Minulla tuntuu olevan "selkään puukottamisesta" ihan eri käsitys kuin monilla muilla keskusteluun osallistuneilla.
Mielestäni Mira on selkäänpuukotta, eri jutut eri ihmisille, tilanteen mukaan.
Kun taas Jenni, Kaarlo ja Sari eivät todellakaan ole selkään puukottajia, vaan sanovat asiat niin kuin ne heidän mielestään on.
Selkään puukotus?
7
575
Vastaukset
- siis...
väärässä, kun kaikki muut ovat toista mieltä. Hienoa, kun olet huomannut olevasi ainoa. Ehkä se todistaa jotakin...
- hihhiii
Taidat olla yksi näitä suomenkielen vammaisia... Onko KAIKKI ja MONI synonyymejä?
- Ehkäpä muutama
hihhiii kirjoitti:
Taidat olla yksi näitä suomenkielen vammaisia... Onko KAIKKI ja MONI synonyymejä?
vuosi sitten kirjoittamani Laudatur ylioppilaskirjoitusten äidinkielestä on todiste suomenkielen vammaisuudestani... Toisaalta tekevälle sattuu.
Pyydän nöyrimmin anteeksi, kun erehdyin käyttämään väärää sanaa Suomi24-keskustelupalstalla. Viestini asiasisältöhän ei silti juurikaan muutu. - Tarkoitushakuista
Ehkäpä muutama kirjoitti:
vuosi sitten kirjoittamani Laudatur ylioppilaskirjoitusten äidinkielestä on todiste suomenkielen vammaisuudestani... Toisaalta tekevälle sattuu.
Pyydän nöyrimmin anteeksi, kun erehdyin käyttämään väärää sanaa Suomi24-keskustelupalstalla. Viestini asiasisältöhän ei silti juurikaan muutu.Kärjistäminen, valehtelu ja paskanjauhaminen onnistuu taitavaltakin kirjottelijalta
- myöntää,
Tarkoitushakuista kirjoitti:
Kärjistäminen, valehtelu ja paskanjauhaminen onnistuu taitavaltakin kirjottelijalta
että en aivan nyt ymmärtänyt ketä tarkoitit, kun puhuit kärjistämisestä, valehtelusta ja paskanjauhamisesta. Jos minua tarkoitit, minulla ei ole tarvetta lähteä todistelemaan rehellisyyttäni ym. kenellekään tällä palstalla, joten se siitä sitten.
- 10+
Kymmenen pluspistettä sinulle! Olet aivan oikeassa! Mira on melkoinen kieroilija. Minä annan ääniä Kaarlolle.
- Vieras termi?
Kyse ei ollut siitä, että kuka on selkäänpuukottaja, vaan enneminkin siitä mitä sanat tarkoittaa.
Jää vaan vähän epäselväksi että käytetäänkö eri sanoja väärin tietämättömyyttään, tyhmyyttään vai tahallaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265