Ota kantaa, pitäisikö murhaajat hirttää Hakaniemen torilla?
Murhaajat hirteen?!
4
411
Vastaukset
- Pekkala
Vapaamuurarit mitä todennäköisimmin murhasivat whitechapelissa prostituoituja mitä julmimmalla tavalla. Tapaukset tunnetaan nimellä "Jack The Ripper"
Mitä mieltä itse olet, pitäisikö vapaamuurarit, tai muut murhaajat hirttää Hakaniemen torilla? Miksi ei Siltavuorenpenkereellä. Siellähän se hirsipuu viimeksi oli.
- Allan T.
Kannatan kuolemanrangaistusta. Aivan kuten valtaosa Euroopan kansalaisista yleensäkin. Jostain syystä kukkahattutädit ja risupartahumanistit saavat kuitenkin tahtonsa läpi ja ihmistä pitää "ymmärtää"...
- kylmänviileä realisti
Ei missään tapauksessa julkista kuolemanrangaistusta. Erityyppiset hullut saa vain lisää kiksejä. Niin saattaa olla kuolemanrangaistuksen suhteen ylipäätäänkin, mutta enpä nyt viitsi ruveta siitä taas jauhamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594703
- 653808
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2133241- 1143061
- 482894
- 232558
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192216Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482003- 1081872
- 361865