Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Pokemon kortit!

Elikkäs, olen tässä aloittamasssa keräämään niitä pokemon kortteja, kun sain noista peleistä jo tarpeeksi, niin ystävän kans kerätään näitä ( kaverini on pelannut peläjä ja kortti pelejä noin 8 vuotta, mutta silti olen parempi pelikone peleissä!!) . Aijon ostaa nyt pian sen alotus pakkauksen ja sit pari kortti pakkaa, niitä uusia.. ja mul on vanhoja kortteja semmonen parikymmentä jo ennestään. Niih kysyisin et oisko kellään semmosia kortteja, joil ei ois käyttöä, et sais ilmatteeksi? saa olla trainer kortteja. :D

9

1207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miror_B

      Mul on niitä suunillee tuhat enemmämmäki on niitä korttejä täytyy laskea katsoa mutta en anna niitä noin vain ilmatteiksi on selvä. =/

      • ostin tänään crystal guardian aloitus pakan ja sit crystal guardian pakan jossa oli 9 korttia. SIINÄ oli jirachi ex :D se on mun paras kortti täl hektellä, mutta mul ei oo yhtää psycih poweria, niin en voi käyttää iskuja. mul on joku 150 korttia :D


      • Miror_B

        eli 100 hp pokemon kortteja mulla on 52


      • pokemon mies
        Miror_B kirjoitti:

        eli 100 hp pokemon kortteja mulla on 52

        Ostin tänään pakan ja sain lugiaexin.


    • satsumi

      Heh.. En olekaan käyny tääl pitkään aikaan ^^´
      Mut nyt tulin =)
      Mulla on niit kortteja jtn yli 1 500 ja sillai, mut en myy tai anna niit, koska niillä on mulle tunne arvoo, vaikka keräsnkin niitä joskus 2v sitten ehkä viimeks.. Mut mun paras on ehkä Articuno Ex..

      • J.J

        On jirachi ex tai sitten blastoise. blastoise on tavallinen,. Oon keräilly niitä nyt joku 4 viikkoa. ja mul on joku 200 korttia. oon ostanut 4 viikon sisällä 5 kortti pakkaa ja alotus kortti pakan. ja sit oon ostanu kauan aikaa sit base setin.


      • shiny deoxys
        J.J kirjoitti:

        On jirachi ex tai sitten blastoise. blastoise on tavallinen,. Oon keräilly niitä nyt joku 4 viikkoa. ja mul on joku 200 korttia. oon ostanut 4 viikon sisällä 5 kortti pakkaa ja alotus kortti pakan. ja sit oon ostanu kauan aikaa sit base setin.

        ...charicard ex iskee 200 hit points 160 muita kortteja on kans 20 exää neljä shinningia ja kaiken laist hyvää huonoja on noin tuhat ei ihme että on hyviä noin paljo (ja huonoja enemmän) koska oon keränny 5vuotta ja en tarkottanu lesoo koska mun kavereil on paljo paremmat kortit


      • shiny deoxys kirjoitti:

        ...charicard ex iskee 200 hit points 160 muita kortteja on kans 20 exää neljä shinningia ja kaiken laist hyvää huonoja on noin tuhat ei ihme että on hyviä noin paljo (ja huonoja enemmän) koska oon keränny 5vuotta ja en tarkottanu lesoo koska mun kavereil on paljo paremmat kortit

        mul on nyt joku yli 200. ostin espanjasta 2 eurolla.. yks pakka oli 2 ekeä. oli ex team rocketteja ja ex unceen forcesseja. ostin 2 rockettia ja 1 unseenin. niistä sain ho-ohin lugia ja rayquatzan.. :D ho-oh on tosi hyvä. lugia on ok. rayquaza on melko huono.. ;(


    • pokefan

      Mulla on tosiaan landorus ex fullart, Latios ex, Heatran ex, Kyurem ex, ja kaikkia hyviä holoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2374
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      55
      2085
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      95
      1923
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1672
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1592
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1456
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1430
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1390
    Aihe