyviä vinkkejä hyvät maailmankansalaiset
      Kiitos!

      • Vili

        Eli kyseessä on omatoimimatka,suunnittelet reitit ja aikataulut itse ja varaat majoituksen ja matkustelet vuorokoneella.Edestakainen lentomatkan hinta on turistiluokassa 2.445-2.810€
        Siihen majoitus päälle,73-188€/henkilö/yö paikasta riippuen.Bora Borassa 230-443€.Lisäksi tulee toimistokuluja ja lipunkirjoitus palvelumaksuja.
        Siitä majoituksesta,löytyy kylläkin leirintäalueita jos huvittaa asua 2 vko.teltassa.
        Tahiti ei ole mikään halpa paikka majoituksen ja ruokailun suhteen.Itse tein v.-98 16vrk.reissun sinne,pääpaikkana Moorean saari,mutta poikettiin useasti Papeeteen,1 tunnin lauttamatka.En viettänyt kun yhden yön pääkaupungissa,sain sen käsityksen että on vilkas yöelämä,kalliit hinnat ja paljon transvestiittejä.Jopa maksullisia naisia norkoili kadunkulmissa.Aikomukseni oli käydä Bora Borassa lentäen edestakaisin,mutta lompakko ei sallinut.
        Paikallisiin en saanut sitä yhteyttä mitä olin toivonut kielimuurin takia,en puhu ranskaa ja englanninkielisiä turistejä kohdellaan viileästi.
        Tein v.-02 matkan Cook Ilandiin,Rarotongaan,ja se oli minusta parempi reissu.Hintataso huomattavasti alhaisempi ja ihmiset tosi mukavia. Saari kuuluu tavallaan Uuteen Zeelantiin ja englanti on pääkieli joten hyvin pärjää.Matkan pituus ja hinnat ovat samat,joten suosittelen Rarotongaa.
        Jos käytte Tahitilla,muistakaa juoda Hinano olutta,tosi hyvää.
        Matkan järjestelyssä auttaa:

        http://www.aktiv-resor.fi/


      • Kummassakin käynyt.
        Vili kirjoitti:

        Eli kyseessä on omatoimimatka,suunnittelet reitit ja aikataulut itse ja varaat majoituksen ja matkustelet vuorokoneella.Edestakainen lentomatkan hinta on turistiluokassa 2.445-2.810€
        Siihen majoitus päälle,73-188€/henkilö/yö paikasta riippuen.Bora Borassa 230-443€.Lisäksi tulee toimistokuluja ja lipunkirjoitus palvelumaksuja.
        Siitä majoituksesta,löytyy kylläkin leirintäalueita jos huvittaa asua 2 vko.teltassa.
        Tahiti ei ole mikään halpa paikka majoituksen ja ruokailun suhteen.Itse tein v.-98 16vrk.reissun sinne,pääpaikkana Moorean saari,mutta poikettiin useasti Papeeteen,1 tunnin lauttamatka.En viettänyt kun yhden yön pääkaupungissa,sain sen käsityksen että on vilkas yöelämä,kalliit hinnat ja paljon transvestiittejä.Jopa maksullisia naisia norkoili kadunkulmissa.Aikomukseni oli käydä Bora Borassa lentäen edestakaisin,mutta lompakko ei sallinut.
        Paikallisiin en saanut sitä yhteyttä mitä olin toivonut kielimuurin takia,en puhu ranskaa ja englanninkielisiä turistejä kohdellaan viileästi.
        Tein v.-02 matkan Cook Ilandiin,Rarotongaan,ja se oli minusta parempi reissu.Hintataso huomattavasti alhaisempi ja ihmiset tosi mukavia. Saari kuuluu tavallaan Uuteen Zeelantiin ja englanti on pääkieli joten hyvin pärjää.Matkan pituus ja hinnat ovat samat,joten suosittelen Rarotongaa.
        Jos käytte Tahitilla,muistakaa juoda Hinano olutta,tosi hyvää.
        Matkan järjestelyssä auttaa:

        http://www.aktiv-resor.fi/

        Maailmanympärimatkan lennot sai v.2004 suomesta 1850 eurolla sisältäen Cookin ja Tahitin, sai vielä aikataulujakin muutella kun on reittilentoja ja koneissa yleensä tilaa.
        Moorea Camping halvin majoitus Tahitilla, semmonen kaislakattomaja jotain 10€ yö, samanverran polkupyörä-vuokra päiväksi. Ja halvin pizza 14€.
        Mahtavaa sukellusta haiden seassa!
        Cookia pidin itsekin parempana kun ei pätäkkää ihan loputtomasti löydy eikä Ranskankieli luonnistu.


    • Olin haaveillut Tahitista kauan, kauan... ja vihdoin pääsin. Olin sekä Tahitin saarella, että Bora Boralla ja vielä Moorealla. Ihanat hiekkarannat, ihanan lämmin vesi ja ennen muuta kristallinkirkas ja upea turkoosin värinen. Suosittelen lämpimästi erityisesti Mooreaa. Papeete oli kuuma paikka kuin pätsi (tammi-helmikuussa jolloin siellä oli kesä), mutta Bora Bora ei ollut niin kuuma. Bora Boralla tuli sade kuin kellon mukaan joka ikinen iltapäivä ja satoi iltaan asti. Ihan näkemisen ja kokemisen arvoinen matkakohde kaiken kaikkiaan. Ei erityisen halpa meidän mittapuun mukaan, mutta missäpä sitä enää nykyisin halpaa olisikaan, etenkään sivistyneessä ja kehittyneessä maailmassa??! Käy ihmeessä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1926
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      691
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      509
    8. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      459
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      44
      459
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      74
      417
    Aihe