HALUAN TAHITILLE

:)))

Kertokaa!!! Kannattaako mennä? Miten poikkeaa thaimaasta / uusta maailmasta?Onko papetee kiva mesta nuorille?

Super innostunut

4

2757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tahtoo mennä

      Bora boralle!
      antakaa hyviä vinkkejä hyvät maailmankansalaiset
      Kiitos!

      • Vili

        Eli kyseessä on omatoimimatka,suunnittelet reitit ja aikataulut itse ja varaat majoituksen ja matkustelet vuorokoneella.Edestakainen lentomatkan hinta on turistiluokassa 2.445-2.810€
        Siihen majoitus päälle,73-188€/henkilö/yö paikasta riippuen.Bora Borassa 230-443€.Lisäksi tulee toimistokuluja ja lipunkirjoitus palvelumaksuja.
        Siitä majoituksesta,löytyy kylläkin leirintäalueita jos huvittaa asua 2 vko.teltassa.
        Tahiti ei ole mikään halpa paikka majoituksen ja ruokailun suhteen.Itse tein v.-98 16vrk.reissun sinne,pääpaikkana Moorean saari,mutta poikettiin useasti Papeeteen,1 tunnin lauttamatka.En viettänyt kun yhden yön pääkaupungissa,sain sen käsityksen että on vilkas yöelämä,kalliit hinnat ja paljon transvestiittejä.Jopa maksullisia naisia norkoili kadunkulmissa.Aikomukseni oli käydä Bora Borassa lentäen edestakaisin,mutta lompakko ei sallinut.
        Paikallisiin en saanut sitä yhteyttä mitä olin toivonut kielimuurin takia,en puhu ranskaa ja englanninkielisiä turistejä kohdellaan viileästi.
        Tein v.-02 matkan Cook Ilandiin,Rarotongaan,ja se oli minusta parempi reissu.Hintataso huomattavasti alhaisempi ja ihmiset tosi mukavia. Saari kuuluu tavallaan Uuteen Zeelantiin ja englanti on pääkieli joten hyvin pärjää.Matkan pituus ja hinnat ovat samat,joten suosittelen Rarotongaa.
        Jos käytte Tahitilla,muistakaa juoda Hinano olutta,tosi hyvää.
        Matkan järjestelyssä auttaa:

        http://www.aktiv-resor.fi/


      • Kummassakin käynyt.
        Vili kirjoitti:

        Eli kyseessä on omatoimimatka,suunnittelet reitit ja aikataulut itse ja varaat majoituksen ja matkustelet vuorokoneella.Edestakainen lentomatkan hinta on turistiluokassa 2.445-2.810€
        Siihen majoitus päälle,73-188€/henkilö/yö paikasta riippuen.Bora Borassa 230-443€.Lisäksi tulee toimistokuluja ja lipunkirjoitus palvelumaksuja.
        Siitä majoituksesta,löytyy kylläkin leirintäalueita jos huvittaa asua 2 vko.teltassa.
        Tahiti ei ole mikään halpa paikka majoituksen ja ruokailun suhteen.Itse tein v.-98 16vrk.reissun sinne,pääpaikkana Moorean saari,mutta poikettiin useasti Papeeteen,1 tunnin lauttamatka.En viettänyt kun yhden yön pääkaupungissa,sain sen käsityksen että on vilkas yöelämä,kalliit hinnat ja paljon transvestiittejä.Jopa maksullisia naisia norkoili kadunkulmissa.Aikomukseni oli käydä Bora Borassa lentäen edestakaisin,mutta lompakko ei sallinut.
        Paikallisiin en saanut sitä yhteyttä mitä olin toivonut kielimuurin takia,en puhu ranskaa ja englanninkielisiä turistejä kohdellaan viileästi.
        Tein v.-02 matkan Cook Ilandiin,Rarotongaan,ja se oli minusta parempi reissu.Hintataso huomattavasti alhaisempi ja ihmiset tosi mukavia. Saari kuuluu tavallaan Uuteen Zeelantiin ja englanti on pääkieli joten hyvin pärjää.Matkan pituus ja hinnat ovat samat,joten suosittelen Rarotongaa.
        Jos käytte Tahitilla,muistakaa juoda Hinano olutta,tosi hyvää.
        Matkan järjestelyssä auttaa:

        http://www.aktiv-resor.fi/

        Maailmanympärimatkan lennot sai v.2004 suomesta 1850 eurolla sisältäen Cookin ja Tahitin, sai vielä aikataulujakin muutella kun on reittilentoja ja koneissa yleensä tilaa.
        Moorea Camping halvin majoitus Tahitilla, semmonen kaislakattomaja jotain 10€ yö, samanverran polkupyörä-vuokra päiväksi. Ja halvin pizza 14€.
        Mahtavaa sukellusta haiden seassa!
        Cookia pidin itsekin parempana kun ei pätäkkää ihan loputtomasti löydy eikä Ranskankieli luonnistu.


    • Olin haaveillut Tahitista kauan, kauan... ja vihdoin pääsin. Olin sekä Tahitin saarella, että Bora Boralla ja vielä Moorealla. Ihanat hiekkarannat, ihanan lämmin vesi ja ennen muuta kristallinkirkas ja upea turkoosin värinen. Suosittelen lämpimästi erityisesti Mooreaa. Papeete oli kuuma paikka kuin pätsi (tammi-helmikuussa jolloin siellä oli kesä), mutta Bora Bora ei ollut niin kuuma. Bora Boralla tuli sade kuin kellon mukaan joka ikinen iltapäivä ja satoi iltaan asti. Ihan näkemisen ja kokemisen arvoinen matkakohde kaiken kaikkiaan. Ei erityisen halpa meidän mittapuun mukaan, mutta missäpä sitä enää nykyisin halpaa olisikaan, etenkään sivistyneessä ja kehittyneessä maailmassa??! Käy ihmeessä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1336
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      914
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      829
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      784
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      783
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      766
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      754
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe