Hei kaikki. Oon ostamassa mopon, ja keewayn matrix mallilla näyttää olevan aika hyvä hinta/laatu -suhde. Sillä on paljon tehoa ja pystyy varmasti hyvin kuljettamaan 2 ihmistä mut ajattelin kysyä vähän muilta mopoilioilta ensin.
Lähetin sähköpostin keewaylle ja kysyin jos mopo lähtee nopeammin kun 45km/h. Ne vastasivat että noin 45-50. Mut sit joku muu tyyppi väitti et se lähtee vaa noin 40km/h ja vastatuulessa vain 35, kun taas toinen sanoi että hänen lähtee 55km/h. Saanko kuulla vähän teidän kokemuksista?
Ja kun en ihan löydä kuvaa joka paljastaisi mittatit, niin mitkä mittarit mopolla löytyy?
(siis löytyykö bensamittari tai jotain muuta?)
Ja vielä yksi asia lisävarusteista.
Kaukokäynnistin, varashälytin, suojapeite ja kypäräboxi lajitellaan lisävarusteiksi.
Tulevatko ne mukaan 1500€ hintaan? En ihan pidä esim. kypäräboxia lisävarusteena, jos ymmärrätte :D
Kiihtyykö se muuten hitaasti? Ja lähteekö se 50km/h kun kuljettaa vielä toisen ihmisen?
Kiitos :)
Keeway Matrix, ostaisinko vai en?
12
8819
Vastaukset
- locx
ittelläni ei oo, enkä oo ajanu ni noist en voi sanoo mitään, mut oon käyny kaupas kattoo. ainakin se kyysääminen voi olla vähän toivotonta, jos oot pitkä. (ite oon ~190cm eikä omat polvet ees mahu siihen! voi olla et istuin jotenki oudosti, mut...siin ei kauheesti kyysätä kaveria :D) mun tietääkseni noi kaikki tulee tohon 1500€ hintaan. mittareita löytyy ainaki nopeusmittari :D kierroslukumittari ja taitaapi löytyä bensamittari myös. ja vielä digitaalinen kello
- locx
katoin myös Focusta ja siihen mahuin kyl ite ja jäi reilusti tilaa kyysäämiseen taakse. ainaki omasta mielestä :D. ihmettelin tosin vähän itekki ku matrixin pitäis olla isompi. mut kaikki samat herkut tulee mukana, siis noi suojapeitteet ja varashälyttimet
- menee
keeway suoralla alamäkeen 80
lisävarusteet ei maksa erikseen
- RRRSKA
CPI Oliver on tekniikaltaan sama kuin Focus ja Matrix:
http://www.mopo.fi/cpi/9/
Niissä on kaikissa sama runko ja moottori, mutta katteet erilaiset.
Kulkeminen vaihtelee satunnaisesti yksilöiden ja mallien välillä, johtuen kuristuksista.
Mittariin menee 55 km/h tasaisella ja 60-70 km/h alamäkeen vakiona, todellinen nopeus pyörii tasaisella siinä 45 km/h tuntumassa.
Matrixin pitäisi kulkea ja kiihtyä ihan mukavasti ja sitä saa piristettyä tehtaan piristyssarjalla (alkukäyrä, rullat, suutin), joilla pyörän saa rajoittamattomaksi, jos haluaa.
Kypäräboksi tarkoittaa ehkä sitä taakse tulevaa boksia :D
Ainakin savenmaa antaa suojahupun, kaukokäynnistimen/varashälytimen ja sen ylimääräisen boksin taakse.
Matrixista on joku muukin kesäpaketti:
www.keewaymotor.fi - fabbi-kani
Kiitti. Oon itse noin 180 cm pituinen ja kasvaan varma vielä vähän mut luulen kyllä et pärjään.
Luulen että kyysääminen onnistuu aika hyvin, ainakin kun olen vielä 15 ja samoin kaverit.
Sen kypäräboxi jutun hokasin vasta myöhemmin :)
ja vaikken tavitsekaan sitä, niin pressu ja varashälytin tulevat varmaan tarpeeksi.
Kiitos vielä kerran :)- locx
jos noista kahesta pitäis valita ni ottasit keewayn. ku ite en ees mahu mihinkää cpihin kun GTR:ään. ja kyl keeway on kestävämpää laatua ku cpi. ja jos pois meinaa myydä ni oon kattonu et kyl keewayt menee korkeemmal hinnal ku cpit.
ja vähän hassumpaa tietoo, mut cpit saa penkin alta kädellä vetämällä penkin auki ilman avaimii. eli sen sisältö voitais ryöstää kokonaan :D - |IHQ|
Ja toi varashälytin kannattaa heittää huitulan tuttiin... akku siinä menee
ja ei lähe zähköstartil käymää (pari kertaa käyny) eli yks sulake vaan sieltä penkin alta pois ja se on siinä
- RRRSKA
Tuossa vielä kuvat www.keewaymotor.fi
http://www.keewaymotor.fi/home/page.asp?sid=2094&mid=2&PageId=17852
http://www.keewaymotor.fi/home/news.asp?sid=2094&mid=3&NewsId=12680
Ja huomaa että sama mittaristo on Matrixissa
kuin CPI Oliver Sportissa
http://www.mopo.fi/kuvat/tuotekuvat/cpi_olisport_08.jpg
Matrix mustana on tyylikkään oloinen - kkee
mo mite on onko toi keeway matrix joku surkee kiinalainen mikä ei kestä vai onko se ihan hyvä ku kaikki sanoo et se kulkee huonosti ja hajoo helposti. kuullema joku kiinalainen ku sellasen aattelin ostaa ku halvalla saa
kertokaa- Ei sinne päinkään
Keeway Matrixin sisukset on ainakin tehty Italiassa ja mun mielestä se on ihan hyvän olonen. Muutenkin se on melko kevyt ja helppo käsitellä.
- joo moro
Ei sinne päinkään kirjoitti:
Keeway Matrixin sisukset on ainakin tehty Italiassa ja mun mielestä se on ihan hyvän olonen. Muutenkin se on melko kevyt ja helppo käsitellä.
keeway on itävaltalainen merkki ja mopot tehään kiinassa itävaltalaisten laadunvalvonnassa! Ei mikää italia. jos haluu italian mopon nii sitten polin
- skobapoika
mopon mittarin mukaan se kulkee 65km/h
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei803529Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071792- 1061102
- 991075
- 60923
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735