galluppi

4kk vauvan vanhemmat

kuinka pitkät yöunet ja kuinka paljon päiväunia lapsenne nukkuu?eli vuorokaudessa yhteensä?onko levotonta yöllä nukkuminen muillakin???

4

611

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miu

Meillä nyt 4 kk vauva, joka koko pienen ikänsä aikana nukkunut huonosti päiväunia, tilanne oli tässä mahavaivojen helpottaessa vähän parempi välillä, mutta...nyt on taas tosi levotonta.

Käy iltaisin nukkumaan n. klo 20 ja herää n. klo 24 syömään, toisen kerran klo 3 ja sitten klo 4 alkaa kitinä eikä meinaa saada unta uudelleen, jos saa nukkuu klo 6 saakka. Sitten heräillään. Nukkuu aamupäivällä yhdet unet noin 1/2-1 tuntia ja puoliltapäivin nukutan ja jos nukun vieressä, nukkuu 1-1/2, jos en nuku vieressä, niin vauva ei nuku kuin 1/2 tuntia. On todella levoton.

Aloitettiin kiinteän ruuan maistelu vko sitten, mutta oli levoton jo sitä ennen. Onkohan tämä 4 kk jokin paaluikä levottomuudelle?

• että.....

rytmi on sekaisin jotenkin jos ei yöllä nuku kunnolla.itse kuvittelin että piltit ja vellit kun on lisätty niin nukkus paremmin..unikoulusta puhutaan,mistähän saa tietoa aiheesta?vauvalla kuitenkin jo ikää että pitäs rytmiä alkaa muodostumaan.ei oo helppoo!aika samalta kuulostaa.

• här....

mulla vauva 3,5kk.IHAN samallaiset meiningit meilläkin ja olen jo antanut kiinteää ruokaa.
      vauvalla ollu viel vatsan väänteitä syntymästä saakka.Onneksi en olekaan ainut....kyl tää on tuskaa jos saapi vasta "ehjän" yön (7-8H) nukkua kun poika täyttää vuoden.TSEMPPIÄ!Kyllä tää tästä.

• Iskä1971

Mulla 2,5 kk poju. Nykyjään nukkumaan 21-23 välisenä aikan, joskus jopa 20 - 21. Herää kerran yössä, siinä 03.30-5.30, syö 150 ml..ehkä enemmän, ehkä väh. ja syötyään on valmis jatkaan uniaan, ja tästä nukkuu aböyt 8.30 asti..tällänen rytmi ollut nyt reilun kuukauden. Ennen tätä oli pari syöttökertaa..yössä kun nyt siis yksi. Vaikka yöllä unta riittää, kyllä päivätorkkujakin ottelee vaihtelevalla menestyksellä..että silleen..:) reipas POIKA..:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      2005
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1367
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      105
      1108
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      103
      945
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      914
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      795
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      672
    8. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      15
      592
    9. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      76
      544
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      511
    Aihe